- pamihai
- OP
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
la dieselul meu apa in mod normal ajunge pe la 92 C, iar cand merg prin bucuresti cu I si a II a apa imi ajunge pe la 97 C, si atunci imi intra ventilatorul.La voi e la fel la dieseluri?
Si inca una - cind am schimbat uleiul la masina, am auzit un fasait care cred ca venea de la capacul vasului de expansiune( tin sa precizez ca motorul era cald, cu apa pe la 90 C). Stie cineva pe la cat se deschide supapa de la acest vas? E posibil sa se fi stricat si de aceea sa-mi ajunga apa la 97 C ,cand eu in vara anului trecut stiu ca nu trecea de 92,5 C?
Si inca una - cind am schimbat uleiul la masina, am auzit un fasait care cred ca venea de la capacul vasului de expansiune( tin sa precizez ca motorul era cald, cu apa pe la 90 C). Stie cineva pe la cat se deschide supapa de la acest vas? E posibil sa se fi stricat si de aceea sa-mi ajunga apa la 97 C ,cand eu in vara anului trecut stiu ca nu trecea de 92,5 C?
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
Eu din cate stiu, la diesel (inclusi la masina mea) apa are o temperatura foarte stabila, si anume pe la 80 sau 90 grade (depinde de motor/marca). La mine, dupa ce se incalzeste apa, fie ca merg in oras sau afara, tot f. putin sub 90 sta constant. De intrat ventilatorul nici vorba, la masina veche, vectra a pe benzina, in oras intra ventilatorul, la asta noua nu. (astra G 1.7)
- pamihai
- OP
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat
- pamihai
- OP
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
Gepetto
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2004
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
la mine acul sta lipit la 90-91 de cind am schimbat termostatul. inainte urca la 95-97 in bucuresti (vara in aglomeratie). ventilatorul nici nu mai stiu de cind nu a mai pornit. parca ultima data a fost cind am urcat pe munte. (indicatorul incepe la 90 si se termina la 100, cu o zona albastra si una rosie in capete).
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- pamihai
- OP
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- pamihai
- OP
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
Gepetto
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- **
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
Gepetto
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2004
- Mesaj Privat
am inteles ca si antigelul asta are niste proprietati functie de tip...si unele tipuri ar micsora durata de viata a pompei de apa (si alte chestii). ma interesa daca tebuie un anumit tip de antigel pentru fiecare motor...sau ...am mai auzit de un antigel aral?!...care nu stiu cat de bun e (mi l-a recomandat cineva)
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Ciuby
- **
- 317 mesaje
- din 18 Jun 2007
- Tigra 1996 x14xe
- Buzau
Ciuby
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Buzau
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
Ok, se da urmatorul scenariu:
- termocuple si termostat schimbate
- initial electroventilatorul declansa la ~97 de grade, apoi pornea odata cu punerea contactului (ca si cum ar fi fost pe direct), apoi la deschiderea termostatului (porneau la turatie mai mica pe la 93 de grade si peste 95 se auzea cum declansa puutin mai tare dupa cateva secunde - mie asa mi se parea ca merge cel mai ok, temp nu trecea de 95 niciodata), iar acum declanseaza aproape de 100.
- antigelul e full
De la ce declanseaza iar asa tarziu? Pe mine ma bate gandul sa le pun pe direct la vara, ca oricum vor sta pornite non-stop...
In alta ordine de idei, stie cineva un model de opel la care se cupleaza ventilatoarele la ~95 grade? Din cate stiu, filetul e acelasi la toate termocuplele de opel...
PS: da, stiu ca thread-ul este foarte vechi, dar avea rost sa fac altul?
PPS: masina e un Opel Tigra A, '96, motor 1.4 X14XE
- termocuple si termostat schimbate
- initial electroventilatorul declansa la ~97 de grade, apoi pornea odata cu punerea contactului (ca si cum ar fi fost pe direct), apoi la deschiderea termostatului (porneau la turatie mai mica pe la 93 de grade si peste 95 se auzea cum declansa puutin mai tare dupa cateva secunde - mie asa mi se parea ca merge cel mai ok, temp nu trecea de 95 niciodata), iar acum declanseaza aproape de 100.
- antigelul e full
De la ce declanseaza iar asa tarziu? Pe mine ma bate gandul sa le pun pe direct la vara, ca oricum vor sta pornite non-stop...
In alta ordine de idei, stie cineva un model de opel la care se cupleaza ventilatoarele la ~95 grade? Din cate stiu, filetul e acelasi la toate termocuplele de opel...
PS: da, stiu ca thread-ul este foarte vechi, dar avea rost sa fac altul?
PPS: masina e un Opel Tigra A, '96, motor 1.4 X14XE