- felix12xwk
- OP
- 46 mesaje
- din 11 Mar 2006
- Astra 2002 y20dth
- Slatina
felix12xwk
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Slatina
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2006
- Mesaj Privat
- senatorC30SE
- **
- 99 mesaje
- din 01 Jan 2006
- Omega 2002 y32se
- ARAD
senatorC30SE
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: ARAD
- Masina: Omega 2002 y32se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2006
- Mesaj Privat
- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
mie nu mi se pare ca opelul meu e mai lent decat skoda octavia I si nici chiar golf V.
spun asta pt ca am condus octavia I si nu mi se pare deasupra opelului meu, iar in ceea ce priveste golful V, pot sa spun ca mi-am pus mintea cu unul pana la 80km/h (plecand de la un semafor)....si a ramas in urma cand am schimbat a 3-a.
de golf IV nu stiu ce sa zic, ca nu am avut experiente de nici un fel cu modelul asta.
Ps: ambele motoare erau de 1.9/90cp - la opel 2.0/ 101 cp .....
spun asta pt ca am condus octavia I si nu mi se pare deasupra opelului meu, iar in ceea ce priveste golful V, pot sa spun ca mi-am pus mintea cu unul pana la 80km/h (plecand de la un semafor)....si a ramas in urma cand am schimbat a 3-a.
de golf IV nu stiu ce sa zic, ca nu am avut experiente de nici un fel cu modelul asta.
Ps: ambele motoare erau de 1.9/90cp - la opel 2.0/ 101 cp .....
- foca montana
- ***
- 854 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
foca montana
- Mesaje scrise: 854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
motorul 20dth e lansat in 1998 si e bazat pe 20dtl care e lansat in 1997, deci au vechime de ~8 ani. Aceste motoare au fost puse si pe Vectra C si in 2003. La data lansarii erau destul de performante, dar acum s-au invechit. Asa a aparut 1.9CDTI cu puteri diferite care se pot compara (bate) cu cele de VAG.
- BAC
- **
- 255 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2006 Z19DT
- Mures
BAC
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
Poate doar ca raspund mai lent pana cand se face simtita turbina. Am venit o data cu un VW Passat in spate si la acceleratii se departa. Am condus si Skode Octavia si nu am simtit la ele aceea intarziere la acceleratie, practic tasnesc din prima. In schimb daca bag acceleratia in podea nu sara la fel ca Opelul. Eu cred ca motarele Y20DTH de 101CP sunt mai rapide decat cele de 90CP TDI.
- io
- **
- 284 mesaje
- din 18 Jan 2005
- Bucuresti
io
- Mesaje scrise: 284
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2005
- Mesaj Privat
- BAZGANM
- ***
- 630 mesaje
- din 05 Feb 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
BAZGANM
- Mesaje scrise: 630
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
- arson
- **
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
daca am compara motoare de putere aproximativ identica, de ex. 2.0 DTI (74kw - 101cp) si motoarele de 1.9 TDI (74kw - 101 cp), este clar ca opelul ramane in urma din cauza arhitecturii motorului, care la TDI are pompa pe fiecare injector, iar DTI are pompa comuna. carevasazica, timp de reactie mai scurt, prin urmare TDi castiga. nu mai luam in calcul etajarea cutiei sau alte variabile.
diferenta de 100 cmc putea furniza un plus de putere in cazul DTi, si, fiind mai mica in gabarit decat passatul sau bora, putea iesi in avantaj.
diferenta de 100 cmc putea furniza un plus de putere in cazul DTi, si, fiind mai mica in gabarit decat passatul sau bora, putea iesi in avantaj.
- felix12xwk
- OP
- 46 mesaje
- din 11 Mar 2006
- Astra 2002 y20dth
- Slatina
felix12xwk
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Slatina
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2006
- Mesaj Privat
Africanu
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2002 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2008
- Mesaj Privat
se blocasera supapele ... eu cred ca nici nu le mai am de la atata carja =)) Super tare opel frate..e ea lenta rauuuu dar asta e,dak aveam alta masina nu rezista ca asta de 2.0 astra Break 2002 oricum vw audi bmw de 90 cai vor bate mereu nu`s dc nu le am cu mecanica dar noi avem ecotec care e rezistent frate nb
- vali zak
- **
- 378 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 378
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
felix12xwk a scris:Am rezolvat dilema, dupa ce am schimbat valva EGR motrul are alta viata, frate . Vreau sa spun ca avea calamina acolo cum aveam la prima mea dacie, supapele alea se blocasera de tot, ba una se si strambase. Acum am si eu curaj sa vorbesc .
Era evident ca aveai o problema-din ce am vazut eu sunt mai tari pe demaraj cele din grupul vag,dar de la 140 in sus 20 dth mananca chibrite ,vitezometrul urca f. repede pe cand la PD se cam puturoseste,urca mult mai greu de la acea viteza...Tin sa mentionez ca am facut comparatie cu un golf 4 2004 74 kw cu 35 tkm!(astra mea avand 106 tkm).