Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Bandi a scris:@martynel, cum ai ajuns la astra daca passatul este masina ideala?
Motor 1.8T, 20 valve, are fratele meu pe Octavia tur 4x4 din 2003 si este ok, mai putin consumul. Consuma mai mult decat dublu fata de masina mea si ma refer la consumul extraurban.


Era vorba de primul model de 1.8 T pus pe passat B5. 4x4 iti trebuie daca stai in asa zisele zone rezidentiale, alea fara asfalt inca Laughing . In alta ordine de idei passatul e altceva fata de o astruta fara indoiala. Daca-ti iei diesel neaparat sa lasi niste bani deoparte pentru eventualele probleme care apar dupa achizitie pentru ca sigur vei avea de carpit ceva. Si aici nu ma refer la blocul motor care daca a fost exploatat cum trebuie (uleiuri) tine mult si bine. Debitmetre, turbo si alte chestii sunt cele care cedeaza. Chiar am gasit in top gear un articol cu cele mai bune masini second hand (in jur de 7-8 ani vechime). In clasa asta care vad ca te intereseaza seria 3 era cel mai bun. Signum era pe 3 iar pe 2 nu mai retin cine (ceva japoneza cred). Dar la fiecare zicea, de evitat dieselurile acestea moderne din cauza complexitatii si numarului ridicat de km.
Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
@dodo ..4X4 e un vis practic care mi-a intrat in cap anul trecut la munte Sinaia cota 1400 , eu cu astra urcam cu treapta a 2 1500 rpm anvelope de vara, pana la un moment dat cand intr-o curba imi faceau semn niste insi cu masinile oprtite in curba ... cum ca jos ar fi sticla, am trecut incetisor pe langa ei m-am proptit intr-o zapada mai afanata de pe marginea drumului ... oamenii isi puneau lanturi, smecherii... si etc, in acest timp mai urcau niste neghiobi care la semnale pe care le-am primit si eu au reactionat cu apasarea ambreiajului- incetinirea masinii in panta, masina care avea totusi o inertie in urcare, la aceasta faza la ridicarea ambreiajului toti accelerau rotile fata derapau in draci iar masina unuia s-a indreptat repezitor spre parapet si s-a oprit cu farul si aripa stanga in peretele facut cred expre pentru asemenea opriri.

Si cum stateam noi acolo sa il ajutam pe om, trece un Audi Allroad 4X4 de-i duduiau rotile, urca pe sticla fara lanturi de ziceai ce-i aia, efectiv iti venea sa arunci basca dupa caini, ceilalti si-au pus lanturi au plecat iar eu am ramas singur sa intorc masina in panta si curba in acelasi timp sa pot sa cobor inapoi, la un moment dat eram cu masina pe loc si frana apasata si masina aluneca la vale cu toate rotile blocate, ...
Atunci am zis ca urmatorea masina e 4X4, acum practic nu im vine sa cred ca pot gasi la asemenea preturi o masina de acest gen, si ca motive ar fi faptul ca e practic imposibil sa ramai pe undeva iarna sau in noroaie, plus de asta si pe asfalt 4WD cand demarezi pleaca si cu soseaua dupa ea.
As mai adauga si feeling'ul de la volan in momentul in care accelerezi cu 4WD -reprize , depasiri,


Ultima modificare făcută de Drogas la Mie 16 Sep, 2009 2:54 pm, modificat de 2 ori în total
  • al3xz

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu cel putin cunosc posesor de suv ramas prin noroaie, nu e imposibil deloc.
Cat despre utilitatea 4x4 in cazul de mai sus nu contest, dar la fel de bine ai fi urcat si cu anvelope de iarna ...
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,269
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019 B15LFV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Daca tie iti place si diferenta pe care o oferi e de ajuns pentru un Passat 4Motion go for it.Si eu am fost in situatia ta,doar ca eu ma orientasem spre modelul de Passat mai nou 2.0TDI si Vectra Facelift.Nu o sa intru in detalii,o sa-ti spun doar ca pe Vectra am dat putin peste jumatate din diferenta decat cea pentru Passat (cu un an mai vechi si 27000km mai multi) cu fosta masina la schimb.Te las pe tine sa tragi concluziile,pe langa faptul ca respectivul samsar vanzator de Passat vroia sa scoata in evidenta cat de fiabil e VW'ul (incepand de la motor si oprindu-se la cat de eficiente sunt stergatoarele de parbriz) si intelegand motivul pentru care vreau sa dau Opelul (adica,am o masina mediocra si ca-mi trebuie un VW).Ma bufnea rasul,dar incercam sa ma abtin si am plecat exact cand credea ca facem targul,asemenea gandire rar intalnesti,tot respectul pentru individul acela si cam asta e mentalitatea auto in Romania.
Y20DTH nu-l dau pe nici-un TDI de la VW,motor mai fiabil decat acela n-am vazut pana acum,sa vad daca o sa regret ca am ales 1.9CDTi,nici o problema de luat in considerare pana acum totusi Embarassed
Eu personal daca as fi in locul tau n-as face schimbul,mai ales ca sistemul de tractiune integrala mi se pare inutil pe o masina de clasa medie,ce sa mai zic de Panda 4x4...Cu ce te ajuta in special fata de o masina normala?Au ramas inzapeziti si impotmoliti cei cu Q7,Santa Fe si Touareg,nu cred ca un Passat e mai eficient.Despre consum,chiar n-are rost sa vorbim,presupun ca sti la ce trebuie sa te astepti.Ar mai fi de adaugat ceva probleme raportate la turbine,o cunostinta cu 1.9TDI 101 cai a ramas fara turbina la 198.000km.
LE : Recunosc ca povestea cu Audi Allroad m-a cam lasat speechless,dar dintre cei care erau trasi pe dreapta,nici unul nu avea cauciucuri de iarna?De iarna,nu All Season Laughing


Ultima modificare făcută de Y-GreK la Mie 16 Sep, 2009 2:57 pm
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
@Dragos,
Iti fac eu cadou o pereche de lanturi daca imi promiti ca nu schimbi masina. Pana la urma, se pare ca asta e problema. Iti spun sigur ca nici un turism 4x4 nu putea sa urce bazandu-se doar pe anvelope unde am urcat eu iarna trecuta cu lanturile (am o poza in topicul de prezentare a masinii, facuta dupa 2 zile de soare).
Si nu uita ca passatul nu e allroad. Ala are alt sistem de tractiune, alte motorizari si nu in ultimul rand alta suspensie. Tocmai de aceea cel mai ieftin allroad este mai scump decat cel mai ieftin q7, iar vechiul allroad, in afara de unghiurile de trecere, era mai tare decat q7, motiv care a stat la baza reducerii garzii la sol maxime pentru actuala generatie.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
@All, nu fac foarte multi km pe an in jur de 15000, desigur multi o sa sariti pe mine de ce am diesel si nu benzina sigur cel mai ietin pret pe km il are logan 1.4 ... insa deoarece fac destul de putini km, plusez ,platesc un pret pe confortul la volan si felingul pe care ti-l ofera masina.
Am luat astra pentru ca era masina ideala la ce bani aveam acum 3 ani si nu regret nici un moment in continuare bag mana in foc pentru ea in 45 k km nu am ramas niciodata in camp vara iarna, gheata, noroi la pescuit etc
Insa acum am posibilitatea sa avansez ...
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Comparatia cu Audi Allroad e mai mult emotionala. Tu aveai anvelope de vara iar el de iarna, ceea ce explica orice. Am mers cu Q7 cu anvelope de vara pe gheata si, daca nu era electronica, pleca fara nici o jena in gard.

Ca de obicei, importanta anvelopele este subestimata si explica concluzia la care ai ajuns. Te invit sa imi conduci masina cum vrei si sa-mi spui daca simti probleme la plecarea de pe loc sau in curbe. Crede-ma, desi am 200CP, nu reusesc sa fac rotile sa patineze in treapta a 2-a iar in curbe aproape simt supravirare in loc de subvirare cum ar fi normal. Apoi, incercam si cu anvelope Nankang, tot 225/45/17. Ai sa vezi o diferenta imensa, in mai rau.

4x4 e mai mult o gaselnita: consumi mai mult, pierzi mai multa putere pe transmisie, ai facturi mult mai mari in caz de probleme.
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Drogas a scris:pe asfalt 4WD cand demarezi pleaca si cu soseaua dupa ea.
As mai adauga si feeling'ul de la volan in momentul in care accelerezi cu 4WD -reprize , depasiri,


Vezi ca Passat-ul fara 4Motion e mai rapid defapt, si mai usor cu 100kg.

Eu am vazut sistemul Quattro in actiune pe un A6 2.5TDI si pot spune ca e foarte tare. La mine la bloc, este o panta care iarna cand ninge cu greu o poti urca(daca alegi sa o cobori ai sansa sa tot cobori cu o strada mai jos). In schimb a6-le urca fara nici o problema, de fiecare data.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Gata m-ati enervat Laughing

1. Mergeam pe niste coclauri asta iarna , panta de 18% , noroi sub zaoada afanata , undeva pe Magura spre Zarnesti la 1000 de m altitudine.... Asa si coboram eu asta iarna pe acolo , umflandu-ma cum se uitau baietii cu noul Forester .... Aaa am uitat sa precizez eram cu Landcruiser 120 , pe low...
Asta ca sa vorbim de avioane ca ai plecat de la Passat 4motion si ai ajuns la Allroad.... Diferenta cred ca se traduce in peste 20.000 de euro la masina noua vorbin

2. La Sinaia la cota 1400 , am vazut masini in sant acu 3 ani , zapada era imensa , cred ca pe jos era cam naspa .. Eu conduceam fostul bertone care era echipat iarna cu jantele de 15 si cauciucurile Kleber de iarna . NOI . Si ca sa vezi nu mi-a trebuit 4X4 ca sa plimb pasarica la Cota .
Asa ca...reconsidera-ti de aia 2.000 de euro diferenta , echipamentele masinii

3. 4motion este un sistem destul de avansat . Si nu discutam de Symetrical AWD sau alte sisteme multtt mai smechere care se gasesc pe berline , cum ar fi Legacy de ex.
Insa anul trecut au scos unii un AWD care se pare ca a cam batut la fund VW . Se numesc saab , fac parte tot din gm , dar din partea aia mai scumpa a grupului . Si din ce am citit in reviste de specialitate sistemul 4X4 care e pe 9-3 TurboX este peste 4motion de la VW cu mult .

4. Nu mai comparati Passatul cu Astra G sau poate chiar si H . De ce nu te dai cu Vectra C poate o sa-ti placa ... Oricum sunt doua masini mari , elegante , de familie , triste , conservatoare . Ca si Signumul dealtfel . Insa decat sa dai bani mai multi pe un Passat din 2003 , sunt conins ca te incradrezi si la o Vectra C

5. In ultimul rand app de turbo benzina , motoare diesel , eu am ajuns la o concluzie : cele mai fiabile si mai bune masini sunt alea care consuma mult Laughing
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Din cate stiu, acelasi sistem de pe saab e si pe insignia.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu aveam tendinte dastea. Mi-am facut o remapare si m-am potolit. Bine, e drept, nu o sa dureze mult, dar totusi........ Very Happy
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
tonytm a scris:Din cate stiu, acelasi sistem de pe saab e si pe insignia.


asa este . au pus pe alea cu echipare de varf acelasi sistem dezvoltat de saab
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Baieti ... Smile I'm back

Deci passatul 4 motion de care vorbeam a disparut si oricum cand am bagat pe google numarul de telefon am gasit o intreaga lista de masnii vandute de acea persoana...

In schim am gasit ceva identic numai fara 4 motion

http://www2.autovit.ro/vs2c...=++++Cauta+%21+++

I-am trimis un mail cu ceva poze ale masinii mele si mai vrea 2000 EUR

Pareri ?
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Nu pot modifica postul anterior...
Este prima masina din lista, am vorbit cu omul masina e luata de noua din Ro de la Porsche Leasing si are revizii efectuate la reprezentanta pana la 86000 de km cand a iesit din garantie, dupa restul e schimbat la negru pana la 152000, distributia zice ca a schimbat-o la 125000 de km, e dispus sa facem orice test inclusiv autotest, reprezentanta

EURO 3; CUTIE MANUALA 6+1; 4 GEAMURI ELECTRICE; OGLINZI ELECTRICE INCALZITE HELIOMATE; SERVO-DIRECTIE; 6 AIRBAGURI; CLIMATRONIC; COMPUTER BORD; JANTE ALIAJ; PROIECTOARE; TAPISERIE PIELE; INCHIDERE CENTRALIZATA; ALARMA;
VARIANTE CU AUTO MAI IEFTN (PRET VAR.7.900)
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
si fiind in Buzau l-am sunat pe om ca trec prin Ploiesti... surpriza masina s-a vandut si omul imi zice sa vin totusi ca imi da banii pe a mea Smile) o evaluasem la 5000 EUR cand i-am propus schimbul

Deci se pare ca nu am noroc si poate ma potolesc, ce-i in mana nu-i minciuna - ii fac un remap si gata
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Si pentru cei care asteptau cu nerabdare finalitatea topicului tin sa va fac urmatorul anunt :

Very Happy MI-am tras un passat 4 motion de moare lumea, full extra (@ Adytza zafira OPC ) full options, full fara piele, triplu climatronic, etc etc

Sa incep prezentarile, cand am deschis capota am constatat ca are motor Y 20 DTH Shocked zic mai sa fie, totusi cei de pe club opel il lauda si de aici deduc ca fiind atat de bun l-au luat si cei de la VAG ....

Stau si ma uit mai bine si e tot kombi, e tot argintie ... WTF ... Cool si am dat masina mea la schimb si vreo 50 milioane, stau si imi zic : Ba sunt eu dobitoc sau ce ? ca doar e aceiasi masina la ce am dat eu diferenta 50 de milioane ....

aaa.... acum vad mai bine ... pompa de injectie e noua si mai e si o patina de la distributie fisurata care se va inlocui ...

Acum stau cu ea in service de 2 saptamani si am emotii de zici ca am comandat masina la dealer si astept sa vina ...

Pompa a murit in parcarea din fata blocului la 192 k km , pur si simplu dupa 2 zile de stat nu a mai pornit nici trasa, nicic cu motorina in filtru, nici cu preincalzirea bujiilor ... nici aerisita pe la injectoare, pur si simplu venea presiune mica de motorina

Asadar adio passat felicitari Opel- intradevar opelul e masina de "casa"; boala grea adica nu poti scapa de ea cu una cu doua

Tot raul spre bine- "surorile" Y 20 DTH nu pot fi despartite , zafira are ambreiaj si pompa noua, astra cu pompa noua, masini cu asemenea optiuni nu se pot vinde prea curand, asa ca adio dar raman cu voi
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Pai a picat ca nu voia s-o vinzi Smile
  • cip1s@yahoo.com

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 X20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Drogas a scris:deocamdata asa am sa fac , insa adca ma suna tipul macar ma duc sa o vad, sincer nu ma sperie sa aiba 250 km km insa sa mearga bine.

2.0 Dti oricum nu imi mai iau ca nu am facut nici o treaba, asa ca nu merg pe varianta vectra signum cu aceasta motorizare

LE
1) Am avut ocazia duminica sa respir o noxa de TDI cu DI rosu, mergeam in "curul" lui si avea trafic in fata, cum s-a eliberat banda 2 a accelerat, nu stiu daca la maxim sau nu , cert este ca la 90-100 in treapta 5 am retrogradat in 4 si am apasat la maxim , constant distanta dintre noi crestea, la 130 am dat in 5 si 140-160 dupa el, ... nu l-am prins iar mototrul meu se simtea destul de "impins"

2) De obicei comportamentul meu la volan nu presupune ambitii din astea, acum am vrut sa vad daca fac sau nu fata, raspunsul e nu Embarassed

MOturul de 100 cai de de la opel se duce oricum putin mai incet decat motorul de 101 de la VW.Si cum ala zici ca avea DI rosu(probabil ca avea 131)....nu are rost sa mai continui:)
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Daca e Golf se poata sa fie 101 si cu DI rosu.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
era passat cu DI rosu- sigur 131 cai , oricum nu are rost comparatia dar e ceea ce vroiam eu sa-mi iau, ...
acum ... m-am cam lamurit cu masinile sh dupa experienta cu zafira lu' tata(disc, placa si rulment, pompa ambreiaj si lichid nou) si acum pompa mea de injectie, radiator AC... banii de diferenta s-au dus in mare parte iar VW Passat are problemele ei- turbo, burdufe planetare->capete, brate suspensie, aceiasi volanta idioata cu masa dubla, era frumos un tiptronic dar la sh risti mult ca nu schimba nimeni uleiul (350 Eur)...

Poate ca vulpea zice ca sunt strugurii acri dar eu as lua un logan 1.6 nou decat sa ma mai incurc cu vreun sh... in fine e greu sa alegi cand ai bani putini munciti si stransi cu greu si vrei mai mult de 100 de cai si masina cat mai putin folosita
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR