Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • rastafarianul

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Tot am citit pe forumuri, sunt oameni care duc masinile la reparat la reprezentante si au probleme . Ori nu ies reparatiile cum trebuie, ori asteapta de le sar ochii. Eu lucrez in service si vin oameni care renunta la programarea de reprezentanta si aleg service-uri mai mici. Va spun doar un caz care pe mine m-a facut sa rad : o doamna cu un Volvo C30 programata in reprezentanta pt reparatii in urma unui accident rutier; avariile constau in: aripa stg fata de reparat, oglinda stg de inlocuit si usa stg reparat. Mi-a spus ca masina a stat in reprezentanta O LUNA, timp in care i-au schimbat doar oglinda, in rest , nimic. E de necrezut sa astepti o luna doar ca sa iti schimbe cineva doar oglinda. In plus, au niste tarife la timpii de reparatie de ti se zbarleste pielea.
In fine, poate aveti voi pareri pro si contra a ce am scris eu mai sus
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu e prost ala care cere, ci ala care da! Concluzia o tragi singur.
Dealtfel foarte posibil ca unii sa fie conditionati de garantie, sau de asigurare, sau au doua masini si bani prea multi.
O aripa de vopsit la reprezentanta in Targoviste(facuta pe RCA), trebuia sa dureze cam o saptamana, insa dupa ce au vazut stikerul "clubopel.com" a durat o zi.
  • Ciuby

  • Mesaje scrise: 317
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Uite, eu vreau sa mergi pentru depistarea unei scurgeri de antigel. DAR NU STIU UNDE. Efectiv habar nu am unde sa merg sa gasesc oameni competenti. Vreo 3 service-uri am incercat pana acum si ori erau inapti, ori am asteptat o zi intreaga ca sa lucreze la masina 30minute.

Rastafarianule, daca service-ul tau nu e in alt capat de oras decat stau/lucrez eu si nu va incadrati in categoriile de mai sus, poti sa-mi dai pm cu adresa Smile A, si daca nu sunteti la fel de scumpi ca reprezentantele Very Happy
  • ceribros

  • Mesaje scrise: 520
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2008

  • Mesaj Privat
In principal reprezentantele au decont direct cu asigurarile mai mari asa ca unora (ca si mie) le convine sa meraga acolo decat sa plateasca din buzunar si dupa aceea sa astepte sa vina banii in 30 zile de al asigurator.
  • indy

  • Mesaje scrise: 1,087
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
asta daca service-ul e agreat de asigurator...de regula astia au o lista destul de restransa...
  • OPELTUNING

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2006 Z20LER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum e in alte parti, dar la noi in provincie(timisoara) Very Happy oamenii care merg la reprezentanta opel se impart in mai multe categorii
1 Cei care au masini noi si merg sa nu piarda garantia
2 Cei care au masini de maxim 4-5 ani vechime si merg trimisi de asigurator si ei cred ca acolo se lucra bine, ca de aia e reprezentanta
3 Cei care sunt snobi si merg de figuri, arunca cu banu,etc
4 Cei care patesc o chestie ca mine( cazul cu gtc ul turbo ce nu pornea) si chiar nu aveam alta varianta. Cu toate ca am stat aproape doua luni la ei si mau ars de bani, a fost singura varianta. Aveau aparatura necesara, ceva experienta si stiau cam unde sa caute. Am incercat si in alte locuri dar sau cam dat la o parte ori nu aveau aparatura, ori aveau si nu stiau sa o foloseasca, ori nu se bagau.
Parerea mea.... Mr. Green
  • Byke

  • Mesaje scrise: 3,358
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2007

  • Mesaj Privat
De ce prefer reprezentanta altor service-uri?
Pentru ca tind totusi sa cred in continuare ca o reprezentanta ce lucreaza doar pe anumite modele (logic, cele vandute in showroom) cunoaste mai bine amanuntele si problemele ascunse legate de acele modele.
Daca e sa le luam la bani marunti, fiecare masina are stilul ei de a avea pozitionate suruburile, si, in continuare, acele suruburi se strang in diverse feluri. Un mecanic cu cunostinte medii, ce nu lucreaza pe masina lui personala, nu cred sa aibe atata pregatire si dedicatie pentru orice masina. Asta in cazul unui service normal, general.
Costa mai mult, se cer reviziile mai des decat ar fi normal, timpii de asteptare pot creste tocmai datorita inghesuielii la service, dar ma bazez pe calitatea manoperelor.

Desigur, in fata ies intotdeauna cazurile negative, situatiile neplacute. Nu cred insa sa existe asa de multi nemultumiti precum e parerea generala.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Eu prefer sa merg la dealer pt ca :
am avut masina in garantie
cand o vand vreau ca viitorul client sa vada ca ultimul strop de antigel e trecut in caietul service
Sa am motiv sa rup capul la vreunul daca-mi face vreo belea la masina . Asa , daca merg in fata blocului si ala-mi gresesste si raman cu masina la 1 noaptea in pana .... ce sa-i fac lu ala ? Cica ma nene mai gresim ca nu suntem oameni .
Dar daca ma lasa la 1 noaptea , sun la Opel Assistance , cer factura , mi-o duce in service direvct , ma lasa si oe mine acasa si a doua zis ma duc sa le rup capul cu urmatoarele cereri :
a) hai sa vedem daca e de la reparatia voastra
b) daca e de la reparatia voastra , poftim platiti factura platformei
c) ca sa nu fac scandal , faceti-o bine de data asta si 10% reducere din urmatoarea revizie
  • ceribros

  • Mesaje scrise: 520
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Oricum la dealer iti da 10 % reducere la piese din ce stiu eu dar la ce preturi au .....nu cred ca mai conteaza. Mie mi-au trimis un card prin care ma anunta ca am la reprezentanta lor 10 % reducere la piese si manoopera.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Eu, pe motiv de garantie si de culoare. Altfel, pentru Vectra B cu care circul acum am fost la BTM, alternativa mult mai serioasa si ma ieftina la Gold&Platin/Sandra Automobile/Tester Iasi.
  • rastafarianul

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Nu vorbesc de probleme grave aparute in functionarea automobilului, pentru care, pe undeva este indicat a se merge la reprezentante, ci de daunele relativ simple aparute in urma evenimentelor rutiere. Am un alt exemplu sa va dau: un astra GTC cu kit de OPC, bara sparta, far bulit(far adaptativ). A adus masina la noi in service pentru reparatie. Piesele le-am comandat de la o reprezentanta Opel din Bucuresti, iar ei au intampinat dificultati in recunoasterea in program a pieselor de pe farul spart , trimitandu-ne un alt fel de bec, spunand ca in programul lor doar un tip de bec apare. Legat de problema calitatii, si service-urile care nu sunt reprezentante lucreaza cu asigurarile si au oameni pregatiti , fara a fi barbari au neatenti in executarea lucrarilor de reparatie, iar in privinta vopselei, se lucreaza cu vopsea pe baza de apa, care e o idee mai problematica fata de vopseaua clasica pe baza de solvent. Probleme mai apar cateodata la nuante sau o masina din 2003 , cu vopseaua matuita , e aiurea sa il mint pe om ca ii va iese identic cu cea de pe masina lui. Daca omul a dus masina la o dauna anterioara la vopsit, iar acolo i s-a gresit reteta, e normal sa aiba probleme la culoare.Fiecare masina are un cod de culoare, iar pe baza acelui cod de pe masina i se face vopseaua la calculator cu ajutorul unui program specializat, pentru un anumit tip de vopsea, putand intra chiar si 8-9 pigmenti. In cazul in care spune cineva ca a iesit identic cu ce a avut pe masina, este o tehnica de pierdere a vopselei putin pe piesele care nu au fost avariate, tehnica de blend-in astfel nemaiputandu-se observa diferenta de nuanta. Daca este cineva pe aici care lucreaza in service stie ce spun. In fine, fiecare e liber sa isi duca masina unde vrea.
  • claudiu__

  • Mesaje scrise: 472
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Ciuby a scris:Efectiv habar nu am unde sa merg sa gasesc oameni competenti.

Cum nu reusesti sa gasesti oameni competenti? Colegii tai de club/forum nu stiu decat sa puna folie si "roti de locomotiva" pe masini?
@Byke-mai sunt si alte service-uri, chiar dintre cele mici, care lucreaza exclusiv(sau preponderent) pe Opel. Nu zic ca-i rau la dealer, poti gasi si acolo oameni care stiu ce fac, dar atata timp cat exista si o alta varianta eu nu calc in reprezentante.
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. de ce prefer servisul de la reprezentanta ? fiindca sunt sigur de calitatea pieselor , de mecanicii ce sunt 90 % pe opel,( nu ca cei ce se pricep la toate marcile cite putin), de garantie pt. piese si manopera si pt. reducere de 10-15 % in functie de modelul si vechimea masinii. ce nu-mi place este faptul ca nu au piese in depozit si trebuie sa le comande in germania. cam 10-15 zile de asteptare. asta este partea rea a servisurilor de reprezentante. sunt zgircite si nu vor sa blocheze bani in piese de schimb uzuale si astfel sa se rezolve problema rapid.
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pentru ca am avut falsa impresie de calitate si competenta, m-am inselat.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
mihai1950 a scris:sal. de ce prefer servisul de la reprezentanta ? fiindca sunt sigur de calitatea pieselor , de mecanicii ce sunt 90 % pe opel,( nu ca cei ce se pricep la toate marcile cite putin), de garantie pt. piese si manopera si pt. reducere de 10-15 % in functie de modelul si vechimea masinii. ce nu-mi place este faptul ca nu au piese in depozit si trebuie sa le comande in germania. cam 10-15 zile de asteptare. asta este partea rea a servisurilor de reprezentante. sunt zgircite si nu vor sa blocheze bani in piese de schimb uzuale si astfel sa se rezolve problema rapid.


si dealerul comercializeaza piese de producator , nu neaparat pe original
mecanicii in cel mai bun caz au facut ceva cursuri de opel . in schimb fug si ei de la skoda la ford si de la ford la opel in functie de salariu

treaba cu piesele in depozit asa este . insa le comanda de la depozit din Budapesta care deserveste europa de est
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
cursurile se fac la Budapesta si de obicei coincid cu lansarea unui model nou de Opel
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
daca nu-l mai pupi pe shefu nu mai pupi nici cursuri !
  • TDriver

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
[quote="mihai1950"]sal. de ce prefer servisul de la reprezentanta ? fiindca sunt sigur de calitatea pieselor , de mecanicii ce sunt 90 % pe opel,( nu ca cei ce se pricep la toate marcile cite putin), de garantie pt. piese si manopera si pt. reducere de 10-15 % in functie de modelul si vechimea masinii. ce nu-mi place este faptul ca nu au piese in depozit si trebuie sa le comande in germania. cam 10-15 zile de asteptare.
Asta pina cind afli ca piesele iti vin din Ungaria sau Polonia pentru ca sunt mai ieftine si inferioare calitativ(nu e nebuna reprezentanta sa plateasca transportul de la 2000 km cind are fabrica de piese la 800 km)pina cind afli ca mecanicul tau specialist Opel tocmai a venit de la Dacia-Renault dupa ce a facut 2 saptamini de specializare,ca garantia se acorda numai daca montezi la ei,ca pretul este cu reducere de 10-15% dar cu 50% mai mare ca in Germania sau intr-un service mai mic,ca intradevar poti sa astepti 10-15 zile pina se face comanda in Germania folosind prefixul de Polonia si cind ti-a venit piesa-surpriza-nu e ea-trebuie alta-mai asteapta 2 saptamini.
Din pacate suntem in Romania si aici cel mai bine e sa cauti un mecanic bun.Si sa fii pregatit pentru ca pina la el te maninca toti ceilalti!
  • claudiu__

  • Mesaje scrise: 472
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Intr-o tara normala intrebarea ar fi trebuit pusa altfel: "De ce prefera unii service-urile mici in fata reprezentantelor?".
Pentru ca, strict teoretic, cei de la reprezentanta:
-au "cei mai" specializati mecanici, care mananca, in cazul nostru, Opel pe paine, si care stiu cuplul cu care se strang injectoarele de 1.7 si cand ii trezesti noaptea din somn.
-au cele mai bune preturi la piese, pentru ca lucreaza direct cu fabricile, si comanda multe, deci primesc reduceri.
-au tot timpul piese pe stoc, pentru ca experienta ii invata cam ce pica si cam ce se cere, si in plus isi permit sa tina stoc, pentru ca-s buni prieteni cu fabrica.
-iti garanteaza calitatea pieselor, si compatibilitatea lor cu masina ta.
-au preturile cele mai mici la manopera, pentru ca au flux mare de masini, si in plus au mai facut bani de pe urma ta cand ti-au vandut masina.
Ma mai gandesc si mai scriu... Pana una alta, incercati sa vedeti cate dintre situatiile de mai sus se aplica la noi.
Si ca sa nu ne certam degeaba, zic de pe acum:exceptii exista
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,340
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
baietii de la reprezentanta [alta marca decat opel ], vand ulei castrol cu 20 lei l.[oare ce ulei o pune la masinile care le fac schimbul?]
baietii de la Opel fac trafic cu piese de masini.[mai ia de la unul,mai completeaza la altul]
preturi excesiv de mari la manopera
ex: un bracaj ,taxat la doua ore manopera. [ i-am urmarit: exact 15 min a durat bracajul]
daca nu esti oleaca priceput,te trezesti in fata ta cu alternatorul care: cica l-au descoperit defect .[motiv sa te mai rupa de niste banuti]
cunosc foarte buni meseriasi care au plecat de la opel.
preturi excesiv de mari la piese. [duble fata de germania]
si mai sunt o tona de motive ,care sa ma faca sa nu calc NICIODATA in vreo reprezentanta auto.
ex: reparatie reprezentanta opel:[un amic]
radiator frontera [an 2000 benzina], cost total 38 mil si TREI saptamani.
m-as fi sinucis sa decartez banii astia.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR