- kamikazeeugen
- OP
- 6 mesaje
- din 19 Oct 2009
- Astra 2003 y17dt
- Bucuresti
kamikazeeugen
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2009
- Mesaj Privat
Va salut pe toti! Numele meu este Eugen si detin o Astra caravan cu motorul Y17DT.
Imi pare rau ca primul meu post este despre o problema...dar poate ma puteti ajuta cu un sfat.
Motorul original a crapat...adik...roata dintata a pompei de ulei a ieshit, motorul nu a mai avut ungere si s-a prajit o biela cu arbore cu tot.
Costul pieselor pentru reparatie depashind bugetul...am facut rost de un motor Z17dt fara accesorii pe care l-am montat pe mashina cu injectia motorului original. Problema mea este ce trebuie sa fac in continuare pentru a omologa motorul nou...bineinteles cu noxele lui Y17 nu ca cel de la Z17? Poate cineva a mai facut treaba asta.
Multumesc foarte mult!
Toate cele bune!
Eugen
Imi pare rau ca primul meu post este despre o problema...dar poate ma puteti ajuta cu un sfat.
Motorul original a crapat...adik...roata dintata a pompei de ulei a ieshit, motorul nu a mai avut ungere si s-a prajit o biela cu arbore cu tot.
Costul pieselor pentru reparatie depashind bugetul...am facut rost de un motor Z17dt fara accesorii pe care l-am montat pe mashina cu injectia motorului original. Problema mea este ce trebuie sa fac in continuare pentru a omologa motorul nou...bineinteles cu noxele lui Y17 nu ca cel de la Z17? Poate cineva a mai facut treaba asta.
Multumesc foarte mult!
Toate cele bune!
Eugen
- username250
- **
- 66 mesaje
- din 26 Jan 2009
- Astra 2004 Z17DTH
- Bucuresti
username250
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2009
- Mesaj Privat
Uite aici ce am gasit pe un alt forum.
Si eu am schimbat motorul la masina, dar am pus unul identic.
Si eu am schimbat motorul la masina, dar am pus unul identic.
- kamikazeeugen
- OP
- 6 mesaje
- din 19 Oct 2009
- Astra 2003 y17dt
- Bucuresti
kamikazeeugen
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2009
- Mesaj Privat
- kamikazeeugen
- OP
- 6 mesaje
- din 19 Oct 2009
- Astra 2003 y17dt
- Bucuresti
kamikazeeugen
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2009
- Mesaj Privat
biela-manivela- Suspendat
- 2,900 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
- username250
- **
- 66 mesaje
- din 26 Jan 2009
- Astra 2004 Z17DTH
- Bucuresti
username250
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2009
- Mesaj Privat
- kamikazeeugen
- OP
- 6 mesaje
- din 19 Oct 2009
- Astra 2003 y17dt
- Bucuresti
kamikazeeugen
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2009
- Mesaj Privat
- kamikazeeugen
- OP
- 6 mesaje
- din 19 Oct 2009
- Astra 2003 y17dt
- Bucuresti
kamikazeeugen
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2009
- Mesaj Privat
biela-manivela a scris:Cauta un service care sa-ti "verifice" lucrarea contra cost si sa iti dea factura pt montaj.
Am dat sfoara in tara sa vad ce iese... Trebuie sa gasesc pe cineva...mai ales ca mashina merge perfect acum..poate sa shi verifice ca nu am facut ceva in neregula..
Reusesc eu
multumesc!
Eugen
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
salutare,
redeschid acest popic din urmatorul motiv: ma mananca tare sa-mi schimb motorul din 13S in 20NE. diferenta de putere este de 53% in loc de 40% cat cer ei fara teste suplimentare.
omolocarea aceluiasi motor costa 170lei.
omologarea unui motor pus vreodata pe caroserie costa 650lei.
omologarea unui motor de peste 40% fata de ceea ce s-a pus pe masina costa peste 650ei si implica niste teste suplimentare.
intrebarea mea este daca exista vreo metoda prin care sa omologhez mai ieftin motorul si ce teste sunt cele de care vorbesc cei de la rar. orice informatii sunt utile si bine venite.
multumesc.
redeschid acest popic din urmatorul motiv: ma mananca tare sa-mi schimb motorul din 13S in 20NE. diferenta de putere este de 53% in loc de 40% cat cer ei fara teste suplimentare.
omolocarea aceluiasi motor costa 170lei.
omologarea unui motor pus vreodata pe caroserie costa 650lei.
omologarea unui motor de peste 40% fata de ceea ce s-a pus pe masina costa peste 650ei si implica niste teste suplimentare.
intrebarea mea este daca exista vreo metoda prin care sa omologhez mai ieftin motorul si ce teste sunt cele de care vorbesc cei de la rar. orice informatii sunt utile si bine venite.
multumesc.
- opel kadett
- **
- 289 mesaje
- din 16 Feb 2009
- Calibra 1994 C20ne
- Mures
opel kadett
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Calibra 1994 C20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2009
- Mesaj Privat
- kamikazeeugen
- OP
- 6 mesaje
- din 19 Oct 2009
- Astra 2003 y17dt
- Bucuresti
kamikazeeugen
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2009
- Mesaj Privat
Imi pare rau de intarziere...
Am reushit destul de simplu la RAR.
Am luat factura de la un service autorizat de RAR sa lucreze la Opel pentru schimbare motor...
Am mers la RAR cu programare, a venit un nea...care a verificat daca cumva am modificat shi injectia...nu a fost cazul.
Eu am montat injectia de pe motorul vechi(Y17DT) pe motorul nou (Z17DT). A trebuit sa fac nishte mici modificari la chiulasa shi arborele cotit...dar le-am zis lor ca am schimbat doar blocul datorita uzurii..
A costat 170 lei..parca..ceva de genul. M-au respins initial ca nu ardea un bec la un proiector shi numarul de pe spate era shters Nimic de motor
Deci a fost simplu pentru mine..nush cum este in cazul in care se mareshte puterea..etc.
Voi fi shi eu in aceiashi situatie in 1-2 ani..deci, daca reushiti cumva..va rog sa tineti deschis subiectul.
Toate cele bune!
Eugen
Am reushit destul de simplu la RAR.
Am luat factura de la un service autorizat de RAR sa lucreze la Opel pentru schimbare motor...
Am mers la RAR cu programare, a venit un nea...care a verificat daca cumva am modificat shi injectia...nu a fost cazul.
Eu am montat injectia de pe motorul vechi(Y17DT) pe motorul nou (Z17DT). A trebuit sa fac nishte mici modificari la chiulasa shi arborele cotit...dar le-am zis lor ca am schimbat doar blocul datorita uzurii..
A costat 170 lei..parca..ceva de genul. M-au respins initial ca nu ardea un bec la un proiector shi numarul de pe spate era shters Nimic de motor
Deci a fost simplu pentru mine..nush cum este in cazul in care se mareshte puterea..etc.
Voi fi shi eu in aceiashi situatie in 1-2 ani..deci, daca reushiti cumva..va rog sa tineti deschis subiectul.
Toate cele bune!
Eugen
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
- rullz84
- **
- 105 mesaje
- din 16 Nov 2008
- Vectra 1999 x20xev
- Bucuresti
rullz84
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2008
- Mesaj Privat