- dorel_dorel
- OP
- 3 mesaje
- din 25 Sep 2009
- Astra 1994
- Caras-Severin
dorel_dorel
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2009
- Mesaj Privat
Salut tuturor,
Sa incep cu inceputul, am un opel astra f 1.7 turbo diesel din 1994 la care am spart motorul, in fine am reusit sa-l schimb cu unul din 1998 tot turbo diesel, acum problema este urmatoarea: pompa de injectie are acea electrovalva cu trei fire iar care o am pe motorul spart are numai un fir, o zi intreaga m-am chinuit sa-l pornesc si nu am reusit.poate e cineva pe aici sa ma ajute sa fac conexiunea la firele de la pompa.ast pareri aici pe forum sau la Id messenger: dorel_slz
Multumesc anticipat !
Sa incep cu inceputul, am un opel astra f 1.7 turbo diesel din 1994 la care am spart motorul, in fine am reusit sa-l schimb cu unul din 1998 tot turbo diesel, acum problema este urmatoarea: pompa de injectie are acea electrovalva cu trei fire iar care o am pe motorul spart are numai un fir, o zi intreaga m-am chinuit sa-l pornesc si nu am reusit.poate e cineva pe aici sa ma ajute sa fac conexiunea la firele de la pompa.ast pareri aici pe forum sau la Id messenger: dorel_slz
Multumesc anticipat !
Brutus
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Inteleg ca ai schimbat motorul nu masina... si ca masina veche are o cupla cu un singur fir la electrovalva de motorina iar motorul "nou" are o electrovalva cu 3 conectori...
Pai cel mai bine e sa schimbi electrovalva cu cea de pe motorul vechi. Daca nu se potriveste, scoate electrovalva de pe pompa noua, pune un ohmetru intre carcasa si cele 3 fire. Unul trebuie sa dea o rezistenta de ordinul ohmilor si acolo s-ar cupla firul... celalalte sunt doua fire de feedback si sunt folosite , banuiesc, de imobilizer... Cel mai bine ar fi sa se potriveasca cea veche...
Bafta
Pai cel mai bine e sa schimbi electrovalva cu cea de pe motorul vechi. Daca nu se potriveste, scoate electrovalva de pe pompa noua, pune un ohmetru intre carcasa si cele 3 fire. Unul trebuie sa dea o rezistenta de ordinul ohmilor si acolo s-ar cupla firul... celalalte sunt doua fire de feedback si sunt folosite , banuiesc, de imobilizer... Cel mai bine ar fi sa se potriveasca cea veche...
Bafta
- dorel_dorel
- OP
- 3 mesaje
- din 25 Sep 2009
- Astra 1994
- Caras-Severin
dorel_dorel
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2009
- Mesaj Privat
Am reusit in cursul zilei de azi sa pornesc motorul, am schimbat contacul cu cheia, cipul dar a aparut alta problema dupa ce a pornit, nu s-a mai stins marotul din bord de la ulei, am schimbat sonmda si tot aprins ramanea, pe urma m-am uitat sa vad daca arunca ulei la tacheti (se vedea ca baga dar putin)in fine am plecat cu ea la o tura de 2 km sa vad cum merge motorul, dupa ce m-am intors am turat putin masina pe loc si deodata s-a oprit.Pe urma am lasat-o 5 min, am dat cheie si a pornit sa o bag in garaj, luni ca sa schimb pompa de ulei.acum vin cu o intrebare: sa fi patit ceva motorul?pe la cuzineti?sa mai fie sanse sa functioneze cum trebuie?sau sa caut alt motor?