- KlubbHead
- OP
- 352 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 1998 MARE
- Timis
KlubbHead
- Mesaje scrise: 352
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1998 MARE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
Mi-am schimbat motorul masinii c20ne-c20xe si acum am surpriza ca nu imi porneste motorului din cauza immobiliserului de la ECU, am incercat cu altul care e non-imobilised si masina porneste insa nu ruleaza bine....
Cercetarile mele de pana acuma imi indica faptul ca asta ar fi motivul pentru care nu porneste, partea nasoala e ca masina mea nu a fost gandita cu cheie cu cip....
Pls help... 😢
- mctoto
- ****
- 1,827 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,827
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- KlubbHead
- OP
- 352 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 1998 MARE
- Timis
KlubbHead
- Mesaje scrise: 352
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1998 MARE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
Din cunostintele mele in locasul unde e lipsa statea un LED sa vezi sa deschizi yala noaptea 😊
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- KlubbHead
- OP
- 352 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 1998 MARE
- Timis
KlubbHead
- Mesaje scrise: 352
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1998 MARE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
http://ps.16v.ru/Auto/Electric/DecoderECU.htm
e clar.unul din calc e pt motronic 2.8 celalalt e pt 2.5.ecu cu 481 la coada e pt motronic 2.5.trebuie sa vezi de care motor ai.eu din ce an e?eu banui ca ai motronic 2.5 si trebuie sa folosesti calculatorul ala.sunt ceva diferente.ca porneste si merge prost e din alta parte.
- KlubbHead
- OP
- 352 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 1998 MARE
- Timis
KlubbHead
- Mesaje scrise: 352
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1998 MARE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
problema nu stiu de la ce altceva sa fie.... pana nu reusesc sa pornesc motorul cu ecu lui ( 2.8 ) nu mai pot "acuza" pe nimeni...
nu stiu de ce presimt ca nu va fi o procedura prea usoara (a se intelege : ieftina) eliminarea immobiliserului si, vorba ta, daca nu e aia problema..
p.s. chiar nu stiu ce an imi e motorul... unde ma pot uita/orienta/verifica ? mersi inca odata
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
daca instalatia e de 2.5 atunci iti trebuie ecu si senzori de 2.5.
2.8 are alta aprindere.restul diferentelor am sa incerc sa le scriu luni.
eu zic ca imo nu are treaba.
cu ce ecu a pornit masina?pana in 93 s-a pus numai 2.5.cateva luni s-au pus ambele motoare , iar din 94 numai 2.8.
de unde stii ce instalatie ai?
eu zic ca pana nu imperechezi senzorii cu ecu sa fii sigur ca sunt toti pt 2.5 sau 2.8 sa nu mai pornesti masina.risti sa strici alti senzori.
- KlubbHead
- OP
- 352 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 1998 MARE
- Timis
KlubbHead
- Mesaje scrise: 352
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1998 MARE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
instalatia e sigur de 2.5 pentru ca instalatia motorului meu nu era incompleta si am luat de pe alt SFI crezand ca sunt toate identice
inca odata mentionez ca la o privire mai indeaproape la celalant sfi am vazut role de axe ceva mai mari fata de al meu si o usoara forma diferita la clapeta
banuiesc ecu de 2.8 sa fie immobilised pentru ca nu da scanteie la bujii cand inverte motorul, am sa ma uit daca pompa de benzina impinge, acesstea find cele 2 protectii ale immobiliserului
inca odata multumesc mult de tot pt ajutor
![Exclamation](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
ia codurile de pe senzori si baga-le in google.poti afla mai multe asa.vezi si datele de pe senzori poate afli ce an e motorul.la 2.8 delcoul e altfel decat la 2.5.
daca ai 2.5 pune si ecu de 2.5.asa porneste?.fa agrafa si vezi ce erori ai si inclocuieste piesele.cu ala de 2.8 nu va merge bine in veci.
- KlubbHead
- OP
- 352 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 1998 MARE
- Timis
KlubbHead
- Mesaje scrise: 352
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1998 MARE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
ia codurile de pe senzori si baga-le in google.poti afla mai multe asa.vezi si datele de pe senzori poate afli ce an e motorul.la 2.8 delcoul e altfel decat la 2.5.
daca ai 2.5 pune si ecu de 2.5.asa porneste?.fa agrafa si vezi ce erori ai si inclocuieste piesele.cu ala de 2.8 nu va merge bine in veci.
am cumparat azi TPS nou pentru motorul meu si, surpriza, ecu 2.5 intr-adevear nu-l recunoaste
m-am enervat si am desfacut amandoua ecu sa vad ce diferente sunt intre ele, si m-am uimit ce am vazut, sunt cu totul diferite, cel de 2.5 are 2 placi de baza pe cand 2.8 are doar una
tps-ul de 2.5 am reusit sa-l stric...
ai dreptate... cred ca singura solutie e sa imi fac rost de clapeta de 2.5 😢 😢 desi o sa mai incerc sa fac sa porneasca cu ecu 2.8 (sper ca n-am norocul sa nu corespunda nici injectoarele si sa conteze ca bobina e rosie) , jur ca mi-e o ciuda de mor ca am stricat TPS-u de 2.5 cu incercari de fixare improvizate ca acum luam clapeta si la revedere
trebuie neaparat sa fac sa-l pornescu cu ecu lui 2.8 pentru ca la celant motor am vazut ca are si rolele de la axele cu came(distributia) mai mari si cine stie ce diferente mai sunt...
citat final :
OFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF 😠
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- KlubbHead
- OP
- 352 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 1998 MARE
- Timis
KlubbHead
- Mesaje scrise: 352
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1998 MARE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
e foarte interesant ceea ce zici cu bobina, ma pun azi sa vad intr-adevar daca imi impinge poma de benzina , poate chiar nu o fi immobilised si trebe sa mai fac doar ceva modificari la bobina , mersi inca odata pt ajutor 😊
- KlubbHead
- OP
- 352 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 1998 MARE
- Timis
KlubbHead
- Mesaje scrise: 352
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1998 MARE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
Nici scanteie nici benzina dar motorul invarte = Immobiliser
Am vorbit cu cineva pentru re-flashuit pt scos imo mi-a cerut 200e , l-am refuzat amabil spunandu-i ca un ecu second costa intre 50 si 150e max deci imi caut un ecu compatibil non imobilised sau daca e sa imi dea si cipul sau eventual un scos de imo mai IEFTIN
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
doi la mana care ecu?ala de 2.8?ce cauti cu el pe masina daca tu ai instalatie de 2.5?
offtopic:pacat de masina aia.cauta pe cineva care stie opel si 100% o porneste.da eu in locul tau as pune ne-ul la locul lui si m-as bucura de calibra!