- palade radu
- OP
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
de ieri am o problema : merge normal iar deodata incepe sa smunceasca si se aprinde beculetul galben . iar dupa aia merge normal. nu stiu ce ar putea fi . mentionez :schimbat filtrul de motorina , curatat sorbul din rezervor, verificat pompa din rezervor care baga cum trebe. de pornit porneste normal,merge rotund. singura problema care o am eu la masina este alternatorul care baga 13,3 V . ar avea legatura cu asta ? bateria e noua , este incarcata ,porneste normal. astept sugestii ! poate s-a mai intalnit cineva cu asa ceva ? multumesc!
- omega y22dth
- ***
- 548 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Zafira 2017 1.6DTJ
- Bucuresti
omega y22dth
- Mesaje scrise: 548
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2017 1.6DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
fabian
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: jerusalem
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2005
- Mesaj Privat
- palade radu
- OP
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
- palade radu
- OP
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
fabian
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: jerusalem
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2005
- Mesaj Privat
Buna Palade, vezi ca injectorul ata costa nou cat toata masina !
Da-l jos cu grije(este o tubulara speciala ,cu ferestre pentru fir) si du-l la un atelier de pompe de injectie sa ti-l controleze. Se poate ca la firma Bochs sa gasesti de inlocuit partea electrica . Nu am inteles ce nu-i bun.
Injectorul in sine sau nu scoate semnale electrice la calculator ? In ambele cazuri se poate repara .
Da-l jos cu grije(este o tubulara speciala ,cu ferestre pentru fir) si du-l la un atelier de pompe de injectie sa ti-l controleze. Se poate ca la firma Bochs sa gasesti de inlocuit partea electrica . Nu am inteles ce nu-i bun.
Injectorul in sine sau nu scoate semnale electrice la calculator ? In ambele cazuri se poate repara .
- palade radu
- OP
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
sal . am schimbat injectorul si merge . e ok acu. problema iera ca un fir din alea doua care iese din mufa iera copt sau rupt si facea contact imperfect . am sa-i tai mufa si sa-l masor sa vad ce zice . cam asta a fost . va multumesc pt sfaturi oricum ! pana la urma e bun si testerul la ceva! dar sunt multe alte defecte pe care testerul nu ti le arata .am scapat de problema ! paste fericit la toti !
- serban_alexandru
- *
- 6 mesaje
- din 09 Jun 2009
- Omega 1998
- Ialomita
serban_alexandru
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Ialomita
- Masina: Omega 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2009
- Mesaj Privat
salut...
am si eu o problema la un omega 2.5 tds din 98....nu se infige deloc...mai ales dupa 100...pe o dist de 10 km abea prind 140...
mi-a spus cnva k ar fi un senzor de la un injector...se schimba usor? si cam cat costa unul? la tester knd am fost q ea nu mia aratat nimic de acest senzor si tot asa nu se infegea...
stima
am si eu o problema la un omega 2.5 tds din 98....nu se infige deloc...mai ales dupa 100...pe o dist de 10 km abea prind 140...
mi-a spus cnva k ar fi un senzor de la un injector...se schimba usor? si cam cat costa unul? la tester knd am fost q ea nu mia aratat nimic de acest senzor si tot asa nu se infegea...
stima
- palade radu
- OP
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
sal . pt faptul ca nu se infinge deloc sunt o gramada de variante.turbina obosita,intercooler fisurat,reglaj incorect poma injectie (debit,avans),filtru aer infundat ,filtru motorina etc . trebe sa le iei pe toate la verificat . eu cand am cumparat-o acum 2 ani tot asa nu se "infingea" si am schimbat toate filtrele si intercoolerul care era crapat si am scos si catalizatorul care iera infundat. si acum trage bine . merge si 200 daca o calci .
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
tot asa aveam si eu o problema cu puterea , l am pus pe calculator si nu a dat nici o eroare, nimeni nu stia ce are .Pina la urma a fost pompa din rezervor care era total defecta . Culmea este ca la aceasta masina pompa de motorina din rezervor nu are rol in pornire ca la alte masini care nu pornesc fara ea , ci intra in functie numai la turatii de peste 1500 de ture sau numai in sarcina cid motorul are nevoie de motorina , asa ca verifica si asta
- palade radu
- OP
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
palade te comtrazic chiar daca esti expert . la pornire nu merge pompa de motorina pt ca nu este pur si simplu alimentata , nu are deloc tensiune pe ea , masurat cu aparat digital adevarat . La mine se comporta asa la pornire pina nu depaseste 1000 ture ,nu are 12 v ,pe la 1200 de ture se alimenteaza si baga ca lumea arunca motorina pe tur la 1 metru inaltime . la relanti iar nu se alimenteaza , ci numai cind intra motorul in turatie sau in sarcina . pot spone ca m am specializat in pompe submersibile de 2,5 pt ca am reparat o pe a mea eu personal si inca alta doua pompe VDO si pot spune ca au o constructie foarte fragila pentru presiunea de 6 bari pe care o baga Carbunii de la motoras sint foarte fragili , iar colectorul prezinta de obicei urme mari de uzura oricum la mine fara pompa porneste la fel , dar este puturos rau motorul m Dca la tine este altfel nu stiu ce sa zic dar la mine este sigur cum am spus
- laur702
- **
- 243 mesaje
- din 03 Jun 2009
- Omega 1996 y25td
- Hunedoara
laur702
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Omega 1996 y25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2009
- Mesaj Privat
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
ridica haionul daca este caravan sau ridica bancheta spate daca este berlina ,si ai sa gasesti un capac metalic cu diametrul cam de 30 cm prins in 4 suruburi .sub acest capac vei gasi ansamblul litrometru si pompa de motorina .care este prinsa cu un capac ce seamana cu capacul de la butoiul de varza ,sicare la fel se desurubeaza .Dupa ce desfaci acest capac scoti mufa de alimentare ,si cele 2 furtune de tur si retur . acum vei avea acces la pompa in sine care demonteaza din rezervor prin tragere pur si simplu . acum pune un bec de 12 v pe firele ce alimenteaza pompa , sint 2 la pompa si 2 la litrometru .pune contactul si porneste motorul , daca este ca la palade se va aprinde becul imediat, daca este ca la mine seva aprinde peste 1000 ture .Daca nu ai tensiune trebuie sa verifici releul care este in cutia neagra de linga motor ,dar nu mai stiu care , daca ai tensiune pe pompa dar ea nu merge scoate tot sistemul afara si demonteaza pompa propriuzisa prin scoaterea capacului de sus care se tine prin niste cleme . Ia pompa ,alimenteaza la 12 v si daca nu face nimic trebuie cu o surubelnita sa desfaci putin ambutisarea de aluminiu, du care vei avea acces la motoras .ce vei gasi acolo te vei minuna Oricum trebuie curatat si rezervorul , in care vei gasi o gramada de guma formata de motorina care infunda totul , deasemeni filtrul de plastic din capul pompei
iCsy
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2009
- Mesaj Privat
- palade radu
- OP
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
- serban_alexandru
- *
- 6 mesaje
- din 09 Jun 2009
- Omega 1998
- Ialomita
serban_alexandru
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Ialomita
- Masina: Omega 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2009
- Mesaj Privat
sal..scz k nu am mai rasp... filtrele leam schimbat..o sa ma uit si la turbina si intercooler..da toti imi zic de senzor... iar pompa de motorina ams chimbat-o...si cea pe care o aveam inainte mergea knd puneam contactul..iar cea noua...nu mai merge knd pun contactul...ps(nu e noua.. de la dezmembrari..da merge faqt proba tot..)
Popyka
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Maramures
- Masina: Omega 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2012
- Mesaj Privat
Buna!Am si eu o intrebare pe ntru voi cei care cunoasteti mecanica! Am un Opel Omega C 2.5 TD Elegance din 2000,anul fabricatiei.De cand l-am cumparat de vreo 3 luni mergea ca naiba...pana azi la amiaza cand,dupa ce l-am oprit si am stat vreo 15 minute,am dat la automat si nu mai vrea sa porneasca deloc,numai impins. Care ar putea fi problema?Astept pareri!Ms!
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
- ccostras
- ***
- 714 mesaje
- din 21 Jan 2007
- Omega 2002 Y25DT
- Bacau
ccostras
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Bacau
- Masina: Omega 2002 Y25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2007
- Mesaj Privat