- Darkness
- OP
- 368 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Targu Mures, RO
Darkness
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Targu Mures, RO
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Kalibrat
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Darkness
- OP
- 368 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Targu Mures, RO
Darkness
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Targu Mures, RO
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Kalibrat
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Am vazut-o azi in ora Darkness, era 2000 16V 4x4.
GSI, care e diferenta dintre Vauxhall si Opel, dupa parerea ta?
Daca ai fi comandat vreodata piese pt un asemenea opel (eu am comandat) ai fi vazut ca pe catalog la acest model scrie vectra gsi.
Sa inteleg dupa numele tau de pe forum ca tu esti produs de Vauxhall?
GSI, care e diferenta dintre Vauxhall si Opel, dupa parerea ta?
Daca ai fi comandat vreodata piese pt un asemenea opel (eu am comandat) ai fi vazut ca pe catalog la acest model scrie vectra gsi.
Sa inteleg dupa numele tau de pe forum ca tu esti produs de Vauxhall?
- GSi
- **
- 177 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Bucuresti
GSi
- Mesaje scrise: 177
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
hai lasa vrajeala, cred ca ai inteles si tu ce am vrut sa zic. Sub marca Opel nu s-a produs "Vectra GSi", asta am zis si am dreptate . Ca e Vauxhall Cavalier sau Chevrolet Vectra cu un "GSi" dupa, asta e altceva, dar nu exista Opel Vectra GSi. "GSi" e de fapt un nivel de echipare, cum e si GL, GLE sau mai stiu eu care, pur si simplu la Vectra Opel a ales sa nu denumesca "GSi" vreuna din echiparile sportive, ci le-a denumit cum am scris in postul anterior.
daca mai ai neclaritati spune-mi . Sper ca nu te contrazici doar de dragul de a o face, ca nici pe topicul celalalt nu mi-ai dat vreo dovada de producator ce scoate peste 260Cp DOAR din chip la C20LET.
daca mai ai neclaritati spune-mi . Sper ca nu te contrazici doar de dragul de a o face, ca nici pe topicul celalalt nu mi-ai dat vreo dovada de producator ce scoate peste 260Cp DOAR din chip la C20LET.
- Cali...nV6
- ***
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
Kalibrat
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
gsi,
Probabil esti foarte frustrat cu motorul tau obosit cu 8 supape din care probabil 3-4 sunt moarte.
Probabil ca nu prea stii Germana, sau nu stii sa citesti deloc.
Paket enthält:
- Phase - I Chipsatz Motronik
- Elektronische 2 -fach Umschaltung
- 4 geänderte Zündkerzen
- Detaillierte Einbauanleitung
Stii ce inseamna asta sau inca nu ai ajuns la scoala?
Alte linkuri:
http://www.regal-shop.co.uk...etails.asp?id=129
http://www.wallaceperforman...let_software.html
Sa incercam in engleza:
Kit includes
2 chips
4 spark plugs – regapped
switch for on and off power
(full fitting instructions)
Daca nici asa nu merge, roaga pe cineva sa-ti traduca. In mod sigur i se face cuiva mila si te ajuta. Ai avut vreodata un motor turbo,ca sa stii ca nu se poate? Nu cred. Ai citit undeva asta, sau ti-a spus cineva care are un opel turbo?
Cine se contrazice de dragul de a se contrazice?
Tu practic contrazici firmele producatoare de cipuri. Trebuie sa fii tare inteligent...
Continua sa memorezi toate tipurile de Opel, poate te ajuta la ceva. La memorie.
Asa ca lasa tu vrajeala.
Probabil esti foarte frustrat cu motorul tau obosit cu 8 supape din care probabil 3-4 sunt moarte.
Probabil ca nu prea stii Germana, sau nu stii sa citesti deloc.
Paket enthält:
- Phase - I Chipsatz Motronik
- Elektronische 2 -fach Umschaltung
- 4 geänderte Zündkerzen
- Detaillierte Einbauanleitung
Stii ce inseamna asta sau inca nu ai ajuns la scoala?
Alte linkuri:
http://www.regal-shop.co.uk...etails.asp?id=129
http://www.wallaceperforman...let_software.html
Sa incercam in engleza:
Kit includes
2 chips
4 spark plugs – regapped
switch for on and off power
(full fitting instructions)
Daca nici asa nu merge, roaga pe cineva sa-ti traduca. In mod sigur i se face cuiva mila si te ajuta. Ai avut vreodata un motor turbo,ca sa stii ca nu se poate? Nu cred. Ai citit undeva asta, sau ti-a spus cineva care are un opel turbo?
Cine se contrazice de dragul de a se contrazice?
Tu practic contrazici firmele producatoare de cipuri. Trebuie sa fii tare inteligent...
Continua sa memorezi toate tipurile de Opel, poate te ajuta la ceva. La memorie.
Asa ca lasa tu vrajeala.
- Darkness
- OP
- 368 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Targu Mures, RO
Darkness
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Targu Mures, RO
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
nu inteleg se sa ne mai certam degeaba ... Kalibrat uite cum facem: intr-o sapt sau 2 iti vine paketu sin germania si in vreo 2-3sapt ai rezolvat si problema cu aripile. apoi dupa ce montam tot pe masina luam frumos dyno (si nu va ganditi ca avem un dyno in garaj , avem unu portabil) il conectam la motor si apoi aratam la toata lumea EXACT cati cai va avea calibra. doar cu ajutoru unui CHIP!!! si fara sa umblam la motor!
cetatenii fiiti pe faza, unira bazculeaza
cetatenii fiiti pe faza, unira bazculeaza
Kalibrat
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Darkness
- OP
- 368 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Targu Mures, RO
Darkness
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Targu Mures, RO
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
poate el le face ... la asta nu te-ai gandit
anyway ... nu are rost sa ne certam. daca cineva nu crede sa vina pana aici cu masina si facem un test: masuram puterea la masina lui cu dyno'u nostru si apoi la calibra tot cu dyno'u nostru. si atunci nu mai zice ... SAU daca vrea ne plateste drumu pana in buc si cateva ore de DYNO din ala shmeker ... dar nu cred ca se risca careva!
anyway ... nu are rost sa ne certam. daca cineva nu crede sa vina pana aici cu masina si facem un test: masuram puterea la masina lui cu dyno'u nostru si apoi la calibra tot cu dyno'u nostru. si atunci nu mai zice ... SAU daca vrea ne plateste drumu pana in buc si cateva ore de DYNO din ala shmeker ... dar nu cred ca se risca careva!
Kalibrat
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Cali...nV6
- ***
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Darkness
- OP
- 368 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Targu Mures, RO
Darkness
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Targu Mures, RO
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Cali...nV6
- ***
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
Kalibrat
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Hai ca-ti spun - asta si din proprie experienta si din ce am citit:
Ca sa manance motorul, trebuie sa creasca puterea foarte mult - ma refer la presiunea pe turbina(deci de aici excludem motoarele aspirate), sau sa aiba map-uri foarte naspa - adica aprinderea sa fie total aiurea - asta poate sa rezulte in detonatii, si asta intr-adevar poate distruge si un motor aspirat.
Eu personal inca asa ceva nu am vazut. Am adus odata un chip pt un prieten din Sibiu, Darkness il stie si a mers la VTM si a castigat(nu sunt sigur ca a castigat cinstit, dar de aia exista prezumtia de nevinovatie...)
La mine am avut la masini intotdeauna chipuri, si niciodata nu am avut probleme. Am trimis mai demult la niste prieteni in Anglia si au fost fff multumiti.
La turbo, pot sa-ti spun sigur ca chipul creste consumul, ceea ce dupa parerea me e normal - daca creste presiunea pe turbina, trebuie sa creasca si alimentarea cu benzina.
La aspirate, toata lume care si-a pus spune ca scde consumul cu pana la 10%, DACA mentii acelasi stil de condus, ceea ce dupa parerea mea e o chestie buna.
Conditia e sa folosesti benzina cat mai buna.
Ca sa manance motorul, trebuie sa creasca puterea foarte mult - ma refer la presiunea pe turbina(deci de aici excludem motoarele aspirate), sau sa aiba map-uri foarte naspa - adica aprinderea sa fie total aiurea - asta poate sa rezulte in detonatii, si asta intr-adevar poate distruge si un motor aspirat.
Eu personal inca asa ceva nu am vazut. Am adus odata un chip pt un prieten din Sibiu, Darkness il stie si a mers la VTM si a castigat(nu sunt sigur ca a castigat cinstit, dar de aia exista prezumtia de nevinovatie...)
La mine am avut la masini intotdeauna chipuri, si niciodata nu am avut probleme. Am trimis mai demult la niste prieteni in Anglia si au fost fff multumiti.
La turbo, pot sa-ti spun sigur ca chipul creste consumul, ceea ce dupa parerea me e normal - daca creste presiunea pe turbina, trebuie sa creasca si alimentarea cu benzina.
La aspirate, toata lume care si-a pus spune ca scde consumul cu pana la 10%, DACA mentii acelasi stil de condus, ceea ce dupa parerea mea e o chestie buna.
Conditia e sa folosesti benzina cat mai buna.
- Darkness
- OP
- 368 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Targu Mures, RO
Darkness
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Targu Mures, RO
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Kalibrat
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Darkness
- OP
- 368 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Targu Mures, RO
Darkness
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Targu Mures, RO
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Kalibrat
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat