asylum
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
daca vrei sa iasa jegu din cutie lasa deschis surubu de scurgere si toarna ulei prin gaura de umplere..asfel incat uleiul impinge afara jecul ramas pe partea inferioaracam 1/2 l ulei sacrifici pt curatat
rezultate maxime obtii daca : fiind data respectiva roata jos cand faci aceasta operatie pornesti motorul si ai sa vezi ca planetara cu pricina se invarte implicit si rotile si angrenajele din cutie desi nu este bagata in viteza
deci cand torni pe deasupra ulei ,el trece prin cutie si iasa prin scurgere cu jeguri
rezultate maxime obtii daca : fiind data respectiva roata jos cand faci aceasta operatie pornesti motorul si ai sa vezi ca planetara cu pricina se invarte implicit si rotile si angrenajele din cutie desi nu este bagata in viteza
deci cand torni pe deasupra ulei ,el trece prin cutie si iasa prin scurgere cu jeguri
asylum
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
daca vrei sa iasa jegu din cutie lasa deschis surubu de scurgere si toarna ulei prin gaura de umplere..asfel incat uleiul impinge afara jecul ramas pe partea inferioaracam 1/2 l ulei sacrifici pt curatat
rezultate maxime obtii daca : fiind data respectiva roata jos cand faci aceasta operatie pornesti motorul si ai sa vezi ca planetara cu pricina se invarte implicit si rotile si angrenajele din cutie desi nu este bagata in viteza
deci cand torni pe deasupra ulei ,el trece prin cutie si iasa prin scurgere cu jeguri
rezultate maxime obtii daca : fiind data respectiva roata jos cand faci aceasta operatie pornesti motorul si ai sa vezi ca planetara cu pricina se invarte implicit si rotile si angrenajele din cutie desi nu este bagata in viteza
deci cand torni pe deasupra ulei ,el trece prin cutie si iasa prin scurgere cu jeguri
asylum
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
Al3x_v18
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1996 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2009
- Mesaj Privat
Al3x_v18
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1996 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2009
- Mesaj Privat
asylum
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
Al3x_v18
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1996 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2009
- Mesaj Privat
Asylum eu ma dau batut ... am fost azi la service si baietii au zis ca trebuie daca vreau intradevar sa schimb uleiul din cutie sa imi dea baia de ulei jos a cutiei .... si acel buson de langa planetara este de nivel .... baietii spun ca la opel uleiul din cutie este garantat pe viata ... nu mai zic nimic , iti multumesc pt informatii ...
salut
salut
andik13
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1996 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Da, se da capacul de la cutia de viteze jos pentru a schimba uleiul. Daca ai fi cautat pe forum ai fi gasit aceasta discutie pentru ca am fost si eu in situatia asta acum ceva vreme.
Din cauza ca nu am gasit sa cumpar garnitura am renuntat la idee si bine am facut.
E un capac cu vreo 10-11 suruburi daca imi amintesc bine, iar daca ai noroc si nu se rupe garnitura cand scoti capacul o poti folosi pe cea vechea peste care pui silicon (stie mecanicul procedura).
Din cauza ca nu am gasit sa cumpar garnitura am renuntat la idee si bine am facut.
E un capac cu vreo 10-11 suruburi daca imi amintesc bine, iar daca ai noroc si nu se rupe garnitura cand scoti capacul o poti folosi pe cea vechea peste care pui silicon (stie mecanicul procedura).
S17viu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Braila
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2009
- Mesaj Privat
- victor_xx25
- OP
- 103 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Tigra X16XE
- Dolj
victor_xx25
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Dolj
- Masina: Tigra X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
S17viu a scris:cum se face testul cu agrafa si de unde aflu treaba cu codurile?
uitate si tu pe aici rasfoieste paginile ca a postat cineva cum se face agrafa este foarte simplu...pe mine pot sa spun ca ma ajutat acest test...acum e totul ok nu mai am erori!dar cred ca sunt si probleme care nu le poate detecta agrafa!
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- cristi0603
- *
- 40 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Tigra 1996
- Caras-Severin
cristi0603
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Tigra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
- victor_xx25
- OP
- 103 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Tigra X16XE
- Dolj
victor_xx25
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Dolj
- Masina: Tigra X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
- cristi0603
- *
- 40 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Tigra 1996
- Caras-Severin
cristi0603
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Tigra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
- victor_xx25
- OP
- 103 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Tigra X16XE
- Dolj
victor_xx25
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Dolj
- Masina: Tigra X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
cristi0603 a scris:pe tester e adevarat ca nu am bagat-o de cand am cumparato(aprox 1 an) tre sa verific bujiile probabil si bobina ca filtrul de benzina l-am schimbat acum cateva saptamani. ms pt sfat
fii atent eu o aveam de 6 luni tigra mea...
si nu o bagasem niciodata pe tester
ca sa ma linistesc am pus-o pe tester si nimic deci inebunisem!
nu imi dadea nici o eroare...dar masina mergea foarte prost se ineca cand acceleram brusc...si deastea...
la altii cauza a fost fisele(intrerupte)
la altii supape arse pe la motor...
eu am avut noroc ca nu a fost motorul si nu a trebuit sa il desfac...la mine a fost bobina de inductie
defecta...
bafta multa
- cristi0603
- *
- 40 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Tigra 1996
- Caras-Severin
cristi0603
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Tigra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
- cristi0603
- *
- 40 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Tigra 1996
- Caras-Severin
cristi0603
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Tigra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
- cristi0603
- *
- 40 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Tigra 1996
- Caras-Severin
cristi0603
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Tigra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
- victor_xx25
- OP
- 103 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Tigra X16XE
- Dolj
victor_xx25
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Dolj
- Masina: Tigra X16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
cristi0603 a scris:si binenteles in mers se ineca cand o calcam brusc...dar vreau sa aflu daca iti mergea bine la relanti...Nu scoate fum ...si cel mai rau face la plecarea d p loc...sau in panta cand incerc sa plec de pe loc tre sa o calc serios ca plece
salut Cristi
deci mie relantiul nu imi facea probleme adica era si este stabil in 750 rpm sta
dar daca o acceleram pe liber crestea si cand dadeam drumul la pedala cobora umpic sub aceasta valoare(750 rpm) dupa care se stabilea iar...deci tremura umpic acul turometrului...plus ca la urcusuri era belea se misca in reluare...dar la plecarea de pe loc nu imi aduc aminte sa fi avut probleme doar daca o acceleram brusc parpaia...avea ezitari...care au disparut acum...
parca parca sa zic ca si acum dupa multi bani pe care i-am bagat in ea tot mai are cateodata o mica ezitare la plecarea de pe loc...dar nu parpait ci efectiv o mica intarziere(la secunda) dar in rest rupe!mie mi=a desfacut un mecanic pe la clapeta pe acolo, e un motoras pas cu pas(motoras de mers in gol) si e dus la mine acesta are legatura cu relantiul si poate de la asta sa varieze umpic relantiul cand o turez in gol ...