Sam 20 Jun, 2009 3:43 am
A mea are suspensii sport pe fata si o garda la sol f. joasa. Practic, nu pot urca nici o bordura clasica ci doar cele pana in maxim 8-10 cm. In plus, fiind suspensie sport, e foarte dura si simt orice hop. Partea buna, insa, e ca ia curbele fara nici un fel de emotii (probabil ca nu sunt emotii prea mari nici la o Tigra cu garda la sol normala). Am sa fac comparatie doar cu Cielo, acesta fiind tipul de masina cu care am circulat cel mai mult: o curba in care intram cu Cielo cu 80-90 km/h max, Tigra o ia cu 110-120 km/h. Am cauciurile f. uzate ca altfel as fi tras si mai mult de ea.
Asadar, sunt avantaje si dezavantaje cu suspensiile sport. O am abia de o luna si conduc de 5 ani pe suspensii clasice, asa ca nu voi pretinde ca m-am obisnuit inca cu astea sport. Nu pot sa nu recunosc insa emotiile (de placere si incredere) care mi le da in curbe suspensia asta 😊 (cauciucuri R15, 185/55).
P.S. Am urcat-o pe un elevator (de curiozitate sa vad ce inseamna garda joasa) si singurele locuri atinse dedesubt sunt pe prima toba (asa ii zice?): unul fix pe buza anterioara unde parca a luat un colt de bordura ca e nitel infundata si apoi o suprafata roasa (dar fara rugina sau pericol, zice mecanicul) de vreo 5 pe 10 cm pe aceeasi toba, partea inferioara. Probabil ar trebui un scut micut din otel in portiunea asta.