Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • mariusp42

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salutare, am si eu 2 probleme si sper sa ma ajutati. M-am uitat prin topicuri dar nu am gasit nimic asemanator. Am un opel vectra b motor isuzu td 1.7:
1 - cum incep sa urc in rampa creste temp. motorului (daca nu opresc ajunge si la 100 grade), daca merg in linie dreapta nu urca peste 85 indiferent de viteza. Electroventilatorul porneste fara probleme. Care ar putea fi cauza? Este posibil sa fie de la termostat?
2 - la plecare dupa loc pana ajung sa bag a 4-a si mai ales in rampa la urcare scoate fum negru in exces, in urcare este crima afum tot ce este in spatele meu indiferent ca merg cu ea subturata sau in treapta inferioara... M-am gandit ca este din pompa de motorina dar masina consuma la drum lung cu 2 persoane si o viteza medie de 100 cam 4,5-5 %. Ajutati-ma va rog cu sugestii de la ce ar putea fi in ambele cazuri. Multumesc anticipat!
Skip ads

  • thejoker

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2008

  • Mesaj Privat
mariusp42 a scris:Salutare, am si eu 2 probleme si sper sa ma ajutati. M-am uitat prin topicuri dar nu am gasit nimic asemanator. Am un opel vectra b motor isuzu td 1.7:
1 - cum incep sa urc in rampa creste temp. motorului (daca nu opresc ajunge si la 100 grade), daca merg in linie dreapta nu urca peste 85 indiferent de viteza. Electroventilatorul porneste fara probleme. Care ar putea fi cauza? Este posibil sa fie de la termostat?
2 - la plecare dupa loc pana ajung sa bag a 4-a si mai ales in rampa la urcare scoate fum negru in exces, in urcare este crima afum tot ce este in spatele meu indiferent ca merg cu ea subturata sau in treapta inferioara... M-am gandit ca este din pompa de motorina dar masina consuma la drum lung cu 2 persoane si o viteza medie de 100 cam 4,5-5 %. Ajutati-ma va rog cu sugestii de la ce ar putea fi in ambele cazuri. Multumesc anticipat!

Salut. Referitor la temperatura : vara, la temperaturi de peste 35 grade, am ajuns si eu cu acul aproape de 100 de grade , in conditiile in care urcam pe serpentine, fara sa fie nici o problema ( tractiune beton si electroventilatorul pornit). Am inteles ca motorul se simte cel mai bine in jurul valorii de 90 grade. Urmareste acul indicator de la temperatura apa daca scade in momentul in care cupleaza ventilatorul. Daca scade, e ok. LA a 2-a intrebare, chiar nu stiu ce sa zic, incearca o eventuala diagnoza la motor. Stima.
  • mariusp42

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am uitat sa precizez... am patit faza cu temp la motor prima data urcam spre Bran si era seara (racoare), si acum duminica noapte pe "dealul Negru" adik tot racoare afara si se simte ca nu poate sa traga deloc. Si la a doua problema am incercat sa fac un test la motor dar am inteles de la tipul respectiv ca nu are motorul calculator sau ceva de genul asta, a reusit sa intre doar in ABS, airbag si martorii de la bord. Acum nu stiu ce sa zic ca nu ma pricep asa mi-a spus...
  • umbro89

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X17DT (TC4EE1)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2009

  • Mesaj Privat
aceiasi problema o am si eu...la mine e mai grav..cand urc ajunge aproape de rosu...dar scade imediat si se opreste la 95 de grade...am intelesc ca masinile astea au termocupla in 2 trepte...prima treapta pleaca la 98 de grade...a doua de rosu...Am fost la mecanic si a spus ca la temperatura de 98 de grade e ok..si ca nu e motiv de ingrijorare...La mine cred ca e arsa prima treapta de la termocupla si de aceea porneste la o temperauta mai mare..Eu as vrea sa o schimb cu una care sa porneasca la 85 de grade
  • umbro89

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X17DT (TC4EE1)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Cat despre fum negru..si a mea scoatea cand am cumparat-o...dar am schimbat filtrele si uleiul si am aplicat tunning italian (adica am tuarat-o mai tare)..astepti sa ajunga la 90 de grade si o turezi..schimbi pe la 3000-3500 de ture...si acum nu mai scoate fum...din cate am citit pe forum am inteles ca s-ar putea sa scota fum si din cauza unei buji...(sa fie arsa)...
  • mariusp42

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Da este posibil mai ales sa scoata fum si din cauza sa fi avut ceva probleme mai demult (inainte sa o iau) si sa fi ramas funingine pe turbina... Turbo intra, bujiile le-am schimbat in toamna anul trecut iar fitrele sunt "la zi". Ieri m i-a spus un coleg ca ar fi un service f. bun si ieftin undeva langa carrefour militari si merg acolo vineri sau sambata sa vedem care este treaba sa o pun pe tester. Nor auto se numeste. Multumesc pt raspunsuri, sa auzim de bine, salutare!
  • umbro89

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X17DT (TC4EE1)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Eu sunt din brasov..am vrut sa o pun si eu pe tester dar am inteles ca nu ai softul pt masina din 96...dak au in bucuresti asi vrea sa vin si eu sa o pun...
  • mariusp42

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Pai unde am fost la tester mi-a spus ca motorul nu are calculator si nu poate sa vada nimik in el, dar prs cu care am vb ieri este de parere ca acel individ nu avea softul pe laptop pt motorul meu... asa ca merg vineri sau sambata la service si te anunt daca au soft. Eu am motor 1.7 TD isuzu diesel. Ramane sa postez ce am rezolvat la service. Salutare!
  • umbro89

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X17DT (TC4EE1)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2009

  • Mesaj Privat
acelasi motor il m si eu...multumesc
  • mariusp42

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salutare Umbro90, ti-am promis ca revin cu un raspuns despre tester... Imi cer scuze dar nu am reusit week-end-ul acesta, am avut niste probleme personale neprevazute. Sper sa ajung sapt. viitoare si postez pe forum. Salutare!
  • umbro89

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X17DT (TC4EE1)
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2009

  • Mesaj Privat
ok...multumesc
  • dumitrache marius

  • Mesaje scrise: 258
  • Locatie: Tecuci-GL
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Motorul 1.7 TD isuzu diesel din 96 este clasic. Nu are control electronic pentru injectia de motorina. Deci nu exista soft pentru verificarea acestui motor.
La acest motor verificarea se face "hard". Adica dai injectoarele jos si le duci la verificat sa vezi presiunea la care deschid, cum pulverizeaza motorina, dai pompa de injectie jos de pe motor si o pui pe banc sa verifici presiunea de injectie. Avansul static (punerea la punct) se verifica pe motor cu ceasul comparator.
Deci fara laptop pentru verificarea motorului.
  • costel opel

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2009

  • Mesaj Privat
umbro89 a scris:aceiasi problema o am si eu...la mine e mai grav..cand urc ajunge aproape de rosu...dar scade imediat si se opreste la 95 de grade...am intelesc ca masinile astea au termocupla in 2 trepte...prima treapta pleaca la 98 de grade...a doua de rosu...Am fost la mecanic si a spus ca la temperatura de 98 de grade e ok..si ca nu e motiv de ingrijorare...La mine cred ca e arsa prima treapta de la termocupla si de aceea porneste la o temperauta mai mare..Eu as vrea sa o schimb cu una care sa porneasca la 85 de grade
schimba radiatorul
  • uzzyman

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Vectra 1997 1.7 TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salutare!
Am si eu aceeasi motorizare si problema cu temperatura ridicata pe urcare e adevarata! Nu va jucati, m-am lasat si eu pe baza termocuplei pentru reducerea temperaturii si intr-o zi calda de vara, in timp ce urcam pe Harghita a puscat un furtun de la radiatorul din habitaclu! Am scpat ieftin insa motor incins+ fara lichid de racire totusi nu am oprit motorul si astfel nu s-a ars chiuloasa..... Evident nu am putut pleca de pe loc si a trebuit sa fiu tractat pana la un service. pot sa spun ca e destul de scump un furtun intrucat are si bifurcatie la pompa se injectie. totusi am inlocuit portiunea de furtun sparta folosind 2 coliere si o teava de cupru de 10 cm.
Asa ca nu fortati prea tare motorul riscati sa ramaneti in pana...
Cat despre fum, probabil ca se ruleza cu viteza subturata sau papa ulei mult. personal,pe urcare folosesc celputin 2500 rpm.
Succes.
  • boby79

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2009

  • Mesaj Privat
si eu care credeam ca diselul de pe vectra e un motor bun ...
  • mihayloco

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Salutare, am si eu o problema si sper sa ma ajutati. Am un opel vectra b din 96 motor 1.7
de cand a inceput frigu cand ies cu ea la drum intins scade temperatura apei la a doua linie albastra de la 0 in sus.
vara imi sta la 80 de grade(e normal?) dar imi urca peste 90 cand merg sport.
Senzorul sau termostatul sunt de vina?
  • uzzyman

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Harghita
  • Masina: Vectra 1997 1.7 TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
mihayloco a scris:Salutare, am si eu o problema si sper sa ma ajutati. Am un opel vectra b din 96 motor 1.7
de cand a inceput frigu cand ies cu ea la drum intins scade temperatura apei la a doua linie albastra de la 0 in sus.
vara imi sta la 80 de grade(e normal?) dar imi urca peste 90 cand merg sport.
Senzorul sau termostatul sunt de vina?



parerea mea e termostatul... e cam 70 Ron pretul
  • sporea

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1996 berlina
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2009

  • Mesaj Privat
mihayloco a scris:Salutare, am si eu o problema si sper sa ma ajutati. Am un opel vectra b din 96 motor 1.7
de cand a inceput frigu cand ies cu ea la drum intins scade temperatura apei la a doua linie albastra de la 0 in sus.
vara imi sta la 80 de grade(e normal?) dar imi urca peste 90 cand merg sport.
Senzorul sau termostatul sunt de vina?

termostatul tau creca nu inchide si deschide bine eu zic sa-l schimbi .
  • cushner

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16szr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Termostatul e vinovat.
Pentru 70-100 RON nu-i de joaca, poti sa dai in altele mai nasoale.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR