Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
ok , sint de acord cu voi , dar eu am motor x20 dth , diesel si am verificat ventilatoarele amindoua , merg la viteza maxima , deci nu mai stiu ce sa mai cred
cred ca este termostatul de vina , el dar nu imi pot pemite sa verifi teoria aceeasta deoarece este scump ( 260 lei cel mai ieftin ) si daca nu este ,el ma fac cu unu nou si nu imi permit
deci orice sugestie este bine venita l
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Eu am motor Y20DTH si temperatura apei nu a crescut mai mult de 93 grade si atunci cand eram la 215 km/h pe autostrada saptamana trecuta si am lasat-o mai moale. In rest nu trece de linia de 90. Deci eu zic ca asta este ideala temperatura.
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,195
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
domnu` mikyboy, sa inteleg ca ai desfacut motorul si ai scos capatul de bujie cazut acolo? Daca da, cat te-a costat afacerea si ce implica ? (ma refer la ce ai mai schimbat)
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salut! nu mikyboy nu a desfacut motorul, ci a facut laparoscopie pentru a scoate capatul bujiei si a promis si un tutorial, si ontopic termostatul deschide cel putin la y20dth la 92 grade si la 95 porneste termocupla, pana intra pe rosu e departe si daca nu creste brusc temperatura inseamna ca ar trebui sa fie ok.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
salutare
mie imi urca la 95 ..depinde cum o forjez..si pica brusc inapoi la 90..presupun ca atunci deschide..
de cand am schimbat termostatul..nu trece de 95
cu clima pornita sta la 90 fix..in rest 88-90
nici odata nu mi-a stat constant..si am observat ca acea fisa de pe sonda de temperatura care e pe termostat se misca iarasi..in iarna imi indica 70 de grade..am strans fisa cu patentul si a inceput sa indice temperatura normala!
ps:la mine inainte sa schimb termostatul..iarna nu urca de 40-50 de grade..iar vara trecea de 95...deci era clar ca nu functioneaza bine..
intradevar e schump..dar exista pe forum un tutorial..cum se inlocuieste doar termostatul din acea carcasa..iar in loc de garnitura pui silicon si vechea garnitura inapoi..astfel de scutesti de 300ron
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
deci pina acum nici o mina de ajutor
ce sa mai fac fratilor ca nu ii dau de cap
am luat un radiator de apa de la sh sa incerc , poate este el
daca nu iau un termostat
nu stiu ce mai pot face
voi ce credeti ca este de facut ?
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
sper ca am rezolvat problema
am vrut sa dau din nou radiatorul de apa azi sa il schimb cu unul sh dar bun
cind am desfacut furtunul care duce de la radiator pina la termostat , surpriza
in capul termostatului se afla o bucatica de cauciuc , cit o moneda de 50 de bani care , cred , ca atunci cind solicitam motorul si crestea temperatura , se aseza la termostat sinu mai dadea voie sa circule apa cum trebuie
nu stiu de unde se afla acea bucatica de cacic acolo , prtesupun ca un furtun este mai copt si din interiorul lui sa desprins ceva sau .............. nu stiu , cert este ca am alergat masina pe o distanta de vreo 30 km dupa aceea cu clima pornita la maxim si nu a saltat apa mai mult de 95 grade
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
95 de greade la opel e ok..
dar vad ca ai 1.8 acolo tre sa stea la 80-85 de grade.oricum temperatura e relativa..la 1.8 creka e 85-90cand e in sarcina!
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
da din ce an e masinuta?si aea conteaza!
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
masina este din 2001
este o vectra 2.0 dti x20dth motorul
merge brici acum
multumesc de sfaturi
  • sporea

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1996 berlina
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2009

  • Mesaj Privat
sal ma poate ajuta cineva dc la mine nu porneste termocupla deloc apa urca la 100 grade opel x16xel
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sporea a scris:sal ma poate ajuta cineva dc la mine nu porneste termocupla deloc apa urca la 100 grade opel x16xel


verifica daca nu cumva ai siguranta arsa sau chiar termocupla sa nu faca contact-foloseste un spray de curatat contacte.
  • asca
  • *
  • 2 mesaje
  • din 22 Nov 2009
  • Astra 1997 x16xel
  • Constanta
  • asca

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2009

  • Mesaj Privat
sal ma poate ajuta cineva dc la mine nu porneste termocupla deloc apa urca in oras si la 100-110 grade opel astra f x16xel, iar siguranta este arsa si daca o schimb se arde odata ce intra termocupla in funcnctie ,ceva ideei .
mulrumesc anticipat
p.s.
tin sa mentionez ca pana azi nu a mai facut asa ceva
  • asca
  • *
  • 2 mesaje
  • din 22 Nov 2009
  • Astra 1997 x16xel
  • Constanta
  • asca

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2009

  • Mesaj Privat
nu mai e nevoie ,s-a rezolvat era doar un fir care dadea la masa
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
invest20042001 a scris:domnu` mikyboy, sa inteleg ca ai desfacut motorul si ai scos capatul de bujie cazut acolo? Daca da, cat te-a costat afacerea si ce implica ? (ma refer la ce ai mai schimbat)


Domnul meu am rezolvat pana la urma scoaterea celor 2 bujii cu mare chin si multa rabdare asa cum a explicat Claudiu a fost o operatie in toata regula... dar nu am dat chiuloasa jos. Stiu ca am promis un tutorial si sper sa imi iau inima in dinti sa il scriu pentru ca am poze foarte multe dar va fi si lung tutorialul si poate asta e motivul pentru care imi este ceva mai greu sa ma apuc. Am bucsat pana la urma 3 din cele 4 gauri de bujii pentru ca la una din ele se pare ca au mai facut si nemtii o interventie... au gaurit si atins filetul... Sper sa reusesc sa fac curand acel tutorial. Multumesc oricum pentru know-how-ul dat si sfaturile date.
Si ca sa nu fiu complet OFF-TOPIC va spun ca la mine acul de temperatura sta lipit la 88 grade indiferent cum merg... recunosc ca am schimbat termostatul in toamna dar nu era defect nici ala... mai mult mi s-a parut mie ca nu se incalzeste masina destul de repede...
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,254
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
murzick a scris:Am trecut si eu prin problema asta cu temperatura aproape de 100 cu AC pornit. Si am rezolvat-o cu succes.


ne spui si noua cum ai rezolvat problema? ma confrunt cu aceiasi problema, nu pornesc ventilatoarele decat la aproape 100 grade. multumesc.
  • Radovan_eu

  • Mesaje scrise: 1,254
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am verificat exact cum a zis murzick si totul este ok, in relanti apa urca pana la aproape 100 grade pana pornesc ventilatoarele si scade pana la 95, in trafic sunt momente cand apa trece de 100 gr si de vre-o doua ori a ajuns chiar la rosu. Pana de curand nu aveam nici o problema de acest fel.
  • cont-sters-23186

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Radovan_eu a scris:Am verificat exact cum a zis murzick si totul este ok, in relanti apa urca pana la aproape 100 grade pana pornesc ventilatoarele si scade pana la 95, in trafic sunt momente cand apa trece de 100 gr si de vre-o doua ori a ajuns chiar la rosu. Pana de curand nu aveam nici o problema de acest fel.

Am patit acelasi lucru si la mine s-a dovedit a fi stricata o sonda care se afla pe conducta de freon, chiar in spatele ventilatorului mare. Mai exact cum te uiti spre motor intre sonda lmbda si ventilator ai conducta de freon subtire. Pe ea sunt prinse doua sonde. Scoate mufa la cea din stanga(cum te uiti spre motor) si vezi ce se intampla, la cat porneste ventilatorul si la cat iti sta temperatura. Nu da eroare in bord
  • jonyx87

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Am uitat o mica problema... becul sau led ce o fi, care se aprinde la kilometraj cand pun contactul se schimba greu? am vazut la cineva pe aici si nu imi placea pt un bec sa scot tot bordul...kilometrajul functioneaza,... cand ma chiorasc acolo vad cati kilometrii am..


Ultima modificare făcută de jonyx87 la Mar 19 Jul, 2011 9:52 am
  • jonyx87

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor. Am observata ca e o discutie cam veche (2009).... o singura nelamurire. stiu ca la opel vectra b x 16 xel (motorul care il are masina mea) temperatura la care porneste termocupla este de 107 grade. Am luat masina iarna care a trecut, deci nu au fost probleme sa nu se raceasca sau sa nu se incalzeasca destul, termostatul deschide ca la carte 91-92 grade, dar nelamurirea mea este daca pot modifica/schimba releu de pornire ventilator-termocupla, astfel incat sa pornesca undeva la 95 grade. metionez ca in oras ( ramnicu valcea, mic, inghesuit) temperatura urca la 107 grade si abia atunci porneste termocupla si sta pornita pana cand apa ajunge la 100 grade. Daca am drum in afara orasului, pe la tara, sau pe la un gratar (pe cozia Smile ), nu creste apa mai mult de 91 grade, deci circuitul lichidului de racire este bun. vreau un releu de pornire ventilator sa porneasca termocupla la 95 de grade. se poate asa ceva? ms. ast raaspuns.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR