- toma_marius
- OP
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- toma_marius
- OP
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- toma_marius
- OP
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
- toma_marius
- OP
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
noutati ceva, zic ca ar fi interesant daca sar sti cantitatea exacta de combustibil injectata pe cilindru fie el diesel sau benzina pentru o depanare mai usoara.
Deci mie imi trage greu si asta datorita faptului ca motorina injectata nu este suficienta , injectoarele sunt bune deoarece reci merg bine, cum se incaljecte calcu de injectie cum da rateuri , eu banuiesc un condesator sau dioda ce naiba o fi care ridica tensiunea sau chiar un tranzistor .....
astept raspuns in continuare
Deci mie imi trage greu si asta datorita faptului ca motorina injectata nu este suficienta , injectoarele sunt bune deoarece reci merg bine, cum se incaljecte calcu de injectie cum da rateuri , eu banuiesc un condesator sau dioda ce naiba o fi care ridica tensiunea sau chiar un tranzistor .....
astept raspuns in continuare
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- toma_marius
- OP
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
am rerezolvat-o , nu nu e balbaiala , am mai desfacut odata calculatorul si miam rezervat vreo 4 ore , scos cositor pus cositor curatat cu alcool izopropilic , verificat si reverificat si este ok se infige de zici cai "virgina" deci continui sa pun valorile la relanti pentru diverse motoare poate o sa fie de ajutor mai ales la cele diesel :
Y17DT - valoare optima 5,1-5,2 mg/stk
Y20DTH - valoare optima 5,7 mg/stk
(valoarea trebuie intilnita tot timpul anului fara variatii foarte mari cald-rece)
orice modificare a acestor valori rezulta intr-un mers sacadat cu intreruperi , lipsa de putere . neremedierea la timp a defectului care provoaca aceste probleme poate duce la defectiuni iremediabile la sistemul electronic al masinii.
Pe larg :
Acum o luna masina dadea in nas la 2000 de ture de doua ori si nu avea putere , am desfacut egr-ul si lam curatat luna plus ca am refacut lipiturile in fuga la calculatorul de injectie.Masina inca facea probleme in sensul ca nu avea putere, solutia a fost decapsulare inca o data a calculatorului de injectie si refacerea lipiturilor plus ca am descoperit o problema majora pe care multi nu o iau in seama si anume curatarea contactelor de orice urma reziduala de pasta decapanta deoarece datorita temperaturii afecteaza cablajul si produce daune irecuperabile.
pentru sfaturi si intrebari stau la dispozitie
Y17DT - valoare optima 5,1-5,2 mg/stk
Y20DTH - valoare optima 5,7 mg/stk
(valoarea trebuie intilnita tot timpul anului fara variatii foarte mari cald-rece)
orice modificare a acestor valori rezulta intr-un mers sacadat cu intreruperi , lipsa de putere . neremedierea la timp a defectului care provoaca aceste probleme poate duce la defectiuni iremediabile la sistemul electronic al masinii.
Pe larg :
Acum o luna masina dadea in nas la 2000 de ture de doua ori si nu avea putere , am desfacut egr-ul si lam curatat luna plus ca am refacut lipiturile in fuga la calculatorul de injectie.Masina inca facea probleme in sensul ca nu avea putere, solutia a fost decapsulare inca o data a calculatorului de injectie si refacerea lipiturilor plus ca am descoperit o problema majora pe care multi nu o iau in seama si anume curatarea contactelor de orice urma reziduala de pasta decapanta deoarece datorita temperaturii afecteaza cablajul si produce daune irecuperabile.
pentru sfaturi si intrebari stau la dispozitie
- mertinkeler
- **
- 101 mesaje
- din 11 Jun 2009
- Bucuresti
mertinkeler
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2009
- Mesaj Privat
Salut, am scanat Frontera mea zilele trecute si am gasit uurmatoarele:
System Voltage,13.5 V
Immobiliser,Active
Immobiliser Signal,Not Received
Pedal Position Sensor,0.0 %
Idle Switch,Active
Mass Air Flow Sensor,3.276 mg/strk
Barometer Sensor,1.01 bar
Brake Switch,Inactive
A/C Information Switch (Air Conditioning),Inactive 0V
Coolant Temperature,55 °C
Fuel Temperature,-273 °C
Desired Injection Quantity,0.3 mg/strk
Desired Idle Injection Quantity,12.9 mg/strk
Injection Quantity,13.2 mg/strk
Maximum Fuel Quantity,42.6 mg/strk
Desired Injection Start,1.1 °CA
Actual Injection Start,0.6 °CA
EGR Command (Exhaust-Gas Recirculation Command),385 mg/strk
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation),- - - %
Desired Engine Idle Speed,775 RPM
Engine Speed,777 RPM
Idle Speed,0 RPM
Glow Time Relay,Inactive 12V
A/C Relay (Air Conditioning),Inactive 12V
Vehicle Speed,0 km/h
Telltale (Check Light),Off 12V
Glow Time Telltale,Off 12V
Max.Fuel Quantity Offset (Maximum),- - - %
Start Fuel Quantity Offset,0.0 mg/strk
EGR Offset (Exhaust-Gas Recirculation),0 mg/strk
Stie cineva daca e totul ok? Ce probleme a? Momentan nu am stocate erorii dar niste valori de acolo nu imi par ok.
System Voltage,13.5 V
Immobiliser,Active
Immobiliser Signal,Not Received
Pedal Position Sensor,0.0 %
Idle Switch,Active
Mass Air Flow Sensor,3.276 mg/strk
Barometer Sensor,1.01 bar
Brake Switch,Inactive
A/C Information Switch (Air Conditioning),Inactive 0V
Coolant Temperature,55 °C
Fuel Temperature,-273 °C
Desired Injection Quantity,0.3 mg/strk
Desired Idle Injection Quantity,12.9 mg/strk
Injection Quantity,13.2 mg/strk
Maximum Fuel Quantity,42.6 mg/strk
Desired Injection Start,1.1 °CA
Actual Injection Start,0.6 °CA
EGR Command (Exhaust-Gas Recirculation Command),385 mg/strk
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation),- - - %
Desired Engine Idle Speed,775 RPM
Engine Speed,777 RPM
Idle Speed,0 RPM
Glow Time Relay,Inactive 12V
A/C Relay (Air Conditioning),Inactive 12V
Vehicle Speed,0 km/h
Telltale (Check Light),Off 12V
Glow Time Telltale,Off 12V
Max.Fuel Quantity Offset (Maximum),- - - %
Start Fuel Quantity Offset,0.0 mg/strk
EGR Offset (Exhaust-Gas Recirculation),0 mg/strk
Stie cineva daca e totul ok? Ce probleme a? Momentan nu am stocate erorii dar niste valori de acolo nu imi par ok.
- lupu_sandu
- ***
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
- mertinkeler
- **
- 101 mesaje
- din 11 Jun 2009
- Bucuresti
mertinkeler
- Mesaje scrise: 101
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2009
- Mesaj Privat
- turtoi marian
- *
- 23 mesaje
- din 01 Nov 2009
- Astra 2007 Z14XEP
- Ialomita
turtoi marian
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2009
- Mesaj Privat
- mishu_b
- ****
- 1,669 mesaje
- din 16 Jul 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Prahova
mishu_b
- Mesaje scrise: 1,669
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2007
- Mesaj Privat
- bazare
- ****
- 2,319 mesaje
- din 25 Nov 2008
- Astra 2002 y17dt
- Constanta
bazare
- Mesaje scrise: 2,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2008
- Mesaj Privat
- turtoi marian
- *
- 23 mesaje
- din 01 Nov 2009
- Astra 2007 Z14XEP
- Ialomita
turtoi marian
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2009
- Mesaj Privat
bazare a scris:Daca nu reusesti cu OP-com sa activezi tempomatu raspunsu e simplu ... pe motorul ala nu merge.
am activat CC astazi in 3 minute, dupa ce am renuntat la ultima versiune in lb romana si am folosit o versiune mai veche OP-COM,dar nu se aprinde martorul din bord cand activez CC-ul, in schimb la setarea cruise control telltale test dau activare si se aprinde cam 1 minut .
daca stii ce setari sa folosesc pentru martor iti multumesc anticipat.
PS opel astra H Z17DTH fabr.2006
- nydu2008
- **
- 109 mesaje
- din 14 Sep 2009
- Vectra 2007 Z19DTH
- Giurgiu
nydu2008
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2009
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salutare,se putea posta aici eu nu am reusit sa fac nici o programare cu OP-COM desi multi se lauda ca ar putea sa faca acest lucru ,nu cred sa stie a face acest lucru,poate ma insel eu, asteptam si alte pareri.
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
In functie de masina se activeaza din unul sau 2 locuri. Pentru astra h de exemplu trebuie activat si martorul din bord. Pur si simplu se selecteaza prezent si se face click pe programing.
Din pacate nu stiu in ce categorie se gaseste aceasta optiune pentru ca eu am opel scanner si nu am retinut structura arborescenta la op-com. Dar iti spun sigur ca la mine tempomatul a fost activat cu op-com.
Din pacate nu stiu in ce categorie se gaseste aceasta optiune pentru ca eu am opel scanner si nu am retinut structura arborescenta la op-com. Dar iti spun sigur ca la mine tempomatul a fost activat cu op-com.