- Paulll
- OP
- 1,196 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
Ca si posesor de 1.9 CDTi de 150CP (Z19DTH):
1.9 CDTi de 150CP iti ofera satisfactie, poti sa ii faci un tuning reusit de 185CP sau fortat de 200CP
1.9 CDTi de 120CP nu pot sa ma pronunt, oricum este mai uzual intalnit ca si varu-su de 150CP
2.0 DTI de 101CP este un motor cu cele mai putine probleme din seria enuntata de tine dar si cel mai "slabut"
CristianTM.
1.9 CDTi de 150CP iti ofera satisfactie, poti sa ii faci un tuning reusit de 185CP sau fortat de 200CP
1.9 CDTi de 120CP nu pot sa ma pronunt, oricum este mai uzual intalnit ca si varu-su de 150CP
2.0 DTI de 101CP este un motor cu cele mai putine probleme din seria enuntata de tine dar si cel mai "slabut"
CristianTM.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- asdhj
- **
- 241 mesaje
- din 27 Aug 2008
- Astra 2011 A17DTJ
- Dambovita
asdhj
- Mesaje scrise: 241
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
1. 1,9 cdti 150 cp pentru remap la 200 cp si apoi satisfactie Chiar si cu problemele pe care le are eu zic ca se merita cel putin pentru cei 200 cp dupa remap. Consum mai mult decat acceptabil pentru 200 cp.
2. 2,0 dti pentru fiabilitate, dar lipsa satisfactie chiar si cu remap. Consum cam maricel pentru performantele modeste pe care le ofera.
3. 1,9 cdti 101 sau 120 cp, mai bine 2,0 dti cu remap.
Ca sa revenim la intrebare, 2,0 dti este destul de fiabil, fiind in familia opel din 1997, conceptia BMW, urmas al 2,5 dti cumparat direct de la BMW.
1,9 cdti este de conceptie fiat, chiar daca poarta amprenta opel, mai are unele lipsuri legate de fiabilitate, dar totusi vorbim despre ele dupa 200.000 km.
2. 2,0 dti pentru fiabilitate, dar lipsa satisfactie chiar si cu remap. Consum cam maricel pentru performantele modeste pe care le ofera.
3. 1,9 cdti 101 sau 120 cp, mai bine 2,0 dti cu remap.
Ca sa revenim la intrebare, 2,0 dti este destul de fiabil, fiind in familia opel din 1997, conceptia BMW, urmas al 2,5 dti cumparat direct de la BMW.
1,9 cdti este de conceptie fiat, chiar daca poarta amprenta opel, mai are unele lipsuri legate de fiabilitate, dar totusi vorbim despre ele dupa 200.000 km.
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
recomand in cunostinta de cauza : 2.0 dti.
experienta mea cu 2.0dti@td : peste 330.000km cu y20dth si 85.000 cu x20dth. [cu modestie] . zafira A si vectra b.
sa o iei de la un propietar serios si ingrijita.
actual cu zafira mea y20dth 348.500km, daca ti-o dau pe mana-: nu-i dai 100.000km [nici nu-mi trece prin cap s-o vand]
si mai usor cu remaparile.nu le place la dieseluri astfel de modificari
succes si.........2.0dti ,y20dth
experienta mea cu 2.0dti@td : peste 330.000km cu y20dth si 85.000 cu x20dth. [cu modestie] . zafira A si vectra b.
sa o iei de la un propietar serios si ingrijita.
actual cu zafira mea y20dth 348.500km, daca ti-o dau pe mana-: nu-i dai 100.000km [nici nu-mi trece prin cap s-o vand]
si mai usor cu remaparile.nu le place la dieseluri astfel de modificari
succes si.........2.0dti ,y20dth
- ciprinel
- ****
- 1,374 mesaje
- din 02 Apr 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Prahova
ciprinel
- Mesaje scrise: 1,374
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
Ca proprietar de 1.9 cdti 120 cp sunt super multumit si in viitor am de gand sa-i fac un remap la 150 sau 160( mai ma gandesc la care din variante). Este un motor destul de economic si fara mari intretineri. Cele de 1.9 au cutii in 6 rapoarte si sunt foarte benefice la drumuri lungi (economie de carburant)
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Deocamdata raman la ideea ca Y20DTH e cel mai fiabil motor diesel de la Opel,doar deocamdata...E dezavantajat ca e de conceptie mai veche,Euro 3 si cam lenes defel.Acum faptul ca ziceti voi ca Y20DTH remapat e mai bun decat Z19DT stock nu-i totuna.Odata cu remaparea apar niste consecinte in functie de stilul de mers,poate sa fie la fel de fiabil in continuare evident.Motoarele Z19DT/DTH sunt mai rafinate,puternice,in 6 trepte si Euro 4,clar sunt in avantaj,doar distributia care e pe curea te pune pe ganduri,e un cost in plus la un anumit interval de timp,pe cand la Y20DTH se schimba povestea.Z19DTH e un pic mai gurmand,dar mai puternic,pe cand Z19DT e echilibrat in ceea ce priveste consumul/puterea.Eu sincer nu m-as mai intoarce la Y20DTH,oricat de fiabil ar fi,cand m-am suit la Vectra am ramas perplex,nu ma asteptam sa fie o diferenta chiar atat de mare.
Eu recomand 1.9CDTI 120 de cai,daca vrei ceva mai multa putere,varianta de 150.Sa nu crezi ca 1.9CDTi de 120 si 150 cai sunt diferite doar prin soft,cel din urma are 16V fata de celalalt care are 8V.
Eu recomand 1.9CDTI 120 de cai,daca vrei ceva mai multa putere,varianta de 150.Sa nu crezi ca 1.9CDTi de 120 si 150 cai sunt diferite doar prin soft,cel din urma are 16V fata de celalalt care are 8V.
- Paulll
- OP
- 1,196 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
tija swirl care se schimba cu tot cu galerie adimisie si turbo= o gramada de bani
volanta cu masa dubla care cedeaza in jurul a 150 k km , ambele sunt f costisitoare si sunt probleme tipice la 1.9 120 sau 150 cp .... dar macar scapi de 2.0 dti de 101 cp, nu cred ca se merita sa iei vectra c pentru motorul de 2.0 DTI care tu deja il ai
volanta cu masa dubla care cedeaza in jurul a 150 k km , ambele sunt f costisitoare si sunt probleme tipice la 1.9 120 sau 150 cp .... dar macar scapi de 2.0 dti de 101 cp, nu cred ca se merita sa iei vectra c pentru motorul de 2.0 DTI care tu deja il ai
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Problema comuna ambelor motoare este volanta.
z19dth are-n plus tija swirl (nu exista pe z19dt si trebuie schimbata doar admisia, fara turbo) + un egr care ar fi mai problematic(din auzite pentru ca n-am intalnit pana acum).
Niciunul dintre motoare nu are probleme legate de turbo.
Tija swirl se verifica relativ usor (ridici capacul si verifici sub rampa comuna daca este ulei sau tija e la locul ei). Am vazut destule z19dth-uri cu tija la locul ei dar am vazut destule si cu probleme).
z19dth are-n plus tija swirl (nu exista pe z19dt si trebuie schimbata doar admisia, fara turbo) + un egr care ar fi mai problematic(din auzite pentru ca n-am intalnit pana acum).
Niciunul dintre motoare nu are probleme legate de turbo.
Tija swirl se verifica relativ usor (ridici capacul si verifici sub rampa comuna daca este ulei sau tija e la locul ei). Am vazut destule z19dth-uri cu tija la locul ei dar am vazut destule si cu probleme).
- Tabac
- **
- 353 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2002 Z22SE
- Prahova
Tabac
- Mesaje scrise: 353
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- hot
- ***
- 835 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Botosani
hot
- Mesaje scrise: 835
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat
Sondajul nu este relevant dar cel putin afli cate ceva despre aceste motoare.De ce nu este relevant:intrucat fiecare isi va lauda motorul care il are pe masina(sau daca nu o face direct o face indirect in cea de a doua fraza).
Daca vrei intra pe siteurile straine(mult mai populate de vectre C vei constata ca cel mai problematic este motorul de 1.9 cdti de 150c.p.,acest lucru fiind normal intrucat la ei se vinde cel mai mult acest motor(de aici si irelevanta cautarii)vezi forumul vectra C din UK).
Fiecare are propria experienta cu motorul de pe masina proprie.Cel mai bine ti-ar putea spune cineva care a avut toate aceste trei motoare pe vectra C si care le-a condus cel putin 100.000 km.
Sfatul meu este urmatorul:cel mai bun este motorul cu cei mai putini km deci cel mai nou intrucat dupa 100.000 km apar probleme la majoritatea tipurilor de motoare(nu scriu din auzite ci din experienta avuta cu 9 masini proprietate).
Daca vrei intra pe siteurile straine(mult mai populate de vectre C vei constata ca cel mai problematic este motorul de 1.9 cdti de 150c.p.,acest lucru fiind normal intrucat la ei se vinde cel mai mult acest motor(de aici si irelevanta cautarii)vezi forumul vectra C din UK).
Fiecare are propria experienta cu motorul de pe masina proprie.Cel mai bine ti-ar putea spune cineva care a avut toate aceste trei motoare pe vectra C si care le-a condus cel putin 100.000 km.
Sfatul meu este urmatorul:cel mai bun este motorul cu cei mai putini km deci cel mai nou intrucat dupa 100.000 km apar probleme la majoritatea tipurilor de motoare(nu scriu din auzite ci din experienta avuta cu 9 masini proprietate).
petru_79
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2009
- Mesaj Privat
- ionutxxl
- ****
- 1,255 mesaje
- din 04 Apr 2008
- Vectra 2004 y20dth
- Suceava
ionutxxl
- Mesaje scrise: 1,255
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2008
- Mesaj Privat
Ca posesor de y 20 dth ma declar multumit de el ca avantaje si dezavantaje
Avantaje
-motor mai fiabil si mai putin pretentios si complicat decat celelalte
-distributie pe lant -deci o cheltuiala in minus
-injectoare mecanice si intr-un cuvant nu ai probleme cum sunt cele common rail pe modelele cu z cu rampa comuna ,senzori si alte chestii electronice
-nu am auzit probleme la turbo pana acum la modelele y20dth am intrebat prin diverse serviceuri si la G&p suceava si nu prea au avut cazuri
-cum se spunea si mai sus sunt motoare fiabile se trag din BMW si stiu unele cu 350000km fara probleme fata de z care sunt de conceptie Fiat
Dezavantaje zic eu...
-norma poluare euro 3 si sper sa nu bage vre-o taxa surpriza pe la anul ....
-un consum de carburant cam maricel fata de Z
-un motor zgomotos fata de z
-cam puturoasa la sprint ,dar dupa treapta a 3 super multumit se duce racheta
-5,5 l de ulei in baie fata de 4,3 cum au z deci o cheltuiala in plus l-a consumabile
-bratele spate c-am pacatoase la aceste modele pana la face lift au bucsa oscilanta care se duce relativ repede dar se potrivesc si cele pt face lift dar sunt putin mai scumpe
C-am atat... cele spuse mai sus sunt din experienta proprie si din cele vazute si auzite prin serviceuri si de la posesorii de z prcum si multe pareri impartite de pe forum ..
Eu cand am achizitionat masina in martie 2007 nu aveam cunostinta de motorizari,euro3sau 4 sau de club opel, asa ca masina am luat-o pur si simplu ca mi-a placut modelul si voiam vectra c diesel , la vremea acea eu am dat 10200 euro in germania plus 1875 euro taxa de inmatriculare pt euro 3 de la vremea acea din care am recuperat 800 ...stiam doar de face lift dar nu te puteai apropia de ele la ce preturi erau in 2007......
Nu regret alegerea facuta si sunt multumit de motor iar daca ar fi sa aleg tot y20dth as alege singurul lucru pe care l-am regretat a fost taxa de inmatriculare de la vremea aceea probabil daca eram documentat ca exista si euro 4 si la modelele fara face lift poate aveam z dar daca asa a fost sa fie a fost o alegere buna si ma declar complet multumit de acest motor
Avantaje
-motor mai fiabil si mai putin pretentios si complicat decat celelalte
-distributie pe lant -deci o cheltuiala in minus
-injectoare mecanice si intr-un cuvant nu ai probleme cum sunt cele common rail pe modelele cu z cu rampa comuna ,senzori si alte chestii electronice
-nu am auzit probleme la turbo pana acum la modelele y20dth am intrebat prin diverse serviceuri si la G&p suceava si nu prea au avut cazuri
-cum se spunea si mai sus sunt motoare fiabile se trag din BMW si stiu unele cu 350000km fara probleme fata de z care sunt de conceptie Fiat
Dezavantaje zic eu...
-norma poluare euro 3 si sper sa nu bage vre-o taxa surpriza pe la anul ....
-un consum de carburant cam maricel fata de Z
-un motor zgomotos fata de z
-cam puturoasa la sprint ,dar dupa treapta a 3 super multumit se duce racheta
-5,5 l de ulei in baie fata de 4,3 cum au z deci o cheltuiala in plus l-a consumabile
-bratele spate c-am pacatoase la aceste modele pana la face lift au bucsa oscilanta care se duce relativ repede dar se potrivesc si cele pt face lift dar sunt putin mai scumpe
C-am atat... cele spuse mai sus sunt din experienta proprie si din cele vazute si auzite prin serviceuri si de la posesorii de z prcum si multe pareri impartite de pe forum ..
Eu cand am achizitionat masina in martie 2007 nu aveam cunostinta de motorizari,euro3sau 4 sau de club opel, asa ca masina am luat-o pur si simplu ca mi-a placut modelul si voiam vectra c diesel , la vremea acea eu am dat 10200 euro in germania plus 1875 euro taxa de inmatriculare pt euro 3 de la vremea acea din care am recuperat 800 ...stiam doar de face lift dar nu te puteai apropia de ele la ce preturi erau in 2007......
Nu regret alegerea facuta si sunt multumit de motor iar daca ar fi sa aleg tot y20dth as alege singurul lucru pe care l-am regretat a fost taxa de inmatriculare de la vremea aceea probabil daca eram documentat ca exista si euro 4 si la modelele fara face lift poate aveam z dar daca asa a fost sa fie a fost o alegere buna si ma declar complet multumit de acest motor
Kara67
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2009
- Mesaj Privat
Ca sa poti sa-ti dai cu parerea, ar trebui sa fi mers cu cele trei motorizari. Eu personal le-am incercat pe toate astfel : 20 DTi- cca 3000 Km, 1,9CDTI-120CP aprox 5.000 Km si 1,9CDTI-150CP 59.000 Km-pana acum.
Astfel, din punctul meu de vedere 1,9 CDTI-150CP este cel mai performant dintre cele comparate. Difera de cel de 120CP, nu numai prin nr supapelor(16), dar are si o axa cu came in plus, fapt care-l face mult mai eficient
Cat priveste fiabilitatea.... aici e chestie de cum si unde conduci masina, cum o intretii si nu in ultimul rand de ce noroc ai, ca diversele componente sa OK dpv al calitatii.
De exemplu Vectra 1,9CDTI-120CP model 2005 , i-a cazut turbina la 45.000 Km; La Vectra mea 1,9 CDTI 150CP, volanta a dat semne de oboseala la aprox. 20000 Km(dar am schimbat-o in garantie).
De 20dth(2004) pot sa spun ca este mult prea mic (ca putere) pentru o caroserie atat de mare. Este foarte zgomotos, consuma mult si abia pleaca de pe loc (comparativ cu celelalte doua). De fapt asta a fost primul Vectra C pe care l-am condus si sincer am fost dezamagit. Nu ma pronunt asupra fiabilitatii fiindca nu l-am avut prea mult pe mana.
PS
Daca ar fi sa aleg acum, mi-as lua un 3,0 CDTI cu CV manuala care este poate cel mai rafinat motor diesel ce poti sa-l iei cu bani relativ putini. Pacat ca Taxa de mediu, impozitele si asigurarile, sunt prohibitive.
Astfel, din punctul meu de vedere 1,9 CDTI-150CP este cel mai performant dintre cele comparate. Difera de cel de 120CP, nu numai prin nr supapelor(16), dar are si o axa cu came in plus, fapt care-l face mult mai eficient
Cat priveste fiabilitatea.... aici e chestie de cum si unde conduci masina, cum o intretii si nu in ultimul rand de ce noroc ai, ca diversele componente sa OK dpv al calitatii.
De exemplu Vectra 1,9CDTI-120CP model 2005 , i-a cazut turbina la 45.000 Km; La Vectra mea 1,9 CDTI 150CP, volanta a dat semne de oboseala la aprox. 20000 Km(dar am schimbat-o in garantie).
De 20dth(2004) pot sa spun ca este mult prea mic (ca putere) pentru o caroserie atat de mare. Este foarte zgomotos, consuma mult si abia pleaca de pe loc (comparativ cu celelalte doua). De fapt asta a fost primul Vectra C pe care l-am condus si sincer am fost dezamagit. Nu ma pronunt asupra fiabilitatii fiindca nu l-am avut prea mult pe mana.
PS
Daca ar fi sa aleg acum, mi-as lua un 3,0 CDTI cu CV manuala care este poate cel mai rafinat motor diesel ce poti sa-l iei cu bani relativ putini. Pacat ca Taxa de mediu, impozitele si asigurarile, sunt prohibitive.
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
Y20DTH este de departe cel mai fiabil dintre cele 3. Nu cred totusi ca trebuie luat in calcul pentru o eventuala schimbare. Care ar fi rostul sa schimbi acuala masina (vectra b) cu alta mai noua cu maxim 2 ani (vectra c 2002-2003)? Decat o astfel de schimbare, mai bine iti pastrezi masina.
Ramane sa alegi intre cele 2 de 1.9. Eu as merge pe cel de 150 cp chiar daca are, teoretic, mai multe probleme de fiabilitate.
Ramane sa alegi intre cele 2 de 1.9. Eu as merge pe cel de 150 cp chiar daca are, teoretic, mai multe probleme de fiabilitate.
- c_pantazescu
- ****
- 1,105 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,105
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
Drogas a scris:tija swirl care se schimba cu tot cu galerie adimisie si turbo= o gramada de bani
volanta cu masa dubla care cedeaza in jurul a 150 k km , ambele sunt f costisitoare si sunt probleme tipice la 1.9 120 sau 150 cp .... dar macar scapi de 2.0 dti de 101 cp, nu cred ca se merita sa iei vectra c pentru motorul de 2.0 DTI care tu deja il ai
volanta cu masa dubla care cedeaza in jurul a 150 k km , ambele sunt f costisitoare si sunt probleme tipice la 1.9 120 sau 150 cp .... dar macar scapi de 2.0 dti de 101 cp, nu cred ca se merita sa iei vectra c pentru motorul de 2.0 DTI care tu deja il ai
Dragos, am impresia ca vorbesti putin din auzite, te rog nu te supara ca iti spun...
Masina mea are 183 000 km si volanta e ok, chiar saptamana trecuta a verificat-o mecanicul si mi a zis ca nu sunt probleme (de 20 000 km am remapul de 200 de cai, deci si mai mult stres asupra volantei si ambreajului).
Turbina mea la 182 000 km a fost data jos si inlocuita din cauza unei fisuri in galeria de evacuare, care este din fonta. Cu ocazia asta am vazut cum arata paletele turbinei, nu o spun ci o spune mecanicul, arata foarte foarte bine. In plus, noua turbina se comporta identic cu cea veche, inca o dovada ca turbina de 182 000 km mergea perfect.
Galeria de admisie costa 10 milioane. Noul model de galerie nu mai prezinta vechile puncte slabe care o faceau pe cea veche sa pice, motiv pentru care am convingerea ca va trece ca durata de viata de 100 000 km (eu am tras de a mea, model vechi circa 90 000 km). In 100 000 km masina probabil ca o va vinde si nu isi va mai bate capul.
EGR ul se curata foarte usor si nu prea are ce sa se strice la el, nu mai e cu membrana care poate sa se sparga, este actionat de un solenoid care e bulletproof, parerea mea...
Concluzia este ca fiecare motor din cele enumerate are plusuri si minusuri. Fiecare isi ia ce doreste...
- Paulll
- OP
- 1,196 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,196
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat