Ryco1
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2002 1200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Tu glumesti, banuiesc...
Cu suspensia stock, garda nu e chiar joasa dar nu e nici ca Loganul .
Probleme nu ar trebui sa ai atat timp cat nu ai suspensii sport si nu vrei sa etalezi calitatile de off-roader ale Tigrei, care , de altfel nu exista.
Din experienta proprie pot sa-ti spun ca m-am descurcat fara probleme. Odata cu montarea suspensiei sport nu mai puteam urca borduri si nu mai puteam ajunge in anumite zone (prin diverse parcari ale pensiunilor de la munte, la tara etc etc) .
Totusi nu e o masina de carat saraci de cartofi . Daca locuiesti intr-o zona unde starea drumurilor lasa de dorit si ti-e frica sa nu o lovesti pe dedesubt, atunci iti recomand sa-ti cumperi un set sau 2 seturi de inaltatoare pentru arcuri.
Cu suspensia stock, garda nu e chiar joasa dar nu e nici ca Loganul .
Probleme nu ar trebui sa ai atat timp cat nu ai suspensii sport si nu vrei sa etalezi calitatile de off-roader ale Tigrei, care , de altfel nu exista.
Din experienta proprie pot sa-ti spun ca m-am descurcat fara probleme. Odata cu montarea suspensiei sport nu mai puteam urca borduri si nu mai puteam ajunge in anumite zone (prin diverse parcari ale pensiunilor de la munte, la tara etc etc) .
Totusi nu e o masina de carat saraci de cartofi . Daca locuiesti intr-o zona unde starea drumurilor lasa de dorit si ti-e frica sa nu o lovesti pe dedesubt, atunci iti recomand sa-ti cumperi un set sau 2 seturi de inaltatoare pentru arcuri.
Ryco1
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2002 1200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
Ryco1
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2002 1200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Ciuby
- **
- 317 mesaje
- din 18 Jun 2007
- Tigra 1996 x14xe
- Buzau
Ciuby
- Mesaje scrise: 317
- Locatie: Buzau
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
luciiacob
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Iasi
- Masina: Tigra 1997 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2009
- Mesaj Privat
A mea are suspensii sport pe fata si o garda la sol f. joasa. Practic, nu pot urca nici o bordura clasica ci doar cele pana in maxim 8-10 cm. In plus, fiind suspensie sport, e foarte dura si simt orice hop. Partea buna, insa, e ca ia curbele fara nici un fel de emotii (probabil ca nu sunt emotii prea mari nici la o Tigra cu garda la sol normala). Am sa fac comparatie doar cu Cielo, acesta fiind tipul de masina cu care am circulat cel mai mult: o curba in care intram cu Cielo cu 80-90 km/h max, Tigra o ia cu 110-120 km/h. Am cauciurile f. uzate ca altfel as fi tras si mai mult de ea.
Asadar, sunt avantaje si dezavantaje cu suspensiile sport. O am abia de o luna si conduc de 5 ani pe suspensii clasice, asa ca nu voi pretinde ca m-am obisnuit inca cu astea sport. Nu pot sa nu recunosc insa emotiile (de placere si incredere) care mi le da in curbe suspensia asta (cauciucuri R15, 185/55).
P.S. Am urcat-o pe un elevator (de curiozitate sa vad ce inseamna garda joasa) si singurele locuri atinse dedesubt sunt pe prima toba (asa ii zice?): unul fix pe buza anterioara unde parca a luat un colt de bordura ca e nitel infundata si apoi o suprafata roasa (dar fara rugina sau pericol, zice mecanicul) de vreo 5 pe 10 cm pe aceeasi toba, partea inferioara. Probabil ar trebui un scut micut din otel in portiunea asta.
Asadar, sunt avantaje si dezavantaje cu suspensiile sport. O am abia de o luna si conduc de 5 ani pe suspensii clasice, asa ca nu voi pretinde ca m-am obisnuit inca cu astea sport. Nu pot sa nu recunosc insa emotiile (de placere si incredere) care mi le da in curbe suspensia asta (cauciucuri R15, 185/55).
P.S. Am urcat-o pe un elevator (de curiozitate sa vad ce inseamna garda joasa) si singurele locuri atinse dedesubt sunt pe prima toba (asa ii zice?): unul fix pe buza anterioara unde parca a luat un colt de bordura ca e nitel infundata si apoi o suprafata roasa (dar fara rugina sau pericol, zice mecanicul) de vreo 5 pe 10 cm pe aceeasi toba, partea inferioara. Probabil ar trebui un scut micut din otel in portiunea asta.
Orsmus
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2008
- Mesaj Privat
- amr84
- **
- 404 mesaje
- din 14 Aug 2009
- Tigra 1997 X14XE
- Arges
amr84
- Mesaje scrise: 404
- Locatie: Arges
- Masina: Tigra 1997 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2009
- Mesaj Privat
Eu am suspensie normala ... am fost la munte cu sotia pe drum forestier si n-am avut probleme. Adevaru este ca era bunicel (prin Bucuresti pe strada pe care stau e ditamai groapa), n-am vazut asa ceva pe acolo.
Pe asfalt (Bran si Transfagarasan n-am avut probleme). Imi place cum se comporta in curbe, deci cred k avand suspensie sport e si mai fain.
cozmino ... niste poze cu suspensia sport se poate?
Pe asfalt (Bran si Transfagarasan n-am avut probleme). Imi place cum se comporta in curbe, deci cred k avand suspensie sport e si mai fain.
cozmino ... niste poze cu suspensia sport se poate?
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
alex2see
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
- amr84
- **
- 404 mesaje
- din 14 Aug 2009
- Tigra 1997 X14XE
- Arges
amr84
- Mesaje scrise: 404
- Locatie: Arges
- Masina: Tigra 1997 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2009
- Mesaj Privat
Mersi cosmino. Intr-adevar arata fain.
Poate k este off-topic, insa am o mica problema. Am trecut cu Tigra prin RAR si mi-au dat CIV-ul. Cand am citit pe el acasa, erau doar rotzi de R14, dar eu am pe ea de R15 (pe targa - din Italia era omologate cu 2 tipuri de roti, una de 14 si una de 15). Astia de la RAR mi-au trecut 4 de R14 si nici una de R15.
Stie cineva daca cei de la RAR au gresit si ce as putea face k sa remediez problema? Mersi.
Poate k este off-topic, insa am o mica problema. Am trecut cu Tigra prin RAR si mi-au dat CIV-ul. Cand am citit pe el acasa, erau doar rotzi de R14, dar eu am pe ea de R15 (pe targa - din Italia era omologate cu 2 tipuri de roti, una de 14 si una de 15). Astia de la RAR mi-au trecut 4 de R14 si nici una de R15.
Stie cineva daca cei de la RAR au gresit si ce as putea face k sa remediez problema? Mersi.
- amr84
- **
- 404 mesaje
- din 14 Aug 2009
- Tigra 1997 X14XE
- Arges
amr84
- Mesaje scrise: 404
- Locatie: Arges
- Masina: Tigra 1997 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2009
- Mesaj Privat
Salut,
De la un timp, nu stiu ce se intampla, sau este doar o impresie a mea, dar in curbe masina imi creaza impresia k "aluneca" in lateral de rotile din spate! (Desi fizic nu cred k aluneca de spate, imi creaza impresia k si cum ar aluneca un pic in lateral 2-3 cm). Chestia s-a intamplat si in a 3-a in urcare.
E posibil sa am ceva pe sub masina? Desi cand o misc lateral in zona spate, nu se misca tare, nu se aude zgomot. Sau este doar o impresie a mea?
De la un timp, nu stiu ce se intampla, sau este doar o impresie a mea, dar in curbe masina imi creaza impresia k "aluneca" in lateral de rotile din spate! (Desi fizic nu cred k aluneca de spate, imi creaza impresia k si cum ar aluneca un pic in lateral 2-3 cm). Chestia s-a intamplat si in a 3-a in urcare.
E posibil sa am ceva pe sub masina? Desi cand o misc lateral in zona spate, nu se misca tare, nu se aude zgomot. Sau este doar o impresie a mea?