Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • felix12xwk

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Slatina
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2006

  • Mesaj Privat
De ceva vreme ma preocupa acest aspect, asta deoarece s-a intamplat sa merg si cu alte dieseluri (ex. Skoda Octavia, VW golf IV s.a.). Precizez ca am un Astra dti de 2.0 l. Voi ce parere sau explicatii aveti ? Wink
Skip ads

  • senatorC30SE

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: ARAD
  • Masina: Omega 2002 y32se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Salut.Skoda- vw -audi -bmw etc au turbine cu geometrie variabila lucru care conteaza mult la demaraj.
  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
mie nu mi se pare ca opelul meu e mai lent decat skoda octavia I si nici chiar golf V.
spun asta pt ca am condus octavia I si nu mi se pare deasupra opelului meu, iar in ceea ce priveste golful V, pot sa spun ca mi-am pus mintea cu unul pana la 80km/h (plecand de la un semafor)....si a ramas in urma cand am schimbat a 3-a.
de golf IV nu stiu ce sa zic, ca nu am avut experiente de nici un fel cu modelul asta.

Ps: ambele motoare erau de 1.9/90cp - la opel 2.0/ 101 cp ..... Laughing
  • foca montana

  • Mesaje scrise: 854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
depinde si cum e etajata cutia, sunt multe lucruri.....
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
motorul 20dth e lansat in 1998 si e bazat pe 20dtl care e lansat in 1997, deci au vechime de ~8 ani. Aceste motoare au fost puse si pe Vectra C si in 2003. La data lansarii erau destul de performante, dar acum s-au invechit. Asa a aparut 1.9CDTI cu puteri diferite care se pot compara (bate) cu cele de VAG.
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Poate doar ca raspund mai lent pana cand se face simtita turbina. Am venit o data cu un VW Passat in spate si la acceleratii se departa. Am condus si Skode Octavia si nu am simtit la ele aceea intarziere la acceleratie, practic tasnesc din prima. In schimb daca bag acceleratia in podea nu sara la fel ca Opelul. Eu cred ca motarele Y20DTH de 101CP sunt mai rapide decat cele de 90CP TDI.
  • io

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2005

  • Mesaj Privat
eu cred ca in principiu sunt comparabile motoarele TDI de 90 CP si DTI de 101 CP. dar normal ar fi sa discutam de motoare in stare f. buna, nu motoare de 2-300 mii km cu componente uzate (gen debitmetre... ).
eu am tdi-ul de 90 si mi se pare ca trage excelent si ca toti cei 90 cai isi fac treaba Smile
  • BAZGANM

  • Mesaje scrise: 630
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
-mai frate motorul ala de 2 e super.am prob at eun golf 4 si e slab,eu zic ca putin rivali la acest motor,poate au unblat la chipuri!sau al tau are ceva!scuze ortografia dar am consumat ceva alcool[bere]
  • arson

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2005

  • Mesaj Privat
daca am compara motoare de putere aproximativ identica, de ex. 2.0 DTI (74kw - 101cp) si motoarele de 1.9 TDI (74kw - 101 cp), este clar ca opelul ramane in urma din cauza arhitecturii motorului, care la TDI are pompa pe fiecare injector, iar DTI are pompa comuna. carevasazica, timp de reactie mai scurt, prin urmare TDi castiga. nu mai luam in calcul etajarea cutiei sau alte variabile.
diferenta de 100 cmc putea furniza un plus de putere in cazul DTi, si, fiind mai mica in gabarit decat passatul sau bora, putea iesi in avantaj.
  • felix12xwk

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Slatina
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Am rezolvat dilema, dupa ce am schimbat valva EGR motrul are alta viata, frate Very Happy . Vreau sa spun ca avea calamina acolo cum aveam la prima mea dacie, supapele alea se blocasera de tot, ba una se si strambase. Acum am si eu curaj sa vorbesc Wink .
  • Africanu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2008

  • Mesaj Privat
se blocasera supapele ... eu cred ca nici nu le mai am de la atata carja =)) Super tare opel frate..e ea lenta rauuuu dar asta e,dak aveam alta masina nu rezista ca asta de 2.0 astra Break Very Happy 2002 oricum vw audi bmw de 90 cai vor bate mereu Neutral nu`s dc nu le am cu mecanica dar noi avem ecotec care e rezistent frate Wink nb
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
felix12xwk a scris:Am rezolvat dilema, dupa ce am schimbat valva EGR motrul are alta viata, frate Very Happy . Vreau sa spun ca avea calamina acolo cum aveam la prima mea dacie, supapele alea se blocasera de tot, ba una se si strambase. Acum am si eu curaj sa vorbesc Wink .

Era evident ca aveai o problema-din ce am vazut eu sunt mai tari pe demaraj cele din grupul vag,dar de la 140 in sus 20 dth mananca chibrite ,vitezometrul urca f. repede pe cand la PD se cam puturoseste,urca mult mai greu de la acea viteza...Tin sa mentionez ca am facut comparatie cu un golf 4 2004 74 kw cu 35 tkm!(astra mea avand 106 tkm).
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR