- catalinemil
- OP
- 155 mesaje
- din 07 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Buzau
catalinemil
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2009
- Mesaj Privat
- octamar2002
- **
- 134 mesaje
- din 08 Sep 2009
- Vectra 2007 Z18XER
- Cluj
octamar2002
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2009
- Mesaj Privat
Sper ca nu e prea tarziu. Pana la un moment dat descrierea ta e promitatoare dpdv al caracteristicilor tehnice. Adica 1.8i 16v benzina e un motor care poate duce o Vectra C. Dar nu cel de 122cp. Eu am o Vectra C facelift 1.8 de 140cp si pot sa spun ca e un motor bine dimensionat. Nu o transforma nici intr-o masina de curse, dar nici nu te faci de rusine. Consumul e relativ bun: 6,5l extraurban si 11l urban - iarna si 10,5l urban - vara. Daca te decizi sa o achizitionezi fa-i o remapare la 140cp. Avem acelasi motor, doar cu putere diferita.
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Nu e acelasi motor, cu siguranta. Cel de 140CP e VVT-i si are alta arhitectura. Cel de 122CP consuma mult in afara, la 130km/h papa deja 8.5-9l/100km. Partea cu tuningul nu o recomand: face diferenta atat la acceleratie cat si la consum (scade la 7.5l/100km la 130km/h), dar te obliga la benzina CO98 si o sa-ti adauge mici vibratii la relanti.
Pe scurt, am avut 1.8 122CP si nu recomand.
Pe scurt, am avut 1.8 122CP si nu recomand.
- octamar2002
- **
- 134 mesaje
- din 08 Sep 2009
- Vectra 2007 Z18XER
- Cluj
octamar2002
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2009
- Mesaj Privat
- deleted-18718
- **
- 317 mesaje
- din 21 Mai 2008
deleted-18718
- Mesaje scrise: 317
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- deleted-18718
- **
- 317 mesaje
- din 21 Mai 2008
deleted-18718
- Mesaje scrise: 317
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
- catalinemil
- OP
- 155 mesaje
- din 07 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Buzau
catalinemil
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Intrebarea mea este pentru ce folosesti masina? Urban este benzinarul si afara diesel.
Costurile minime de exploatare le vei avea pe Z18XE, evident daca nu cumperi o paragina de motor.
Pentru sustinatorii Z19DTH am intrebari legate de fiabilitate:
-injectoare
-cablaj injector 3
-volanta
-admisie - tija swirl
etc
Verificati pe forum cate probleme au aparut
Costurile minime de exploatare le vei avea pe Z18XE, evident daca nu cumperi o paragina de motor.
Pentru sustinatorii Z19DTH am intrebari legate de fiabilitate:
-injectoare
-cablaj injector 3
-volanta
-admisie - tija swirl
etc
Verificati pe forum cate probleme au aparut
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
@slash cate masini pe gpl ai avut? sau vb din carti?si daca vb din carti pe alea bune de ce nu le-ai citit?
un gpl secvential reglat corespunzator( nu la consum) merge identic cu benzina.daca vrei faci gpl-ul sa fuga mai tare ca benzina.
daca povestim de o dacie pe carburator,atunci da e mai puturoasa pe gpl.
un gpl secvential reglat corespunzator( nu la consum) merge identic cu benzina.daca vrei faci gpl-ul sa fuga mai tare ca benzina.
daca povestim de o dacie pe carburator,atunci da e mai puturoasa pe gpl.
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Un 1.9 120CP 8v ar fi cel mai indicat. Nu are swirl valve iar turbina e mai putin impinsa. Cat despre injectoare, deschizi un ochi cand o cumperi. In plus, cei din afara trag de ele ca la tampiti si au si motorina buna, deci nu cred sa fie prea multe cu injectoarele infundate. Clar, Z18XE e mai fiabil, dar cu un pic de grija poti reduce la minim cheltuielile unui 1.9 120CP. In plus, te alegi cu cuplul si consumul. La GPL ma seaca ca-ti taie din portbagaj.
La Z19DTH inca nu am nici o problema din cele mentionate mai sus (61500km). Om vedea pe parcurs
La Z19DTH inca nu am nici o problema din cele mentionate mai sus (61500km). Om vedea pe parcurs
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
marian_sro a scris:@slash cate masini pe gpl ai avut? sau vb din carti?si daca vb din carti pe alea bune de ce nu le-ai citit?
un gpl secvential reglat corespunzator( nu la consum) merge identic cu benzina.daca vrei faci gpl-ul sa fuga mai tare ca benzina.
daca povestim de o dacie pe carburator,atunci da e mai puturoasa pe gpl.
un gpl secvential reglat corespunzator( nu la consum) merge identic cu benzina.daca vrei faci gpl-ul sa fuga mai tare ca benzina.
daca povestim de o dacie pe carburator,atunci da e mai puturoasa pe gpl.
Cum le stiu unii pe toate ca niste oameni mari, ma doare capul ! toata lumea se pricepe la masini in Romania !
Ai dreptate, de fapt gazul e o mare smecherie. Iti recomand gazolina, sa vezi cum fuge cu gazolina...numa' masini pe gazolina o sa-ti cumperi!
Nu zice nimeni cat de mult se uzeaza un motor pe benzina cand merge cu GPL ?
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
sub 5% in plus. si eu spre deosebire de tine am mers pe gpl.cam 170 000 km.e de ajuns sa am o parere?nu ai raspuns cate masini ai avut pe gpl si cati km cu ele.
si da o instalatie gpl montata si reglata bine e o mare smecherie.cum spuneam daca tot vorbesti din carti, pune ghilimele.si cauta-le si pe cele pro gpl.
si da o instalatie gpl montata si reglata bine e o mare smecherie.cum spuneam daca tot vorbesti din carti, pune ghilimele.si cauta-le si pe cele pro gpl.
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
Du-te te rog si mai fa o data aia 170.000 km si lasa-ma cu "convingerile" pro butelii GPL.
Nici nu am de ce sa-ti raspund la vreo intrebare d-asta destepata, la cum bati campii cu "instalatii GPL montate si reglate bine ".
Mai bine ne mai canti ceva din aia 170.000 km fantastici cu GPL...
Poate, poate il conving pe bunicu' sa-si puna GPL pe Cadillac.
Ce incantat o sa fie ca face economie din pensie si merge si de 2 ori mai mult
PS bunicul meu a mers 170.000 km numa' cu spatele
Nici nu am de ce sa-ti raspund la vreo intrebare d-asta destepata, la cum bati campii cu "instalatii GPL montate si reglate bine ".
Mai bine ne mai canti ceva din aia 170.000 km fantastici cu GPL...
Poate, poate il conving pe bunicu' sa-si puna GPL pe Cadillac.
Ce incantat o sa fie ca face economie din pensie si merge si de 2 ori mai mult
PS bunicul meu a mers 170.000 km numa' cu spatele
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
marian_sro a scris:@slash cate masini pe gpl ai avut? sau vb din carti?si daca vb din carti pe alea bune de ce nu le-ai citit?
Asta nu intra in categoria glume ?
Eu chiar eram interesat si nu faceam misto de nimeni dar la ironie raspund cu ironie.
In afara faptului ca a facut 170.000 km cu GPL, drept ptr care il felicit si a unor generalitati de genul " instalatii GPL montate si reglate bine " si "daca vrei faci gpl-ul sa fuga mai tare ca benzina", nu cred ca ne-a elucidat vreun mister ( cum ar fi trebuit dupa 170.000 km )
Eu nu vorbesc din carti, eu urmaresc sa aflu pareri reale si concrete la obiect, nu ma dau pe spate dupa citate din carti.
Cumnatul meu a avut un H 2006 2.0 Turbo cu GPL un an de zile ( 2008 ) si am mers destul de mult cu masina si in dreapta si la volan.
Astept parea colegului marian in continuare, mai in detaliu, dar nu la misto, ca asta putem toti sa facem.
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
pai nu vorbeam la misto. aia 170 000 sunt facuti pe 2 masini. 1 dacie 1,6 i 120 000. motorul ala papa exact 1l de ulei la schimb.si la 30 000 cand am pus gpl si la 150 000 cand nu am mai mers cu ea.instalatie clasica(cea mai proasta) masina de firma, mers fara mila un singur sofer.
masina nr 2 e cea din semnatura. km pe gpl 40 000.consum de ulei normal 1l la 10 000.fara probleme. instalatie partial cu surub/ partial cu acuator de gpl comandat de un ecu, care isi ia valori de la senzorii masinii.
mitul cu motor stricat pe gpl e doar un mit. se poate intampla dar la reglaj/montaj aiurea.la fel si pe benzina se pot intampla multe.
ce inseamna reglaj aiurea? cantitate mica de gpl injectata= amestec sarac=detonatii, mai crapa o admisie,mai un debitmetru.
performantele unui motor pe gpl sunt date si de montaj.distanta traseului de gpl de la vaporizator pana la admisie, alegerea unui difuzor bun de gaz si facut pt motorul respectiv(putere, constructie), alegerea unui vaporizator pt tipul de motor respectiv.( nu pui vaporizator de 55kw pe motor de 100.daca pui motorul ala nu merge bine in veci).
sunt multe de spus.unele le stiu din propria experienta, unele de la diversi montatori.
la instalatiile secventiale e mai simplu.reglajele sunt mai fine, injectia de gpl e mai precisa,aparitia detonatiilor e redusa la minim, gestionarea amestecului e mult mai sensibila.
intradevar arderea pe gpl e mai uscata,puterea calorica mai mare, dar astea nu afecteaza motorul.
imi cer scuze daca am fost ironic, dar nu am facut decat sa raspund la ironii.(aia cu v8 pe gpl, nu ca nu ar fi)
masina nr 2 e cea din semnatura. km pe gpl 40 000.consum de ulei normal 1l la 10 000.fara probleme. instalatie partial cu surub/ partial cu acuator de gpl comandat de un ecu, care isi ia valori de la senzorii masinii.
mitul cu motor stricat pe gpl e doar un mit. se poate intampla dar la reglaj/montaj aiurea.la fel si pe benzina se pot intampla multe.
ce inseamna reglaj aiurea? cantitate mica de gpl injectata= amestec sarac=detonatii, mai crapa o admisie,mai un debitmetru.
performantele unui motor pe gpl sunt date si de montaj.distanta traseului de gpl de la vaporizator pana la admisie, alegerea unui difuzor bun de gaz si facut pt motorul respectiv(putere, constructie), alegerea unui vaporizator pt tipul de motor respectiv.( nu pui vaporizator de 55kw pe motor de 100.daca pui motorul ala nu merge bine in veci).
sunt multe de spus.unele le stiu din propria experienta, unele de la diversi montatori.
la instalatiile secventiale e mai simplu.reglajele sunt mai fine, injectia de gpl e mai precisa,aparitia detonatiilor e redusa la minim, gestionarea amestecului e mult mai sensibila.
intradevar arderea pe gpl e mai uscata,puterea calorica mai mare, dar astea nu afecteaza motorul.
imi cer scuze daca am fost ironic, dar nu am facut decat sa raspund la ironii.(aia cu v8 pe gpl, nu ca nu ar fi)
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
nu e cam mult totusi 1 l de ulei la doar 10.000 km ? Cat intra la tine 5-5.5 L ? e cam 20 %
Sa stii ca am mers si cu Dacia 1310 Berlina fabricatie 2001 , cu injectie care avea GPL si am mers si cu Nubira II cu GPL, au prezentat aceeasi lipsa de putere, pur si simplu nu trageau, se simtea chestia asta destul de evident si in treapta II si in treapta III, parca se accelera in gol.
Sa fi fost prost montate instalatiile oare ? Nu stiu de care tip era .... Sau poate calitatea GPL-ului ?
PS ..si acu' ca ne-am impacat , eu am fost ironic la modul general
Sa stii ca am mers si cu Dacia 1310 Berlina fabricatie 2001 , cu injectie care avea GPL si am mers si cu Nubira II cu GPL, au prezentat aceeasi lipsa de putere, pur si simplu nu trageau, se simtea chestia asta destul de evident si in treapta II si in treapta III, parca se accelera in gol.
Sa fi fost prost montate instalatiile oare ? Nu stiu de care tip era .... Sau poate calitatea GPL-ului ?
PS ..si acu' ca ne-am impacat , eu am fost ironic la modul general