dan stoia
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2006
- Mesaj Privat
Sunt posesorul unui Opel Astra Caravan, DTI model 2000 de cca 1.5 ani. Pe toata durata exploatarii, inclusiv iarna aceasta a pornit impecabil, la sfert de cheie. Vinerea trecuta, cand am vrut sa pornesc, demarorul se invirtea cu turatie mare, fara sa intimpine vre-o rezistenta din partea pistoanelor. Am ridicat capota, am desfacut busonul de la ulei si am mai dat o cheie, un coleg confirmindu-mi ca axul cu came se invirteste, deci si vilbrochenul si pistoanele???, cu acelasi rezultat. (demarorul invirtea motorul fara a avea vre-o reziztenta din partea acestuia) Dupa inca trei patru chei, a inceput sa aiba compresie??? si in final a pornit, la inceput cam in trei pistoane dupa care si-a revenit. Pe parcursul zilei a pornit normal. Sâmbata dimineata a facut aceeasi figura, iar de duminica pâna astazi a mers normal. Voi ce credeti?? A patit cineva la fel?? Astept pareri, solutii, sfaturi...
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Online
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
dan stoia
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2006
- Mesaj Privat
- vion
- **
- 110 mesaje
- din 29 Dec 2004
- Mangalia
vion
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Mangalia
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2004
- Mesaj Privat
- ktapet
- **
- 485 mesaje
- din 13 Mai 2005
- Zafira 2007 Z19DT
- Ilfov
ktapet
- Mesaje scrise: 485
- Locatie: Ilfov
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2005
- Mesaj Privat
de cat timp nu fusese pornita, inainte sa-ti faca figura asta? pt. ca la mine daca trec 24 de ore si nu am pornit-o deloc nu mai vrea sa porneasca cu niciun chip. in cazul meu si cred si la tine, trage aer pe la furtunurile de retur de la injectoare, operatia de schimbare nu este chiar simpla, si este descrisa pe forum. in carti scrie ca mai poate trage aer si pe la garniturile de la injectoare. oricum aici pe forum aproape toti cei care au avut astfel de probleme le-au rezolvat schimband acele furtunuri.
dan stoia
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2006
- Mesaj Privat
Nu stiu daca are vre-o importanta cu alimentarea (filtru de motorina) sau cu vre-un furtun de alimentare-admisie, deoarece compresie trebuie sa faca, indiferent daca se alimenteaza sau nu. Ori mie mi se parea ca nu are compresie , ca si cum s-ar fi inv♪rtit electromotorul in gol. Masina a fost pornita inainte cu vre-o trei ore normal. Fenomenul s-a repetat si in dimineata urmatoare dupa care nu am mai avut probleme. Un mecanic spunea ca ar fi din cauza uleiului care n-a amorsat jocurile de la culbutori si ar fi ramas ceva supape deschise pana s-au amorsat culbutorii?????
marinero
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2006
- Mesaj Privat
dan stoia
- Mesaje scrise: 42
- Locatie:
- Masina: Astra 2000 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2006
- Mesaj Privat
mccrya
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina: Kadett 1988 13 NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2006
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Online
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Ceea ce spune mecanicul de care vorbesti este logic si corect, dar numai intr-un singur caz: atunci cand nu ai presiune suficienta de ulei in rampa culbutorilor. Verificare: vezi daca pe tija pe care sunt montati culbutorii, ai ulei, daca e uscata sau uscata la unii dintre culbutori, atunci presiunea in rampa este mica si se intampla ceea ce a spus mecanicul. Cauza: colmatarea (infundarea sau reducerea diametrului interior al canalelor) pe care uleiul ajunge in rampa culbutorilor.