Salutare prieteni,
Am si eu Calie C20NE 8v, si nu sunt neaparat de parere ca NE-ul nu are sens sa fie modificat. Eu vreau sa i aduc urmatoarele modificari:
Admisie Lexmaul, kit ambreiaj sport, kit ax cu came sport, evacuare inox, filtru sport si CIP. E drept ca toate astea costa cat un LET cu tot cu omologare, dar stiti voi, SFi-uri, V6-uri si leturi modifica toata lumea. Dar cand deschizi capota si rasare un NE de poate 160-170 cp, lucind asa in lumina zilei....E? mai rar asa ceva
Sper sa fac rost de bani curand pentru modificare. (Costurile estimate de mine se ridica la 3,5 k euroi minim, pentru un jobn facut calumea si piese de firma.
Mie personal imi place ne-ul, desi mi s a recomandat calduros sa pun SFI-ul caci nu mi ar face prea mari probleme conversia .
A, si ma mai gandeam la o preincalzire a combustibilului si in final ... NOS. Doar de farmec asa
Scuze de off-topic. Inca nu ma bag la curse ca nu prea am ce sa impachetez cu cei 115 cp, tinand cont ca majoritatea amatorilor au 150+ cp.
Succes la toata lumea, si respect posesorilor de NE.