Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • rally8

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Frontera 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2009

  • Mesaj Privat
buna ziua , am un Opel Frontera 2.0 i din 1993 si am urmatoarea problema: masina avea un hirsit metalic la grupul din spate . Cu ajutorul d-nului Sandu Toma am reusit sa procur dela Badi rulmentii de pe pinionul de atac .
Am inlocuit acesti rulmenti si aparent am rezolvat problema . Dar dupa un rulaj de cca. 2000 km ,,treptat acest zgomot a reaparut . Stie cineva cum as putea rezolva aceasta problema sau daca cineva s-a mai confruntat cu asa ceva?
va multumesc.
Skip ads

  • stefand

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 X22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2009

  • Mesaj Privat
si eu am o problema de genul acesta dar care apare si dispoare,eu banuiesc ca ar fi de la satelitii din diferential sau daca ai cumva ca si mine lsd adiuca blocant in diferential este posibil sa fie de acolo uzura.
la mine apare si dispare zgomotul, o sa te anunt in clipa in care aflu exact ce este pentru ca eu vreau sa imi schimb diferentialul si atunci o sa ma lamuresc.
de la rulmenti nu este sigur,parerea mea.
  • thunder rock

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
stefand a scris: cumva ca si mine lsd adiuca blocant in diferential este posibil sa fie de acolo uzura.



LSD intra doar cand apare derapajul spate Nu are legatura cu huruitul
  • stefand

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 X22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Asta asa este dar asta cind este in mintile lui,nu atunci cind este uzat sau nu s-a pus uleiul care ii trebuie.este atit de pretentios ca daca nu-i pui uleiul care ii trebuie face ca toti dreacii si se strica.
  • rally8

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Frontera 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2009

  • Mesaj Privat
problema este ca inlocind rulmentii pinionului de atac zgomotul a dispart total , iar dupa un rulaj de cca. 2000 km a inceput sa apara acelasi zgomot.Masina nu este dotata cu LSD, iar uleiul de la grup este 80W90.Reglajele distantei pinionului le-am respectat intocmai documentatiei de la reprezentanta Opel.
  • stefand

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 X22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2009

  • Mesaj Privat
te rog dami-si mie informatii cum ai reglat distanta la pinion.
nu stiu ce sa zicf si pe mine ma enerveaza zgomotul ala, eu sincer tind sa cred ca sunt satelitii, la mine de exemplu merg 100km de autostrada,aproape drept si cum intru pe curbe strinse se aude acel huruit.
ce rugaminte mai am poti sa-mi spui codurile si pretul rulmintilor care i-ai luat de la Badi.
  • stefand

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 X22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema cu hruitul in diferential- rulmenti au fost de vina dar nu cei de la pinionul de atac (pe care oricum i-am schimbat) ci sunt de vina rulmenti de la coroana si sateliti.Sunt doi rulmeni cu aceleasi dimensiuni paca codul este 362AX -368A .Problema este ca la SKF nu se fabrica codul 362 AX ci doar 362X (asta fiind codul de la camasa exterioara rulmentii sunt conisi,deci colivia are alt cod) si sunt diferente aproape imperceptibile adica zecimi de milimetru. Si din pacate nu pot fi folositi ca pleznesc lagarele de prindere.
Iar ca piesa pe original costa 1300 ron,din pacate.
Singura solutie ieftina cumperi de la SKF colivia cu codul 368A si folosesti camasa exterioare veche cu conditia sa nu fie uzata.Eu asa am facut,am riscat si mi-a reusit.erau sanse sa nu mearga.
Am montat tot si am facut deja citeva drumuri fara sa menajez diferentialul, chiar unul din drumuri l-am facut tractind pe cineva circa 40 km si este liniste deplina.
  • rally8

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Frontera 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2009

  • Mesaj Privat
acum problema este , daca s-au schimbat ambele perechi de rulmenti ,atunci cum se stie care au avut hiba mai mare.La mine dupa ce i-am schimbat, dupa cum am mai spus , zgomotul a disparut total.Dupa cca. 2000 km parcursi iarasi a aparut .
  • stefand

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 X22XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2009

  • Mesaj Privat
[quote="rally8"]acum problema este , daca s-au schimbat ambele perechi de rulmenti ,atunci cum se stie care au avut hiba mai mare.La mine dupa ce i-am schimbat, dupa cum am mai spus , zgomotul a disparut total.Dupa cca. 2000 km parcursi iarasi a aparut .[/qu]
Asa cum am spus la mine se vedea clar ca uzura era in rulmentii de la sincroane(cei doi rulmenti care sunt presati de lagare de fiecare parte a coroanei), dar daca tot am desfacut am preferat sa dau un ban in plus si sa schimb si rulmentii de pa pinion.
  • gabliardo.

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1992 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2009

  • Mesaj Privat
eu sincer cand am avut problema asta am demontat grupul am vazut ce este acolo si facand un calcul coparativ mam dus la dezmembrari si am luat o punte cu totul:)
  • Andrei_vl

  • Mesaje scrise: 753
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1995 23DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Daca satelitii din grupul spate sunt defecti, pot aparea jocuri( ex at cand miscam de roata cu masina urcata pe elevator? )
  • costinel tanasie

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2009

  • Mesaj Privat
si totusi cineva a reusit sa scape de huruit ?
ca daca nu schimb puntea saptamana viitoare
  • costinel tanasie

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2009

  • Mesaj Privat
stefand a scris:Am rezolvat problema cu hruitul in diferential- rulmenti au fost de vina dar nu cei de la pinionul de atac (pe care oricum i-am schimbat) ci sunt de vina rulmenti de la coroana si sateliti.Sunt doi rulmeni cu aceleasi dimensiuni paca codul este 362AX -368A .Problema este ca la SKF nu se fabrica codul 362 AX ci doar 362X (asta fiind codul de la camasa exterioara rulmentii sunt conisi,deci colivia are alt cod) si sunt diferente aproape imperceptibile adica zecimi de milimetru. Si din pacate nu pot fi folositi ca pleznesc lagarele de prindere.
Iar ca piesa pe original costa 1300 ron,din pacate.
Singura solutie ieftina cumperi de la SKF colivia cu codul 368A si folosesti camasa exterioare veche cu conditia sa nu fie uzata.Eu asa am facut,am riscat si mi-a reusit.erau sanse sa nu mearga.
Am montat tot si am facut deja citeva drumuri fara sa menajez diferentialul, chiar unul din drumuri l-am facut tractind pe cineva circa 40 km si este liniste deplina.


stefan nu poti sa fi cumva sigur de cod?
te rog mult de tot
cu stima
costinel
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
stefand nu mai vorbeste demult cu noi... nu o mai avea nici frontera...
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@stefand mai are Frontera, dar nu mai are timp de loc ...
Codurile sunt mai mult ca sigur corecte (acum daca il intrebi, nici nu mai isi aduce aminte ca a umblat pe acolo), dar singurul producator (din cate stiu eu) este Timken, insa trebuie intrebat la distribuitori ca de ex. BADI, GP Industrie, Primagra etc., pentru ca la magazinele auto sunt de 3 - 4 ori mai scumpi. Insa, @stefan avea Frontera cu arcuri elicoidale ... aici nu sunt sigur daca sunt aceeasi rulmenti ca si la puntea cu foi ...


Ultima modificare făcută de stelea la Dum 28 Jul, 2013 8:29 pm
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
stiam eu ca tu trebuie sa ai vreo informatie despre el...
stie de FF? poate isi face putin timp...
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
nu cred ca stie ... o sa-l sun sa-i spun, insa l-a cum il stiu de ocupat ... nu prea cred.
  • costinel tanasie

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Frontera 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2009

  • Mesaj Privat
da am gasit rulmenti si intradevar stelea asta e producatorul pret 190 lei pun si vad
dar exista o problema sunt la cota fara x
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Pai in catalogul online apare cu x ...

si apare imperecheat cu 368A
  • kriu

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 2003 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2007

  • Mesaj Privat
pai si ce semnificatie o avea X-ul? cred ca nu are nici o treaba cu dimensiunile...

am gasit!
A = Constructie interioara modificata
X = Dimensiuni de legatura modificate conform standardelor(ISO)
oare ce indeamna asta?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR