Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A
  • asylum

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
daca vrei sa iasa jegu din cutie lasa deschis surubu de scurgere si toarna ulei prin gaura de umplere..asfel incat uleiul impinge afara jecul ramas pe partea inferioaracam 1/2 l ulei sacrifici pt curatat
rezultate maxime obtii daca : fiind data respectiva roata jos cand faci aceasta operatie pornesti motorul si ai sa vezi ca planetara cu pricina se invarte implicit si rotile si angrenajele din cutie desi nu este bagata in viteza
deci cand torni pe deasupra ulei ,el trece prin cutie si iasa prin scurgere cu jeguri
Skip ads

  • asylum

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
daca vrei sa iasa jegu din cutie lasa deschis surubu de scurgere si toarna ulei prin gaura de umplere..asfel incat uleiul impinge afara jecul ramas pe partea inferioaracam 1/2 l ulei sacrifici pt curatat
rezultate maxime obtii daca : fiind data respectiva roata jos cand faci aceasta operatie pornesti motorul si ai sa vezi ca planetara cu pricina se invarte implicit si rotile si angrenajele din cutie desi nu este bagata in viteza
deci cand torni pe deasupra ulei ,el trece prin cutie si iasa prin scurgere cu jeguri
  • asylum

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
scuze pt dublu post Smile
  • Al3x_v18

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1996 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2009

  • Mesaj Privat
hmm mersi pentru sfat acum trebuie sa ma duc sa vad ce tot zici u de acel trenulet de suruburi si plasticul 'alb' ,am vazut o chestie eu pe la cutie un mic surub de umplere mi-au zis aia de pe service ca ar fi....... sa vad ce gasesc pe acolo ;Wink . ms inca odata
  • Al3x_v18

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1996 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Deci am gasit surubul de golire .... nu dau de ce zici u ' trenuletul de suruburi cu capac alb ' .... nu vad decat cablul de la kilometraj ... De la cablul de kilometraj in ce directie ... ? sau e pe partea dreapta a masinii ? Confused m-am uitat si cand era pe rampa ... poate nu ma uit unde trebuie ;Wink . MS
  • asylum

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2009

  • Mesaj Privat
hahahahhahahaha TURNULETZ Smile nu trenuletz scuze poate am scris gresit eu am sa ma uit ...
sant 2 suruburi parca stau una peste alta acolo in zona unde intra articulatia de schimbator de viteze dar cu 5 cm mai inspre radiator
  • Al3x_v18

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1996 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Asylum eu ma dau batut ... am fost azi la service si baietii au zis ca trebuie daca vreau intradevar sa schimb uleiul din cutie sa imi dea baia de ulei jos a cutiei .... si acel buson de langa planetara este de nivel .... baietii spun ca la opel uleiul din cutie este garantat pe viata ... nu mai zic nimic , iti multumesc pt informatii ...
salut
  • andik13

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1996 1.4
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Al3x_v18 ca sa schimbi uleiul din cutie trebuie sa dai baia jos.
Daca vrei garnitura o am eu.. 20 lei, nu a fost necesar sa o inlocuiesc fiindca era buna cea veche.
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Da, se da capacul de la cutia de viteze jos pentru a schimba uleiul. Daca ai fi cautat pe forum ai fi gasit aceasta discutie pentru ca am fost si eu in situatia asta acum ceva vreme.
Din cauza ca nu am gasit sa cumpar garnitura am renuntat la idee si bine am facut.
E un capac cu vreo 10-11 suruburi daca imi amintesc bine, iar daca ai noroc si nu se rupe garnitura cand scoti capacul o poti folosi pe cea vechea peste care pui silicon (stie mecanicul procedura).
  • S17viu

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Braila
  • Masina: Tigra 1996 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2009

  • Mesaj Privat
cum se face testul cu agrafa si de unde aflu treaba cu codurile?
  • victor_xx25

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Tigra X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
S17viu a scris:cum se face testul cu agrafa si de unde aflu treaba cu codurile?

uitate si tu pe aici rasfoieste paginile ca a postat cineva cum se face agrafa este foarte simplu...pe mine pot sa spun ca ma ajutat acest test...acum e totul ok nu mai am erori!dar cred ca sunt si probleme care nu le poate detecta agrafa!
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@S17viu: Bine ai venit pe forum! Te rog sa citesti Regulamentul si sa il respecti! Aici se discuta de cu totul altceva decat de Testul "Agrafa".
  • cristi0603

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Tigra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat


am si eu probleme cu masinutza...se ineaca cand o accelerez brusc Sad stie cineva ce face furtunasul asta? ca eu am suflat p el si am tras aer dar nu prea merge... si mai e si cel gros de langa care nici nu trage aer nici nu sufla cand merge motorul
  • victor_xx25

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Tigra X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
stai linistit ca problema ta nu este de la acele furtunase...
sfatul meu...bag-o pe tester
daca nu iese nimic pe tester...incearca sa verifici bobina de inductie in primul rand si fisele + bujiile+filtru de benzina
bafta...eu am avut o problema asemanatoare
  • cristi0603

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Tigra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
pe tester e adevarat ca nu am bagat-o de cand am cumparato(aprox 1 an) tre sa verific bujiile probabil si bobina ca filtrul de benzina l-am schimbat acum cateva saptamani. ms pt sfat
  • victor_xx25

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Tigra X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
cristi0603 a scris:pe tester e adevarat ca nu am bagat-o de cand am cumparato(aprox 1 an) tre sa verific bujiile probabil si bobina ca filtrul de benzina l-am schimbat acum cateva saptamani. ms pt sfat

fii atent eu o aveam de 6 luni tigra mea...
si nu o bagasem niciodata pe tester
ca sa ma linistesc am pus-o pe tester si nimic deci inebunisem!
nu imi dadea nici o eroare...dar masina mergea foarte prost se ineca cand acceleram brusc...si deastea...
la altii cauza a fost fisele(intrerupte)
la altii supape arse pe la motor...
eu am avut noroc ca nu a fost motorul si nu a trebuit sa il desfac...la mine a fost bobina de inductie
defecta...
bafta multa
  • cristi0603

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Tigra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
sper si eu f mult sa nu fie supapele ca nu am prea forjato eu. oi vedea dar sper sa rezolv problema cat mai repede ca nu imi place deloc asa .
  • cristi0603

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Tigra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
inca o intrebare pt victor_xx25... tie la relanti iti mergea bine? ca mie imi merge perfect doar cad o accelerez fara sa fie in viteza... trepideaza putin pana dupa 2000 d ture
  • cristi0603

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Tigra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2008

  • Mesaj Privat
si binenteles in mers se ineca cand o calcam brusc...dar vreau sa aflu daca iti mergea bine la relanti...Nu scoate fum ...si cel mai rau face la plecarea d p loc...sau in panta cand incerc sa plec de pe loc tre sa o calc serios ca plece
  • victor_xx25

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Tigra X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2009

  • Mesaj Privat
cristi0603 a scris:si binenteles in mers se ineca cand o calcam brusc...dar vreau sa aflu daca iti mergea bine la relanti...Nu scoate fum ...si cel mai rau face la plecarea d p loc...sau in panta cand incerc sa plec de pe loc tre sa o calc serios ca plece

salut Cristi
deci mie relantiul nu imi facea probleme adica era si este stabil in 750 rpm sta
dar daca o acceleram pe liber crestea si cand dadeam drumul la pedala cobora umpic sub aceasta valoare(750 rpm) dupa care se stabilea iar...deci tremura umpic acul turometrului...plus ca la urcusuri era belea se misca in reluare...dar la plecarea de pe loc nu imi aduc aminte sa fi avut probleme doar daca o acceleram brusc parpaia...avea ezitari...care au disparut acum...
parca parca sa zic ca si acum dupa multi bani pe care i-am bagat in ea tot mai are cateodata o mica ezitare la plecarea de pe loc...dar nu parpait ci efectiv o mica intarziere(la secunda) dar in rest rupe!mie mi=a desfacut un mecanic pe la clapeta pe acolo, e un motoras pas cu pas(motoras de mers in gol) si e dus la mine acesta are legatura cu relantiul si poate de la asta sa varieze umpic relantiul cand o turez in gol ...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR