dorel
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2006
- Mesaj Privat
Mergea tras inspre spate dar nu ramanea. Era tensionat inspre fata, asha ca am mers cu a 3/a pana am ajuns in TM. Ghinion ca era 1 Mai, asa ca nu am gasit nimic deskis.
Am dat de un sofer de taxi care mi/a spus ca ar putea fi colierul (sau coroana) nu mai stiu sigur. Am dat apoi de un service, era inkis, dar patronul isi facea de lucru pe acolo. Mi/a spus> "nu se poate dom'le skimba colierul, iti trebuie o cutie noua. (Asta fara sa vada masina, doar din ce i-am explicat omului.
Apoi am ajuns la un service unde a fost un nene amabil si s-a uitat la masina. A deskis capota si mi/a spus ca acolo, unde este angrenajul cutiei de viteze mi s-a rupt un surub care prindea nu stiu ce parghie. Pacat ca s/a rupt inauntru spune, ca altfel il schimba in doua ore.
M-a pus sa trag de schimbator si mi-a spus ca in timp ce trageam de maneta, se misca motorul foarte tare, asa ca e sigur de la surubul acela plus de la tampon probabil.
Cum nu mai avea timp, am plekat acasa. Maine merg langa Ciclop sa o bag in service. La ce sa ma astept? Ar putea fi surubul acela sau sa strang bani pt cutie noua? Este posibil sa fie doar surubul acela?
Mersi. Sper ca nu v-am pliktisit cu postul prea lung, dar ma arde problema.
dorel
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2006
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Din cate am inteles eu ...e vorba de timonerie. Adik angrenajul ce face legatura dintre schimbatorul tau de viteze si cutia de viteze propriu zisa....Daca e vreun surub de acolo...se rezolva ieftin....depinde unde gasesti.Atentie totusi daca e asta sa o faci undeva astfel incat sa fie perfecta. Altfel risti sa distrugi cutia daca incepe sa "agate" in diferite trepte de viteza.
Daca e mai rau....probabil a sarit vreun surub de la prinderea cutiei...desi nu cred ....in cazul in care se desprindea ceva si sarea in cutie aveai pinioanele facute varza...deci teoria asta pica....
ATENTIE
![Exclamation](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Mai asteapta si sfatul altora ....
numai bine 😊
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
dorel
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2006
- Mesaj Privat
Din ce mi-a spus mecanicul, kiar s-a rupt surubul, o parte am pierdut-o pe drum si una a ramas blocata inauntru.
Pentru a pune alt surub au spus ca trebuie sa dea jos cutia si ma costa 3 milioane. (manopera + un surub??) Asta vis-a-vis de Ciclop (pt cine e din TM)
E mult, ca mie mi se pare exagerat. Mi-au spus ca, cutia nu e fisurata, dar daca am venit aprox 80 km intr-a treia e posibil sa-mi fi creat probleme la planetara, pt ca motorul nu mai statea ca lumea.
In fine, am lasat masina la service (ma duc pe la 17 sa o iau).
Sper sa nu fie fisurata cutia totusi 😢(
PS: Au spus ca mai statea intr-un singur surub si bine ca nu -sa rupt si ala.
Problema e pe acolo, in fata, pentru ca mecanicul mi-a spus sa trag de maneta si atunci parghiile alea impingeau motorul prea tare. Sper sa fie doar surubul. Totusi, 3 mil.? Mai bine mergeam la Autoglobus, la Opel.
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
In primul rand motorul se tine de 3 suporti motor:2 in laterale cum te uiti la el, iar al 2 lea in spate , pe undeva pe langa cutie.
Daca tie intr-adevar ti s-a rupt parte din timonerie inseamna ca .....tija aceea care impinge schimbatorul in cutia de viteze a ramas blocata pe o anumita pozitie.De ce sa distruga cutia??? Ca nu are treaba cu ea..... 🙄
Daca totusi a impins in ea prea mult....planetara respectiva trebuia sa inceapa sa trosneasca de pe atunci .....desi nu ar fi avut sens...tu trebuie sa intelegi ca tie doar ti s-a blocat acea parghie si atat. Nu ti-a miscat nik in rest....deci nu ar trebui sa fie motorul deplasat sa ai nevoie de suporti motor sau alte chestii dastea.
Asteapta o parere de la unu care a mai montat motoare...si vezi ce parere are si el ....dar ai grija ca mie imi miroase a teapa din cate zici tu .... 🙄
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
![Exclamation](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
dorel
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2006
- Mesaj Privat
Asadar, am ajuns azi la 17 la ei si masina era ridicata sus. Mecanicul care luase o fata grava de dimineata, lucra la ea. M-am apropiat si stupoare...
nu dadusera nimic jos. Tipul mi-a spus ca a facut alt filet (la timonerie era toata treaba - cel vechi s-a rupt inauntru si s-a sudat. Decat sa-l scoata si sa largeasca gaura, ceea ce era mai grav, mi-a facut alta exact in punctul acela) si m-a si trimis sa cumpar doua suruburi sa le inlocuiasca pe cele vechi. Atata tot, nici vorba de dat jos cutia..... Asta e... m-am ars, asa e la inceput pana imi dau seama ce si cum. Va dati seama ca de la socul ca ar putea fi cutia fisurata sau mai rau, la a schimba doua suruburi (chiar daca la inceput mi-a cerut 3 milioane era cale lunga.
Spun ca mi.a cerut la inceput pt ca in momentul in care a terminat lucrarea mi-a spus: "Stai linistit ca nu-ti iau 3 milioane" "Vrei factura? Daca nu vrei iti las pretul la jumatate. Daca vrei factura, dai 3 milioane PLUS TVA-ul!!!" Va dati seama??? Am ales varianta la 1.500.000 fara factura. Stiam ca fara factura nu am nici o gararantie asa ca l-am intrebat cum facem daca problema recidiveaza si a spus "Ai nr. meu, ma suni si rezolvam"
In momentul in care i-am dat banii mi-a spus sa-i las pe capota sa nu-i vada inginerul (un tip de treaba care nu a prea stat pe langa masina).
Acum ma gandesc ca daca-i spuneam cu factura poate faceam mai bine. Afla inginerul (el facea facturile) si probabil se ingrozea cand il auzea pe asta (mecanicul) ca-mi ceruse 3 milioane.
Probabil si 1.500.000 a fost prea mult, dar na, asta e. Din greseli invat.
La ora asta stau si ma minunez ce m-a "lucrat" tipul asta. 😊
PS> Postez eu rar dar kilometric 😊
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat