octav2002
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2008
- Mesaj Privat
am urmatoarea problema la vectra b diesel motor 2000 dtl .nu mi-a mers turbo , am gasit furtunele de vacuum sparte , le-am inlocuit , am schimbat si debimetrul , si filtru aer motorina si o electrovalva .acum intra turbo dar am observat ca problema cu fumul negru nu a disparut . scoate fum negru si la relanti pe loc nu mult ...da se observa , cand o turez spre 4500> scoate mult fum negru daca o tin turata nu mai scoate asa mult dar cand bag piciorul in pedala prima data zici ca am dat foc la cauciuc . nu am schimbat furtunele cele care au legatura cu vacuum care merg spre filtrul de polen, astea mi s-au parut nesparte si nici filtrul de polen care e vechi rau . ma gandesc ca o avea vre-o legatura, nu stiu dati-mi un sfat ca nu mai stiu ce sa-i fac .
- adrian terinte
- ****
- 1,216 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,216
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
- chirila_33
- *
- 1 mesaje
- din 26 Aug 2009
- Vectra 2001
- Ilfov
chirila_33
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2009
- Mesaj Privat
salut
am un opel vectra b si am o problema :in timpul mersului se aprinde becul martor care reprezinta motorul si scade puterea , de abia trag de ea . cum schimb din a 2_a la a3_a ,chestia dispare si totul merge bine .astept sfaturi de la cunoscatori .
multumesc anticipat .
p.s. daca stie cineva ce grosime trb sa aiba discurile de frana pe fata si spate ? sunt nou pe aici si nu stiu sa folosesc cum trebuie forumul .
am un opel vectra b si am o problema :in timpul mersului se aprinde becul martor care reprezinta motorul si scade puterea , de abia trag de ea . cum schimb din a 2_a la a3_a ,chestia dispare si totul merge bine .astept sfaturi de la cunoscatori .
multumesc anticipat .
p.s. daca stie cineva ce grosime trb sa aiba discurile de frana pe fata si spate ? sunt nou pe aici si nu stiu sa folosesc cum trebuie forumul .
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
[quote="chirila_33"]salut
am un opel vectra b si am o problema :in timpul mersului se aprinde becul martor care reprezinta motorul si scade puterea , de abia trag de ea . cum schimb din a 2_a la a3_a ,chestia dispare si totul merge bine .astept sfaturi de la cunoscatori .
multumesc anticipat .
p.s. daca stie cineva ce grosime trb sa aiba discurile de frana pe fata si spate ? sunt nou pe aici si nu stiu sa folosesc cum trebuie forumul .[/quote
Bun venit printre noi!
in primul rand citeste regulamentul pt. ca este foarte important.
ca sa vezi ce problema ai la motor,trebuie sa faci o diagnoza computerizata.
se scrie, in profil, ce tip de motor ai, la rubrica ''motorizare'',nu cum ai scris tu - motorina.
am un opel vectra b si am o problema :in timpul mersului se aprinde becul martor care reprezinta motorul si scade puterea , de abia trag de ea . cum schimb din a 2_a la a3_a ,chestia dispare si totul merge bine .astept sfaturi de la cunoscatori .
multumesc anticipat .
p.s. daca stie cineva ce grosime trb sa aiba discurile de frana pe fata si spate ? sunt nou pe aici si nu stiu sa folosesc cum trebuie forumul .[/quote
Bun venit printre noi!
in primul rand citeste regulamentul pt. ca este foarte important.
ca sa vezi ce problema ai la motor,trebuie sa faci o diagnoza computerizata.
se scrie, in profil, ce tip de motor ai, la rubrica ''motorizare'',nu cum ai scris tu - motorina.
claug
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1998 2.0DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
chirila_33 a scris:salut
am un opel vectra b si am o problema :in timpul mersului se aprinde becul martor care reprezinta motorul si scade puterea , de abia trag de ea . cum schimb din a 2_a la a3_a ,chestia dispare si totul merge bine .astept sfaturi de la cunoscatori .
multumesc anticipat .
p.s. daca stie cineva ce grosime trb sa aiba discurile de frana pe fata si spate ? sunt nou pe aici si nu stiu sa folosesc cum trebuie forumul .
am un opel vectra b si am o problema :in timpul mersului se aprinde becul martor care reprezinta motorul si scade puterea , de abia trag de ea . cum schimb din a 2_a la a3_a ,chestia dispare si totul merge bine .astept sfaturi de la cunoscatori .
multumesc anticipat .
p.s. daca stie cineva ce grosime trb sa aiba discurile de frana pe fata si spate ? sunt nou pe aici si nu stiu sa folosesc cum trebuie forumul .
Salut,
aceleasi simptome sunt si la masina mea. Ai descoperit ce are?
Vectra B 1998 X20DTL
eyb
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 2.0dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
mannion
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Alin-Smith
- ***
- 715 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Insignia 2010 A18xer
- Arges
Alin-Smith
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010 A18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
mannion
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2008
- Mesaj Privat
DAN5555- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2009
- Mesaj Privat
- andrew_and
- *
- 1 mesaje
- din 26 Mar 2009
- Vectra 1997 x20dtl
- Valcea
andrew_and
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2009
- Mesaj Privat
mannion
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2008
- Mesaj Privat
claug
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1998 2.0DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
Alin-Smith a scris:asemenea probleme am avut si eu imi aparea cod p0400 , am schimbat pompa de vacum si am scapat de belele. 1. verificati supapa egr sa nu aiba membrana fisurata 2.verificati electrovalvele de la egr si de la turbo 3.verificati pompa de vacum daca face vacum cat trebuie.
Am curatat EGR si admisia(conform documentatiilor de pe forum), am verificat furtunasele acelea subtiri si toate sunt ok. Cum sunt un incepator in aceasta materie, nu stiu sa identific pompa de vacum. La X20DTL sunt 3 elevtrovalve in care intra furtunasele de vacum, acelea se numesc si pompe vacum? Cum se poate verifica o pompa vacum daca face vacum cum trebuie?
Multumesc anticipat.
guaspi
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2009
- Mesaj Privat
daca nu trage si scoate fum trebuie curatat robinetul de pe recirculare (EGR) dar neaparat si galeriile de admisie si evacuare (la remontare nu va zgarciti si schimbati si garniturile de la galerii
pompa de vacuum este in dreapta chiulasei (are culoare argintie - este din antimoniu) si se verifica cu un vacuummetru! o alta verificare o poti face comparand cum reactioneaza pedala de frana: daca frana nu mai este la fel de vivace (sensibil mai prost raspunsul la franare) atunci chiar ai o problema cu vacuumul, daca pedala e buna atunci mai verifica furtunasele si supapele de vacuum...
pompa de vacuum este in dreapta chiulasei (are culoare argintie - este din antimoniu) si se verifica cu un vacuummetru! o alta verificare o poti face comparand cum reactioneaza pedala de frana: daca frana nu mai este la fel de vivace (sensibil mai prost raspunsul la franare) atunci chiar ai o problema cu vacuumul, daca pedala e buna atunci mai verifica furtunasele si supapele de vacuum...
claug
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1998 2.0DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
claug a scris:
Am curatat EGR si admisia(conform documentatiilor de pe forum), am verificat furtunasele acelea subtiri si toate sunt ok. Cum sunt un incepator in aceasta materie, nu stiu sa identific pompa de vacum. La X20DTL sunt 3 elevtrovalve in care intra furtunasele de vacum, acelea se numesc si pompe vacum? Cum se poate verifica o pompa vacum daca face vacum cum trebuie?
Multumesc anticipat.
Alin-Smith a scris:asemenea probleme am avut si eu imi aparea cod p0400 , am schimbat pompa de vacum si am scapat de belele. 1. verificati supapa egr sa nu aiba membrana fisurata 2.verificati electrovalvele de la egr si de la turbo 3.verificati pompa de vacum daca face vacum cat trebuie.
Am curatat EGR si admisia(conform documentatiilor de pe forum), am verificat furtunasele acelea subtiri si toate sunt ok. Cum sunt un incepator in aceasta materie, nu stiu sa identific pompa de vacum. La X20DTL sunt 3 elevtrovalve in care intra furtunasele de vacum, acelea se numesc si pompe vacum? Cum se poate verifica o pompa vacum daca face vacum cum trebuie?
Multumesc anticipat.
Revin cu noi date dupa ce am conectat masina pe tester:
La citirea erorilor era stocata eroarea P0400. Am sters eroarea insa ea a reaparut semn ca defectul nu s-a remediat prin curatarea EGR-ului si a admisiei.
La citirea valorilor reale, la recirculare gaz de esapament apare 0% cand nu functioneaza in parametri. Pare ca nu ar citi ceva senzor deoarece daca trec de 2000rpm becul check engine se stinge iar testerul incepe sa primeasca date la recirculare gaze de esapament.
Voi atasa si o poza de la tester pentru o mai buna intelegere.
Rog pareri.
Multumesc.
milosav
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 2.0 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2008
- Mesaj Privat
chirila_33 a scris:salut
am un opel vectra b si am o problema :in timpul mersului se aprinde becul martor care reprezinta motorul si scade puterea , de abia trag de ea . cum schimb din a 2_a la a3_a ,chestia dispare si totul merge bine .astept sfaturi de la cunoscatori .
multumesc anticipat .
p.s. daca stie cineva ce grosime trb sa aiba discurile de frana pe fata si spate ? sunt nou pe aici si nu stiu sa folosesc cum trebuie forumul .
am un opel vectra b si am o problema :in timpul mersului se aprinde becul martor care reprezinta motorul si scade puterea , de abia trag de ea . cum schimb din a 2_a la a3_a ,chestia dispare si totul merge bine .astept sfaturi de la cunoscatori .
multumesc anticipat .
p.s. daca stie cineva ce grosime trb sa aiba discurile de frana pe fata si spate ? sunt nou pe aici si nu stiu sa folosesc cum trebuie forumul .
Aceasi problema aveam si eu si am gasit EGR defect.Avea membrana sparta si nu mai funciona.L-am inlocuit si merge perfect.
- cameleonu85
- **
- 78 mesaje
- din 31 Aug 2010
- Vectra 1997 x20dtl
- Bucuresti
cameleonu85
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2010
- Mesaj Privat
sal tuturor!sunt nou posesor de vectra b caravan 2000 di 82 cai...am o problema care nu-i dau de cap..se aprinde becu de check engein..totu e in regula..am fost la test...valva de la egr..sa curatz egru...l-am curatzat..si fix 10 km am mers si s-a aprins iar..s-a spart valva aia din nauntru..ok..am facut rost de 2 egr-uri de la dezmembrari si cu ambele se aprinde...alea nu au membrana sparta..si le-am verificat..nu pierde presiune ca al meu care l-am avut pe mashina...tin sa precizez ca se aprinde becu cand merg constant indiferent de treapta cam intre 1600rot si 1800 rot...debreiez sau accelerez si se stinge becu..baniesc ca nu mentzine presiunea vacumului la egr cand merg constant...cine ma poate ajunta plss!..daca mai fac un test imi poate verifica exact daca e egrul sau pompitza de vacum?sau arat doar ca e eroare de egr si atat?tin sa precizez ca testul mi l-a facut in 2 minute..a scanat a vazut eroarea...a shters eroarea..si atat...si mi-au luat 100 ron ((...daca e cineva amabil din Buc sa pot testa cu un egr care e 100% bun...ash fi foarte recunoscator..idul meu de mess e dinusilviu2003.plssssss heeeeelp!
- Ionita Adrian
- **
- 51 mesaje
- din 18 Jun 2008
- Vectra 2001 Y22 dtr
- Buzau
Ionita Adrian
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2001 Y22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2008
- Mesaj Privat
- kid_alex
- **
- 136 mesaje
- din 22 Oct 2008
- Vectra 2000 X18XE
- Brasov
kid_alex
- Mesaje scrise: 136
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2000 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2008
- Mesaj Privat
- cameleonu85
- **
- 78 mesaje
- din 31 Aug 2010
- Vectra 1997 x20dtl
- Bucuresti
cameleonu85
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2010
- Mesaj Privat
am enumerat mai sus ce am facut....azi am curatzat galeria de admisie si supapele alea...erau negre si depuneri de 2-3 mm....negre...funingine.etc....am pus tot la loc ...si daca o ti turata la 1500 constant cateva secunde...10-15 sec....se aprinde iar becu....((( deci munca in zadar....la tester a zis ca e egru...si numai daca testez cu unu de pe alta masina care nu se aprinde becu....atunci am certitudinea ca egru e ok....am 2 +al meu dupa mashina cu toate se aprinde....al meu are sparta membrana..celelalte nu...