mariusp42
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
1 - cum incep sa urc in rampa creste temp. motorului (daca nu opresc ajunge si la 100 grade), daca merg in linie dreapta nu urca peste 85 indiferent de viteza. Electroventilatorul porneste fara probleme. Care ar putea fi cauza? Este posibil sa fie de la termostat?
2 - la plecare dupa loc pana ajung sa bag a 4-a si mai ales in rampa la urcare scoate fum negru in exces, in urcare este crima afum tot ce este in spatele meu indiferent ca merg cu ea subturata sau in treapta inferioara... M-am gandit ca este din pompa de motorina dar masina consuma la drum lung cu 2 persoane si o viteza medie de 100 cam 4,5-5 %. Ajutati-ma va rog cu sugestii de la ce ar putea fi in ambele cazuri. Multumesc anticipat!
thejoker
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat
1 - cum incep sa urc in rampa creste temp. motorului (daca nu opresc ajunge si la 100 grade), daca merg in linie dreapta nu urca peste 85 indiferent de viteza. Electroventilatorul porneste fara probleme. Care ar putea fi cauza? Este posibil sa fie de la termostat?
2 - la plecare dupa loc pana ajung sa bag a 4-a si mai ales in rampa la urcare scoate fum negru in exces, in urcare este crima afum tot ce este in spatele meu indiferent ca merg cu ea subturata sau in treapta inferioara... M-am gandit ca este din pompa de motorina dar masina consuma la drum lung cu 2 persoane si o viteza medie de 100 cam 4,5-5 %. Ajutati-ma va rog cu sugestii de la ce ar putea fi in ambele cazuri. Multumesc anticipat!
Salut. Referitor la temperatura : vara, la temperaturi de peste 35 grade, am ajuns si eu cu acul aproape de 100 de grade , in conditiile in care urcam pe serpentine, fara sa fie nici o problema ( tractiune beton si electroventilatorul pornit). Am inteles ca motorul se simte cel mai bine in jurul valorii de 90 grade. Urmareste acul indicator de la temperatura apa daca scade in momentul in care cupleaza ventilatorul. Daca scade, e ok. LA a 2-a intrebare, chiar nu stiu ce sa zic, incearca o eventuala diagnoza la motor. Stima.
mariusp42
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
umbro89
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 X17DT (TC4EE1)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2009
- Mesaj Privat
umbro89
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 X17DT (TC4EE1)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2009
- Mesaj Privat
mariusp42
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
umbro89
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 X17DT (TC4EE1)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2009
- Mesaj Privat
mariusp42
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
umbro89
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 X17DT (TC4EE1)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2009
- Mesaj Privat
mariusp42
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
umbro89
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 X17DT (TC4EE1)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2009
- Mesaj Privat
- dumitrache marius
- **
- 258 mesaje
- din 11 Aug 2006
- Vectra 2001 y20dth
- Tecuci-GL
dumitrache marius
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Tecuci-GL
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2006
- Mesaj Privat
La acest motor verificarea se face "hard". Adica dai injectoarele jos si le duci la verificat sa vezi presiunea la care deschid, cum pulverizeaza motorina, dai pompa de injectie jos de pe motor si o pui pe banc sa verifici presiunea de injectie. Avansul static (punerea la punct) se verifica pe motor cu ceasul comparator.
Deci fara laptop pentru verificarea motorului.
- costel opel
- *
- 20 mesaje
- din 12 Feb 2009
- Astra 2000
- Alta tara
costel opel
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2009
- Mesaj Privat
uzzyman
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Harghita
- Masina: Vectra 1997 1.7 TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
Am si eu aceeasi motorizare si problema cu temperatura ridicata pe urcare e adevarata! Nu va jucati, m-am lasat si eu pe baza termocuplei pentru reducerea temperaturii si intr-o zi calda de vara, in timp ce urcam pe Harghita a puscat un furtun de la radiatorul din habitaclu! Am scpat ieftin insa motor incins+ fara lichid de racire totusi nu am oprit motorul si astfel nu s-a ars chiuloasa..... Evident nu am putut pleca de pe loc si a trebuit sa fiu tractat pana la un service. pot sa spun ca e destul de scump un furtun intrucat are si bifurcatie la pompa se injectie. totusi am inlocuit portiunea de furtun sparta folosind 2 coliere si o teava de cupru de 10 cm.
Asa ca nu fortati prea tare motorul riscati sa ramaneti in pana...
Cat despre fum, probabil ca se ruleza cu viteza subturata sau papa ulei mult. personal,pe urcare folosesc celputin 2500 rpm.
Succes.
boby79
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2009
- Mesaj Privat
mihayloco
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Gorj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
de cand a inceput frigu cand ies cu ea la drum intins scade temperatura apei la a doua linie albastra de la 0 in sus.
vara imi sta la 80 de grade(e normal?) dar imi urca peste 90 cand merg sport.
Senzorul sau termostatul sunt de vina?
uzzyman
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Harghita
- Masina: Vectra 1997 1.7 TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
de cand a inceput frigu cand ies cu ea la drum intins scade temperatura apei la a doua linie albastra de la 0 in sus.
vara imi sta la 80 de grade(e normal?) dar imi urca peste 90 cand merg sport.
Senzorul sau termostatul sunt de vina?
parerea mea e termostatul... e cam 70 Ron pretul
sporea- Suspendat
- 130 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Vectra 1996 berlina
- Caras-Severin
sporea- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1996 berlina
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
de cand a inceput frigu cand ies cu ea la drum intins scade temperatura apei la a doua linie albastra de la 0 in sus.
vara imi sta la 80 de grade(e normal?) dar imi urca peste 90 cand merg sport.
Senzorul sau termostatul sunt de vina?
termostatul tau creca nu inchide si deschide bine eu zic sa-l schimbi .
cushner
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jul 2008
- Mesaj Privat