Motor cu doua axe cu came = DOHC - double overhead camshaft
Motorul este un V6 are doua axe cu came (arhitectura motoarelor in V nu permite sa fie SOHC) si 12v adicatelea doua valve per piston. Practic sunt doua chiulase fiecare cu cate o axa cu came la fiecare trei cilindri...
Pentru ca a reusit sa bata cu un Opel GSI de 130 cai un VW de 174
GSI primeste toate laudele
Un capac delco nu cred sa coste mai mult de 20 EUR:)
Mane... capacul de delcou costa 1.5 mil la masina mea... suna si vei afla...
Acel capac de delcou si problemele care mi le dadea nu imi permitea sa dau SCARTZ la roti pe I-a... deci nu cred ca ar trebui sa comentezi avand in vedere situatia.... Dak vrei sa te convingi ne intalnim cand vrei... si facem diferenta... cu capac de delcou bun si fara... o sa vezi ca e de la cer la pamant... sa nu mai vb ca acuma dau fum din roti la plecare iar inainte nu dadeam nici scart...
Pls.. nu imi ziceti despre masina mea personala cum se comporta si cum se comporta... cred ca stiu cel mai bine diferentele... Care vreti si sunteti din bucuresti.. azi ma intalnesc si va arat si motor si tot....
Respect ca m-a facut atunci... astept acuma revansa... apoi mai postam...
Ca sa dau asa un road kill dupa ce am rezolvat din probleme...
BMW 535 Tiptronic
Ursulete 325
Golf 4 160 cai TDI
Passat TDI 4 motion cand eram cu 5 oameni in masina
Ursulet 323
A3 150 de cai
Hyundai Coupeuri 2
Nissan 200SX
Acuma.. astept si GSi-ul sa vedem ce se mai intampla...