- Troll the Great
- OP
- 89 mesaje
- din 23 Oct 2008
- Omega 2000 Y26SE
- Arad
Troll the Great
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 2000 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2008
- Mesaj Privat
luktm
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Troll the Great
- OP
- 89 mesaje
- din 23 Oct 2008
- Omega 2000 Y26SE
- Arad
Troll the Great
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 2000 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2008
- Mesaj Privat
- CosmineLis
- **
- 359 mesaje
- din 13 Aug 2008
- Astra 2003 y17dt
- Iasi
CosmineLis
- Mesaje scrise: 359
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2008
- Mesaj Privat
- al3xz
- **
- 329 mesaje
- din 16 Jun 2006
- Astra 2004 Z17DTH
- Bucuresti
al3xz
- Mesaje scrise: 329
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2006
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
- claudiu__
- **
- 472 mesaje
- din 27 Apr 2008
- Alta tara
claudiu__
- Mesaje scrise: 472
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2008
- Mesaj Privat
Care-i legatura dintre mosor si ECU? Mosorul este folosit doar de rotile din spate. ECU controleaza intr-adevar ABS-ul, dar numai pe rotile din fata. Pe spate nu e nevoie de ABS, pentru ca e facuta frana direct sa tina mai prost(vezi masinile cu tamburi pe spate), si nu se pot bloca rotile in franare.
Deci nu trebuie dezactivat nimic. S-ar putea in schimb sa fie nevoie sa ajugi la ECU(nu stiu unde e la Omega). Pe ECU e un buton mic de reset (trebuie sa-l apesi cu un ac sau ceva subtire). Prima data ii dai reset de acolo(nu functioneaza cu scosul bateriei) si dupa aia faci reinitializarea.
Deci nu trebuie dezactivat nimic. S-ar putea in schimb sa fie nevoie sa ajugi la ECU(nu stiu unde e la Omega). Pe ECU e un buton mic de reset (trebuie sa-l apesi cu un ac sau ceva subtire). Prima data ii dai reset de acolo(nu functioneaza cu scosul bateriei) si dupa aia faci reinitializarea.
DOBRE ION
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2009
- Mesaj Privat
va rog frumos,sint nou pe forum,m-i sa aprins un martor in bord,masinuta cu cheita.Apare si dispare la intervale de timp neregulate,am fost in concediu si am observat ca se citeva ori nu se mai accelera masina,va rog frumos daca cineva dintre forumistii care cunosc simtomele sa ma lamureasca,sau daca cunoasteti pe cineva cu un vag com pt a putea sa depistez defectul.ma numesc dobre ion sint din bucuresti si am un opel astra g pe benzina,mai precis opel astra classic 2 1,6 pe benzina .Va multumesc si astept un raspuns.
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Aprinderea becului genereaza o modificare a aerodinamicitatii masinii. De asemenea, curentul necesar pentru a tine becul aprins este obtinut din directionarea puterii motorului catre alternator.....
Pe bune, colegu', esti inscris din aprilie. M-as fi asteptat ca din aprilie pana acum sa pricepi ca pe clubopel nu sunt inscrisi nepoti de-ai mamei Omida. Ca sa se poata forma o opinie, trebuie sa vii cu un cod de eroare. cauta pe forum metoda pseudoagrafei.
De exemplu, simptomatologia seamana cu ce patesc si eu de ceva vreme cu masina. Dar la mine am citit eroare, P0340, care inseamna senzor ax cu came.... dar la tine poate fi cu totul altceva. Faza cu acceleratul poate sa ti se traga de la faptul ca, din cauza erorii (care o fi fiind ea) ECU intra in regim de avarie, si n se tureaza peste 3500 rpm
Sau, daca te consideri tehnic incapabil sa rezolvi problema singur, poti apela la un mecanic. In Bucuresti poti apela la maiandrei (il gasesti pe aici, pe forum, are si date de contact pe la Publicitate)
Pe bune, colegu', esti inscris din aprilie. M-as fi asteptat ca din aprilie pana acum sa pricepi ca pe clubopel nu sunt inscrisi nepoti de-ai mamei Omida. Ca sa se poata forma o opinie, trebuie sa vii cu un cod de eroare. cauta pe forum metoda pseudoagrafei.
De exemplu, simptomatologia seamana cu ce patesc si eu de ceva vreme cu masina. Dar la mine am citit eroare, P0340, care inseamna senzor ax cu came.... dar la tine poate fi cu totul altceva. Faza cu acceleratul poate sa ti se traga de la faptul ca, din cauza erorii (care o fi fiind ea) ECU intra in regim de avarie, si n se tureaza peste 3500 rpm
Sau, daca te consideri tehnic incapabil sa rezolvi problema singur, poti apela la un mecanic. In Bucuresti poti apela la maiandrei (il gasesti pe aici, pe forum, are si date de contact pe la Publicitate)
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- aco_008
- ******
- 4,219 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Prahova
aco_008
- Mesaje scrise: 4,219
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
jE a scris:am citit eroare, P0340, care inseamna senzor ax cu came...
Parcã te-am mai auzit cu de-astea ... axul tãu e nou ... poate þi-a îndoit niºte pini la ECU cel care a montat acolo ceva fire ...
În legãturã cu mosorul de la frânã, cred cã la mine e pe cablu, dar nu ºtiu cum aº putea sã îmi dau seama mai bine.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
Bai, asta cu mosorul mecanic e valabila numai la Logan la Opel mosorul este controlat electronic de ECU. Tocmai de aceea e bine dupa ce pornesti masina prima data dupa ce ai scos bateria, sa ridici masina pe cric in partea din spate si sa invarti roata cu mana cel putin 2-3 ture pt a se calibra senzorul de la ABS si mosorul de la frana de mana. Se face la ambele roti.