- turatii
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- AcidMan
- ***
- 641 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
AcidMan
- Mesaje scrise: 641
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- turatii
- **
- 293 mesaje
- din 05 Jun 2005
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
turatii
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2005
- Mesaj Privat
ovidelu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2006
- Mesaj Privat
Salut! De ieri sunt si eu fericitul posesor al unui Astra Classic 2 1.4 Twinport, luat de la Di-Bas, dupa (doar) 2 spatamani si 3 zile de asteptare.
Dupa 65 km parcursi impresia generala este buna. Masina este bine legata, motorul este destul de elastic, spatiu interior suficient. Despre consum si performante nu pot spune prea multe, deocamdata...
Voi in rodaj cum v-ati purtat cu masina ? Eu nu prea am trecut de 3000-3500 rpm, desi in cartea masinii zice ca in primii 1000 km sa nu apesi pedala de acceleratie la mai mult de 3/4 din cursa. Adica dupa niste calcule simpliste sa nu treci de cca 4500 rpm .
Cu 2 lucruri nu prea ma impac:
1. La plecare de pe loc, zgomotul motorului este asemanator unui diesel - nu este suparator (scartait, pacanit ) dar mi se pare cam ciudat
2. Intra parca cam greu in viteze - nu caraie, dar schimbatorul opune o oarecare rezistenta.
Voi ce credeti, asa face toate , sau am eu mici probleme?
Dupa 65 km parcursi impresia generala este buna. Masina este bine legata, motorul este destul de elastic, spatiu interior suficient. Despre consum si performante nu pot spune prea multe, deocamdata...
Voi in rodaj cum v-ati purtat cu masina ? Eu nu prea am trecut de 3000-3500 rpm, desi in cartea masinii zice ca in primii 1000 km sa nu apesi pedala de acceleratie la mai mult de 3/4 din cursa. Adica dupa niste calcule simpliste sa nu treci de cca 4500 rpm .
Cu 2 lucruri nu prea ma impac:
1. La plecare de pe loc, zgomotul motorului este asemanator unui diesel - nu este suparator (scartait, pacanit ) dar mi se pare cam ciudat
2. Intra parca cam greu in viteze - nu caraie, dar schimbatorul opune o oarecare rezistenta.
Voi ce credeti, asa face toate , sau am eu mici probleme?
dude
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2005
- Mesaj Privat
ovidelu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2006
- Mesaj Privat
dude a scris:Asa e si a mea. Are un zgomot de diesel tot timpul si intra greu in viteze. Am intrebat la dealer si mi-au spus ca, cutia se face si dupa mana soferului. Ma rog....
P.S: Sa o stapanesti sanatos si sa nu ai parte de evenimente nepacute.
P.S: Sa o stapanesti sanatos si sa nu ai parte de evenimente nepacute.
Adica ce vrea sa zica dealerul, ca nu stim sa schimbam cum trebuie, sau unde batea. Eu chiar schimb foarte usor, nu "bruschez" maneta, ca la Dacie erau sincroanele duse si trebuia sa ma port foarte gingas cu ea.
Multumesc pt urare. Bani de benzina imi mai trebuie .
- horatiuemil
- *
- 3 mesaje
- din 25 Feb 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Galati
horatiuemil
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2006
- Mesaj Privat
ovidelu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2006
- Mesaj Privat
Revin cu o intrebare pentru posesorii de Astra Classic II.
La voi cum tin franele?
Mie mi se pare ca in prima parte a cursei pedalei nu sunt prea ferme, frana tine mai bine dupa ce apesi mai hotarat pedala. La Megane, de exemplu, daca ciupesti putin mai tere frana, musti din volan . Si mi s-a mai intamplat urmatoarea chestie: la o franare ceva mai puternica, am simtit o usoara, foarte usoara, pulsatie in pedala. Stiu ca asa se manifesta ABS-ul dar nu inteleg totusi de ce ar fi intrat asa repede, intrucat franarea nu a fost chiar violenta, asfaltul era perfect uscat, fara denivelari, cauciucurile aveau temperatura optima .
Voi ce parere aveti?
La voi cum tin franele?
Mie mi se pare ca in prima parte a cursei pedalei nu sunt prea ferme, frana tine mai bine dupa ce apesi mai hotarat pedala. La Megane, de exemplu, daca ciupesti putin mai tere frana, musti din volan . Si mi s-a mai intamplat urmatoarea chestie: la o franare ceva mai puternica, am simtit o usoara, foarte usoara, pulsatie in pedala. Stiu ca asa se manifesta ABS-ul dar nu inteleg totusi de ce ar fi intrat asa repede, intrucat franarea nu a fost chiar violenta, asfaltul era perfect uscat, fara denivelari, cauciucurile aveau temperatura optima .
Voi ce parere aveti?
- AcidMan
- ***
- 641 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
AcidMan
- Mesaje scrise: 641
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- horatiuemil
- *
- 3 mesaje
- din 25 Feb 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Galati
horatiuemil
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2006
- Mesaj Privat
@acidman: Eu pana la urma am scris pe site-ul opel.ro la rubrica contacts si problema mea s-a rezolvat. Eu am scris sambata 25.03.2006 dimineata iar raspunsul l-am primit abia luni dupa amiaza. Cineva de la GM East Europe mi-a raspuns ca de la departamentul Aftersales s-a luat legatura cu dealerul de unde am cumparat eu masina (Gold&Platin Danubius SRL) si se rezolva. A doua zi am, marti, am fost sunat de cinva de la dealer care mi-a spus ca in ziua urmatoare imi vin si ultimele accesorii.Asa a si fost a doua zi am fost sunat din nou, am dus masina si seara am luat-o cu toate accesoriile comandate montate pe ea.
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
Un raspuns tardiv la "Ce inseamna Twinport?"
Twinport e un complex de tehnologii, si contine urmatoarele aspecte:
1. Debitul de aer in admisie este in permanenta variat pentru a obtine un raport al amestecului de ardere optim
2. Sistemul de evacuare optimizat pentru a obtine o viteza mare de evacuare a gazelor arse
3. Cand motorul nu este supus unei sarcini totale o parte din gazele de evacuare sunt intoarse in procesul de ardere unde pot avea un volum de pana la 25% din volumul total al amestecului carburant.
Rezultatele sunt: randament crescut al motorului datorata cresterii de putere si cuplu motor prin optimizarea evacuarii si scaderea cantitatii de noxe evacuate prin recircularea unei cantitati variabile de gaze de evacuare inapoi in procesul de combustie.
Twinport e un complex de tehnologii, si contine urmatoarele aspecte:
1. Debitul de aer in admisie este in permanenta variat pentru a obtine un raport al amestecului de ardere optim
2. Sistemul de evacuare optimizat pentru a obtine o viteza mare de evacuare a gazelor arse
3. Cand motorul nu este supus unei sarcini totale o parte din gazele de evacuare sunt intoarse in procesul de ardere unde pot avea un volum de pana la 25% din volumul total al amestecului carburant.
Rezultatele sunt: randament crescut al motorului datorata cresterii de putere si cuplu motor prin optimizarea evacuarii si scaderea cantitatii de noxe evacuate prin recircularea unei cantitati variabile de gaze de evacuare inapoi in procesul de combustie.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
ScOOp
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2006
- Mesaj Privat
Si totusi, la 1 luna si dupa 1200 km facuti am constatat urmatoarele:
- masina merge foarte bine, motorul este destul de puternic
- acel zgomot la plecarea de pe loc asemanator unui diesel este si la mine prezent si la service mi s-a spus ca "asa face motorul acesta" asa ca ...asta este, nu e sigur o problema tehnica. Eu banuiesc ca este de zgomotul facut la "recircularea" unei parti din gazele din evacuare. (twinport)
- la cuplarea AC insa, masina este puturoasa daca nu e turata
- stergatorul spate e prost in sensul ca la mijloc nu sterge bine si asta am observat la toate astrele. La mijlocul stergatorului nu e nici o tija care sa exercite presiune asupra lamei.
- pe autostrada, viteza maxima 185-190 km/h 6000 RPM ( n-a patit nimic )
- consum in afara 5,5 -5,8
- consum in oras 8,5 - 9 - 10 (mergand mai mult pe Stefan cel Mare, consumul este de 9-10 mai mult ...)
- difuzoarele (si nu "boxele") de pe usile din fata sunt acceptabile pentru oamenii normali insa nu suficiente pentru impatimitii de muzica (ex. pentru alpine de 4x45 la volum 20 aproape sar din suroabe....)
- servodirectia electro-hidraulica face toti banii...impecabila.
- ABS intra si pe uscat (mi s-a intamplat si mie ca la o curba mai stransa cu viteza sa imi trepideze pedala usor)... e ok.
Parerea mea este ca la pretul acesta (11.000 cu toate taxele) a fost cea mai buna optiune la vremea aceea si nu regret nimic. Singurul lucru care ma deranjeaza este designul invechit al consolei de bord (butoanele de la aer patratoase cum nici pe daciare nu sunt). Este o masina stabila, fiabila si dovedit acest lucru. Desi modelul este din 98 si este invechit, este o masina ajunsa la maturitate la care micile probleme au fost remediate pe parcurs. Remarc si lipsa unor detalii la varianta Classic fata de astra 2 normal. Pe mine ma deranjeaza in mod special lipsa butonului de oprire al luminii din interior atunci cand ai usa deschisa. In rest foarte spatioasa, varianta hatchback eu zic ca e cea mai reusita. Politica OPEL cu privire la montarea alarmelor este de scuze tot kkt-ul. Esti obligat sa alegi intre 4 tipuri de alarme pornind de la 125 euro pana la 225; daca nu le montezi la ei pierzi garantia la partea electrica. Intr-un fel inteleg acest lucru dar nu inteleg de ce trebuie sa aleg NUMAI modelele lor. Nu cred ca un viper sau un ungo ar avea probleme cu instalatia lor. Despre frane, eu zic ca sunt ok, avand in vedere ca nu toate franele le punem "de urgenta" nu avem nevoie sa muscam din volam mereu cand apasam pe pedala. Despre schimbatorul de viteze eu ma amagesc sa cred ca este vorba despre "precizia mecanismului german" facut in polonia . Oricum am mai multa incredere in polonezi decat in turcii de la renault. Partea cu rodajul este inutil sa spun ca aceste masini vin cu rodajul facut nu ? Si am mai auzit ca masina se mai "aseaza" dupa primii 4-5 mii de km si ca se misca mai bine si consuma sensibil mai putin. Desi nu cred in aceste lucruri, sunt de acord ca piesele trebuie sa se unga, sa se obinuiasca unele cu altele asa ca respect si eu aceste reguli ...deh sunt roman si romanu odata isi ia si el masina noua )
Scuze pentru postul lung dar sper ca am ajutat pe cineva .. Sper ca nu v-am plictisit...
- masina merge foarte bine, motorul este destul de puternic
- acel zgomot la plecarea de pe loc asemanator unui diesel este si la mine prezent si la service mi s-a spus ca "asa face motorul acesta" asa ca ...asta este, nu e sigur o problema tehnica. Eu banuiesc ca este de zgomotul facut la "recircularea" unei parti din gazele din evacuare. (twinport)
- la cuplarea AC insa, masina este puturoasa daca nu e turata
- stergatorul spate e prost in sensul ca la mijloc nu sterge bine si asta am observat la toate astrele. La mijlocul stergatorului nu e nici o tija care sa exercite presiune asupra lamei.
- pe autostrada, viteza maxima 185-190 km/h 6000 RPM ( n-a patit nimic )
- consum in afara 5,5 -5,8
- consum in oras 8,5 - 9 - 10 (mergand mai mult pe Stefan cel Mare, consumul este de 9-10 mai mult ...)
- difuzoarele (si nu "boxele") de pe usile din fata sunt acceptabile pentru oamenii normali insa nu suficiente pentru impatimitii de muzica (ex. pentru alpine de 4x45 la volum 20 aproape sar din suroabe....)
- servodirectia electro-hidraulica face toti banii...impecabila.
- ABS intra si pe uscat (mi s-a intamplat si mie ca la o curba mai stransa cu viteza sa imi trepideze pedala usor)... e ok.
Parerea mea este ca la pretul acesta (11.000 cu toate taxele) a fost cea mai buna optiune la vremea aceea si nu regret nimic. Singurul lucru care ma deranjeaza este designul invechit al consolei de bord (butoanele de la aer patratoase cum nici pe daciare nu sunt). Este o masina stabila, fiabila si dovedit acest lucru. Desi modelul este din 98 si este invechit, este o masina ajunsa la maturitate la care micile probleme au fost remediate pe parcurs. Remarc si lipsa unor detalii la varianta Classic fata de astra 2 normal. Pe mine ma deranjeaza in mod special lipsa butonului de oprire al luminii din interior atunci cand ai usa deschisa. In rest foarte spatioasa, varianta hatchback eu zic ca e cea mai reusita. Politica OPEL cu privire la montarea alarmelor este de scuze tot kkt-ul. Esti obligat sa alegi intre 4 tipuri de alarme pornind de la 125 euro pana la 225; daca nu le montezi la ei pierzi garantia la partea electrica. Intr-un fel inteleg acest lucru dar nu inteleg de ce trebuie sa aleg NUMAI modelele lor. Nu cred ca un viper sau un ungo ar avea probleme cu instalatia lor. Despre frane, eu zic ca sunt ok, avand in vedere ca nu toate franele le punem "de urgenta" nu avem nevoie sa muscam din volam mereu cand apasam pe pedala. Despre schimbatorul de viteze eu ma amagesc sa cred ca este vorba despre "precizia mecanismului german" facut in polonia . Oricum am mai multa incredere in polonezi decat in turcii de la renault. Partea cu rodajul este inutil sa spun ca aceste masini vin cu rodajul facut nu ? Si am mai auzit ca masina se mai "aseaza" dupa primii 4-5 mii de km si ca se misca mai bine si consuma sensibil mai putin. Desi nu cred in aceste lucruri, sunt de acord ca piesele trebuie sa se unga, sa se obinuiasca unele cu altele asa ca respect si eu aceste reguli ...deh sunt roman si romanu odata isi ia si el masina noua )
Scuze pentru postul lung dar sper ca am ajutat pe cineva .. Sper ca nu v-am plictisit...
ovidelu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2006
- Mesaj Privat
Salut!
Daca as fi rezumat si eu experienta primei luni de cand am Astra Classic, as fi spus cam acelasi lucru . Cu doua exceptii:
- eu am facut intr-o luna doar 800 km;
- cei de la Di-Bas mi-au propus doar 2 alarme: una costa 217 euro, alta 275 euro fara TVA si montaj. Si, culmea nesimtirii mi-au mai spus "Noi nu prea aducem decat alarma mai scumpa". Iti baga pe gat o alarma super scumpa, care pe deasupra urla doar cand intra hotu in masina . Mai bine lipsa.
Eu am crezut initial ca zgomotul la plecarea de pe loc o fi de la distributia pe lant, dar s-ar putea sa ai si tu dreptate.
Si la mine mai scartaie stergatoarele, dar sunt acceptabile.
Consumul mediu in primii 650 km a fost de 9 l/100 km. Cam 100 km i-am facut in afara orasului, restul in aglomeratia din Bucuresti (inclusiv pe Stefan cel Mare ).
Directia masinii si precizia inscrierii in viraje sunt intr-adevar de nota 10.
Asa cum am mai precizat, si mie mi s-a parut ca a intrat ABS-ul la franare, in conditii perfecte de aderenta.
Schimbatorul se manevreaza ceva mai bine. In contiunare insa intra uneori mai greu intr-a I-a iar la marchearriere mai caraie . Poate o sa-si mai revina.
In ultimul timp am sesizat faptul ca la pornirea motorului martorul franei de mana se aprinde pentru vre-o 3 secunde, apoi se stinge. In manual zice ca daca se intampla asta este posibil ca nivelul lichidului de frana poate fi prea scazut. Si, tinand cont ca ambreiajul hidraulic foloseste acelasi lichid de frana, m-am gandit eu ca d-aia n-ar tine franele asa bine si ar intra uneori mai greu in viteza. Dar totusi, masina este noua. Va rog, dati-mi un sfat.
In rest numai de bine si la banii astia ( a mea a costat 10945 euro cu TTI ) nu prea gasesti ceva comparabil.
Daca as fi rezumat si eu experienta primei luni de cand am Astra Classic, as fi spus cam acelasi lucru . Cu doua exceptii:
- eu am facut intr-o luna doar 800 km;
- cei de la Di-Bas mi-au propus doar 2 alarme: una costa 217 euro, alta 275 euro fara TVA si montaj. Si, culmea nesimtirii mi-au mai spus "Noi nu prea aducem decat alarma mai scumpa". Iti baga pe gat o alarma super scumpa, care pe deasupra urla doar cand intra hotu in masina . Mai bine lipsa.
Eu am crezut initial ca zgomotul la plecarea de pe loc o fi de la distributia pe lant, dar s-ar putea sa ai si tu dreptate.
Si la mine mai scartaie stergatoarele, dar sunt acceptabile.
Consumul mediu in primii 650 km a fost de 9 l/100 km. Cam 100 km i-am facut in afara orasului, restul in aglomeratia din Bucuresti (inclusiv pe Stefan cel Mare ).
Directia masinii si precizia inscrierii in viraje sunt intr-adevar de nota 10.
Asa cum am mai precizat, si mie mi s-a parut ca a intrat ABS-ul la franare, in conditii perfecte de aderenta.
Schimbatorul se manevreaza ceva mai bine. In contiunare insa intra uneori mai greu intr-a I-a iar la marchearriere mai caraie . Poate o sa-si mai revina.
In ultimul timp am sesizat faptul ca la pornirea motorului martorul franei de mana se aprinde pentru vre-o 3 secunde, apoi se stinge. In manual zice ca daca se intampla asta este posibil ca nivelul lichidului de frana poate fi prea scazut. Si, tinand cont ca ambreiajul hidraulic foloseste acelasi lichid de frana, m-am gandit eu ca d-aia n-ar tine franele asa bine si ar intra uneori mai greu in viteza. Dar totusi, masina este noua. Va rog, dati-mi un sfat.
In rest numai de bine si la banii astia ( a mea a costat 10945 euro cu TTI ) nu prea gasesti ceva comparabil.
- AcidMan
- ***
- 641 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
AcidMan
- Mesaje scrise: 641
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
sorin06a
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2006
- Mesaj Privat
AcidMan a scris:am 8 mii in 5 luni si...
consumul a scazut sub 9 in majoritatea drumurilor in bucuresti.
ma creste uneori cand .. deh bucuresti
intra greu in a 1-a si caraie si acum dupa 8 mii ...
in rest, multumit. la banii astia raportul calitate pret e excelent
consumul a scazut sub 9 in majoritatea drumurilor in bucuresti.
ma creste uneori cand .. deh bucuresti
intra greu in a 1-a si caraie si acum dupa 8 mii ...
in rest, multumit. la banii astia raportul calitate pret e excelent
Dar cu zgomotul motorului la demaraj cum e, s-a mai ameliorat, sau s-a amplificat?
(cred ca e o problema care ne macina pe aproape toti cu 1.4 Twinport)
- AcidMan
- ***
- 641 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
AcidMan
- Mesaje scrise: 641
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
ovidelu
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2006
- Mesaj Privat
AcidMan a scris:e la fel. asta datorita lipsei antifonarii capotei ( cred)
S-ar putea sa ai si tu dreptate . Astra H cu acelasi motor am inteles ca este mai silentioasa. Probabil ca e mult mai bine antifonata.
PS: Despre martorul franei de mana care se aprinde la pornire (frana de mana NU este trasa) nu-mi poate spune nimeni nimic? Pls...
ScOOp
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2006
- Mesaj Privat