rally8
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
buna ziua , am un Opel Frontera 2.0 i din 1993 si am urmatoarea problema: masina avea un hirsit metalic la grupul din spate . Cu ajutorul d-nului Sandu Toma am reusit sa procur dela Badi rulmentii de pe pinionul de atac .
Am inlocuit acesti rulmenti si aparent am rezolvat problema . Dar dupa un rulaj de cca. 2000 km ,,treptat acest zgomot a reaparut . Stie cineva cum as putea rezolva aceasta problema sau daca cineva s-a mai confruntat cu asa ceva?
va multumesc.
Am inlocuit acesti rulmenti si aparent am rezolvat problema . Dar dupa un rulaj de cca. 2000 km ,,treptat acest zgomot a reaparut . Stie cineva cum as putea rezolva aceasta problema sau daca cineva s-a mai confruntat cu asa ceva?
va multumesc.
- stefand
- **
- 120 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Frontera 1996 X22XE
- Bucuresti
stefand
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
si eu am o problema de genul acesta dar care apare si dispoare,eu banuiesc ca ar fi de la satelitii din diferential sau daca ai cumva ca si mine lsd adiuca blocant in diferential este posibil sa fie de acolo uzura.
la mine apare si dispare zgomotul, o sa te anunt in clipa in care aflu exact ce este pentru ca eu vreau sa imi schimb diferentialul si atunci o sa ma lamuresc.
de la rulmenti nu este sigur,parerea mea.
la mine apare si dispare zgomotul, o sa te anunt in clipa in care aflu exact ce este pentru ca eu vreau sa imi schimb diferentialul si atunci o sa ma lamuresc.
de la rulmenti nu este sigur,parerea mea.
- thunder rock
- **
- 247 mesaje
- din 02 Jun 2007
- Brasov
thunder rock
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2007
- Mesaj Privat
- stefand
- **
- 120 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Frontera 1996 X22XE
- Bucuresti
stefand
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
rally8
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
problema este ca inlocind rulmentii pinionului de atac zgomotul a dispart total , iar dupa un rulaj de cca. 2000 km a inceput sa apara acelasi zgomot.Masina nu este dotata cu LSD, iar uleiul de la grup este 80W90.Reglajele distantei pinionului le-am respectat intocmai documentatiei de la reprezentanta Opel.
- stefand
- **
- 120 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Frontera 1996 X22XE
- Bucuresti
stefand
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
te rog dami-si mie informatii cum ai reglat distanta la pinion.
nu stiu ce sa zicf si pe mine ma enerveaza zgomotul ala, eu sincer tind sa cred ca sunt satelitii, la mine de exemplu merg 100km de autostrada,aproape drept si cum intru pe curbe strinse se aude acel huruit.
ce rugaminte mai am poti sa-mi spui codurile si pretul rulmintilor care i-ai luat de la Badi.
nu stiu ce sa zicf si pe mine ma enerveaza zgomotul ala, eu sincer tind sa cred ca sunt satelitii, la mine de exemplu merg 100km de autostrada,aproape drept si cum intru pe curbe strinse se aude acel huruit.
ce rugaminte mai am poti sa-mi spui codurile si pretul rulmintilor care i-ai luat de la Badi.
- stefand
- **
- 120 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Frontera 1996 X22XE
- Bucuresti
stefand
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema cu hruitul in diferential- rulmenti au fost de vina dar nu cei de la pinionul de atac (pe care oricum i-am schimbat) ci sunt de vina rulmenti de la coroana si sateliti.Sunt doi rulmeni cu aceleasi dimensiuni paca codul este 362AX -368A .Problema este ca la SKF nu se fabrica codul 362 AX ci doar 362X (asta fiind codul de la camasa exterioara rulmentii sunt conisi,deci colivia are alt cod) si sunt diferente aproape imperceptibile adica zecimi de milimetru. Si din pacate nu pot fi folositi ca pleznesc lagarele de prindere.
Iar ca piesa pe original costa 1300 ron,din pacate.
Singura solutie ieftina cumperi de la SKF colivia cu codul 368A si folosesti camasa exterioare veche cu conditia sa nu fie uzata.Eu asa am facut,am riscat si mi-a reusit.erau sanse sa nu mearga.
Am montat tot si am facut deja citeva drumuri fara sa menajez diferentialul, chiar unul din drumuri l-am facut tractind pe cineva circa 40 km si este liniste deplina.
Iar ca piesa pe original costa 1300 ron,din pacate.
Singura solutie ieftina cumperi de la SKF colivia cu codul 368A si folosesti camasa exterioare veche cu conditia sa nu fie uzata.Eu asa am facut,am riscat si mi-a reusit.erau sanse sa nu mearga.
Am montat tot si am facut deja citeva drumuri fara sa menajez diferentialul, chiar unul din drumuri l-am facut tractind pe cineva circa 40 km si este liniste deplina.
rally8
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2009
- Mesaj Privat
- stefand
- **
- 120 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Frontera 1996 X22XE
- Bucuresti
stefand
- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
[quote="rally8"]acum problema este , daca s-au schimbat ambele perechi de rulmenti ,atunci cum se stie care au avut hiba mai mare.La mine dupa ce i-am schimbat, dupa cum am mai spus , zgomotul a disparut total.Dupa cca. 2000 km parcursi iarasi a aparut .[/qu]
Asa cum am spus la mine se vedea clar ca uzura era in rulmentii de la sincroane(cei doi rulmenti care sunt presati de lagare de fiecare parte a coroanei), dar daca tot am desfacut am preferat sa dau un ban in plus si sa schimb si rulmentii de pa pinion.
Asa cum am spus la mine se vedea clar ca uzura era in rulmentii de la sincroane(cei doi rulmenti care sunt presati de lagare de fiecare parte a coroanei), dar daca tot am desfacut am preferat sa dau un ban in plus si sa schimb si rulmentii de pa pinion.
- gabliardo.
- *
- 39 mesaje
- din 19 Feb 2009
- Frontera 1992 dtr
- Bucuresti
gabliardo.
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1992 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2009
- Mesaj Privat
- Andrei_vl
- ***
- 753 mesaje
- din 27 Mar 2011
- Frontera 1995 23DTR
- Valcea
Andrei_vl
- Mesaje scrise: 753
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1995 23DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2011
- Mesaj Privat
- costinel tanasie
- **
- 261 mesaje
- din 16 Sep 2009
- Frontera 1994
- Valcea
costinel tanasie
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2009
- Mesaj Privat
- costinel tanasie
- **
- 261 mesaje
- din 16 Sep 2009
- Frontera 1994
- Valcea
costinel tanasie
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2009
- Mesaj Privat
stefand a scris:Am rezolvat problema cu hruitul in diferential- rulmenti au fost de vina dar nu cei de la pinionul de atac (pe care oricum i-am schimbat) ci sunt de vina rulmenti de la coroana si sateliti.Sunt doi rulmeni cu aceleasi dimensiuni paca codul este 362AX -368A .Problema este ca la SKF nu se fabrica codul 362 AX ci doar 362X (asta fiind codul de la camasa exterioara rulmentii sunt conisi,deci colivia are alt cod) si sunt diferente aproape imperceptibile adica zecimi de milimetru. Si din pacate nu pot fi folositi ca pleznesc lagarele de prindere.
Iar ca piesa pe original costa 1300 ron,din pacate.
Singura solutie ieftina cumperi de la SKF colivia cu codul 368A si folosesti camasa exterioare veche cu conditia sa nu fie uzata.Eu asa am facut,am riscat si mi-a reusit.erau sanse sa nu mearga.
Am montat tot si am facut deja citeva drumuri fara sa menajez diferentialul, chiar unul din drumuri l-am facut tractind pe cineva circa 40 km si este liniste deplina.
Iar ca piesa pe original costa 1300 ron,din pacate.
Singura solutie ieftina cumperi de la SKF colivia cu codul 368A si folosesti camasa exterioare veche cu conditia sa nu fie uzata.Eu asa am facut,am riscat si mi-a reusit.erau sanse sa nu mearga.
Am montat tot si am facut deja citeva drumuri fara sa menajez diferentialul, chiar unul din drumuri l-am facut tractind pe cineva circa 40 km si este liniste deplina.
stefan nu poti sa fi cumva sigur de cod?
te rog mult de tot
cu stima
costinel
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
@stefand mai are Frontera, dar nu mai are timp de loc ...
Codurile sunt mai mult ca sigur corecte (acum daca il intrebi, nici nu mai isi aduce aminte ca a umblat pe acolo), dar singurul producator (din cate stiu eu) este Timken, insa trebuie intrebat la distribuitori ca de ex. BADI, GP Industrie, Primagra etc., pentru ca la magazinele auto sunt de 3 - 4 ori mai scumpi. Insa, @stefan avea Frontera cu arcuri elicoidale ... aici nu sunt sigur daca sunt aceeasi rulmenti ca si la puntea cu foi ...
Ultima modificare făcută de stelea la Dum 28 Jul, 2013 8:29 pm
Codurile sunt mai mult ca sigur corecte (acum daca il intrebi, nici nu mai isi aduce aminte ca a umblat pe acolo), dar singurul producator (din cate stiu eu) este Timken, insa trebuie intrebat la distribuitori ca de ex. BADI, GP Industrie, Primagra etc., pentru ca la magazinele auto sunt de 3 - 4 ori mai scumpi. Insa, @stefan avea Frontera cu arcuri elicoidale ... aici nu sunt sigur daca sunt aceeasi rulmenti ca si la puntea cu foi ...
Ultima modificare făcută de stelea la Dum 28 Jul, 2013 8:29 pm
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- costinel tanasie
- **
- 261 mesaje
- din 16 Sep 2009
- Frontera 1994
- Valcea
costinel tanasie
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2009
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat