Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Troll the Great

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega 2000 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!

Ajutati-ma si pe mine cu un sfat. Stie cineva cum se face recalibrarea ECU la un Opel Omega din 2000 (masina din semnatura) dupa ce l-am resetat prin scoaterea bornei de la baterie?
Multumesc anticipat!
Skip ads

  • luktm

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
foarte sinplu: pornesti motorul si il lasi sa mearga la relanti pana se incalzeste la 90 grade fara sa apesi acceleratia s-au sai dai alte comenzi din butoane s-au manete............
  • Troll the Great

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega 2000 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Atata tot? Citeam pe un forum Ford ca trebuie sa il lasi la relanti vreo 3 minute, apoi sa il tii la 1200 rot/min 2 minute, si in final sa il conduci cam 8 km. Opel-ul are calculator mai "intelijent" de invata mai repede? Very Happy Very Happy Very Happy
  • CosmineLis

  • Mesaje scrise: 359
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2003 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2008

  • Mesaj Privat
E valabil ptr orice Opel chestia asta? Da semne bune sau nu prea se cunoaste diferentza?
  • al3xz

  • Mesaje scrise: 329
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu citisem pe un forum din afara(cred ca astraownersclub.com), ca la astra procedura de recalibrare porneste la dezactivarea mosorului de la frana, acum la omega nu stiu cum o fi, banuiesc ca are abs si e controlat de ecu mosorul ...
  • botosu

  • Mesaje scrise: 1,287
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2006

  • Mesaj Privat
e o mica diferenta, la astra (banuiesc ca vorbim de H) mosorul e electronic, la omega mai mult ca sigur e mecanic .....
  • claudiu__

  • Mesaje scrise: 472
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Care-i legatura dintre mosor si ECU? Mosorul este folosit doar de rotile din spate. ECU controleaza intr-adevar ABS-ul, dar numai pe rotile din fata. Pe spate nu e nevoie de ABS, pentru ca e facuta frana direct sa tina mai prost(vezi masinile cu tamburi pe spate), si nu se pot bloca rotile in franare.
Deci nu trebuie dezactivat nimic. S-ar putea in schimb sa fie nevoie sa ajugi la ECU(nu stiu unde e la Omega). Pe ECU e un buton mic de reset (trebuie sa-l apesi cu un ac sau ceva subtire). Prima data ii dai reset de acolo(nu functioneaza cu scosul bateriei) si dupa aia faci reinitializarea.
  • DOBRE ION

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2009

  • Mesaj Privat
va rog frumos,sint nou pe forum,m-i sa aprins un martor in bord,masinuta cu cheita.Apare si dispare la intervale de timp neregulate,am fost in concediu si am observat ca se citeva ori nu se mai accelera masina,va rog frumos daca cineva dintre forumistii care cunosc simtomele sa ma lamureasca,sau daca cunoasteti pe cineva cu un vag com pt a putea sa depistez defectul.ma numesc dobre ion sint din bucuresti si am un opel astra g pe benzina,mai precis opel astra classic 2 1,6 pe benzina .Va multumesc si astept un raspuns.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Aprinderea becului genereaza o modificare a aerodinamicitatii masinii. De asemenea, curentul necesar pentru a tine becul aprins este obtinut din directionarea puterii motorului catre alternator.....
Pe bune, colegu', esti inscris din aprilie. M-as fi asteptat ca din aprilie pana acum sa pricepi ca pe clubopel nu sunt inscrisi nepoti de-ai mamei Omida. Ca sa se poata forma o opinie, trebuie sa vii cu un cod de eroare. cauta pe forum metoda pseudoagrafei.
De exemplu, simptomatologia seamana cu ce patesc si eu de ceva vreme cu masina. Dar la mine am citit eroare, P0340, care inseamna senzor ax cu came.... dar la tine poate fi cu totul altceva. Faza cu acceleratul poate sa ti se traga de la faptul ca, din cauza erorii (care o fi fiind ea) ECU intra in regim de avarie, si n se tureaza peste 3500 rpm
Sau, daca te consideri tehnic incapabil sa rezolvi problema singur, poti apela la un mecanic. In Bucuresti poti apela la maiandrei (il gasesti pe aici, pe forum, are si date de contact pe la Publicitate)
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
luktm a scris:foarte sinplu: pornesti motorul si il lasi sa mearga la relanti pana se incalzeste la 90 grade fara sa apesi acceleratia s-au sai dai alte comenzi din butoane s-au manete............


Si la diesel cum faci? Ca stau 3 ore pana ajunge la 90 de grade pe loc Very Happy
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Cand am facut remaparea la maiandrei mi-a spus sa las masina 1min la relanti si apoi sa fac un test. Presupun ca in minutul ala s-a recalibrat ecu...
  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
jE a scris:am citit eroare, P0340, care inseamna senzor ax cu came...
Laughing
Parcã te-am mai auzit cu de-astea ... axul tãu e nou ... poate þi-a îndoit niºte pini la ECU cel care a montat acolo ceva fire ... Mr. Green
În legãturã cu mosorul de la frânã, cred cã la mine e pe cablu, dar nu ºtiu cum aº putea sã îmi dau seama mai bine. Nu!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Laughing Laughing Laughing
iar a dat strechea in voi

La diesel nu se face invatare decit la cei cu ESP, pornesti motorul si tragi de volan complet stinga, complet dreapta si gata

DOBRE ION fa o diagnoza la maiandrei.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bai, asta cu mosorul mecanic e valabila numai la Logan la Opel mosorul este controlat electronic de ECU. Tocmai de aceea e bine dupa ce pornesti masina prima data dupa ce ai scos bateria, sa ridici masina pe cric in partea din spate si sa invarti roata cu mana cel putin 2-3 ture pt a se calibra senzorul de la ABS si mosorul de la frana de mana. Se face la ambele roti.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR