- iulius
- OP
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
am reusit sa inlocuiesc amortizorul de inalta presiune de la capota cu unul de dacie, care este aproape la fel la dimensiuni.
pentru cine este interesat ,procedeul este urmatorul:
se cauta un amortizor nou de dacie break, solenta, etc (la magazinele de la Autovit se gasesc)cu cap detasabil(are piesa de prindere de la tija prin insurubare)si se scoate acea piesa inlocuind_o cu cea originala care se scoare tot prin desurubare.restul este floare la ureche .
avantaj: pretul mic 250.000lei si faptul ca este nou
pentru cine este interesat ,procedeul este urmatorul:
se cauta un amortizor nou de dacie break, solenta, etc (la magazinele de la Autovit se gasesc)cu cap detasabil(are piesa de prindere de la tija prin insurubare)si se scoate acea piesa inlocuind_o cu cea originala care se scoare tot prin desurubare.restul este floare la ureche .
avantaj: pretul mic 250.000lei si faptul ca este nou
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- Vinti
- ***
- 886 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Bucuresti
Vinti
- Mesaje scrise: 886
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
la vectra si omega cind deschizi capota e un telescop care o ridica si o tine sus
nu e cu bat metalic pe care il iei tu cu mina si-l infigi in locasul din capota...
pe un site german e o explicatie la cum sa faci asta la zafira/astra (ca nici ele n-au, deh, masini mai 'eftine nu limuzine ca vectra sau omega.... )
ar merita incercarea...
nu e cu bat metalic pe care il iei tu cu mina si-l infigi in locasul din capota...
pe un site german e o explicatie la cum sa faci asta la zafira/astra (ca nici ele n-au, deh, masini mai 'eftine nu limuzine ca vectra sau omega.... )
ar merita incercarea...
- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
- emporio_24
- **
- 222 mesaje
- din 30 Dec 2005
- Insignia 2010 A20DTH
- Alta tara
emporio_24
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2005
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- iulius
- OP
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
ironia soartei este ca mie era sa-mi cada in cap capota . si acum ma gindesc cu groaza cum a trecut la centimetrii de miinile mele .daca aveam bat nu trebuia sa-mi fac griji . acum mereu ma uit cu atentie la capota chiar daca am pus amortizor nou. zilele viitoare cred ca-l schimb si pe celalalt sa fiu sigur .
am vazut in talcioc la 100.000 amortizoare originale dar erau la mina 2-a si nu stii cit te tin.
asa putin mai scump dar nou cred ca merita fata de pretul original 1,2 mil.
atentie ca sunt mai multe modele de lungimi diferite ,si cu capatul de pe tija detasabil prin desurubare .
am vazut in talcioc la 100.000 amortizoare originale dar erau la mina 2-a si nu stii cit te tin.
asa putin mai scump dar nou cred ca merita fata de pretul original 1,2 mil.
atentie ca sunt mai multe modele de lungimi diferite ,si cu capatul de pe tija detasabil prin desurubare .
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
zafirul a scris:la vectra si omega cind deschizi capota e un telescop care o ridica si o tine sus
nu e cu bat metalic pe care il iei tu cu mina si-l infigi in locasul din capota...
pe un site german e o explicatie la cum sa faci asta la zafira/astra (ca nici ele n-au, deh, masini mai 'eftine nu limuzine ca vectra sau omega.... )
ar merita incercarea...
nu e cu bat metalic pe care il iei tu cu mina si-l infigi in locasul din capota...
pe un site german e o explicatie la cum sa faci asta la zafira/astra (ca nici ele n-au, deh, masini mai 'eftine nu limuzine ca vectra sau omega.... )
ar merita incercarea...
ma gandeam eu ,dar nu eram sigur...tipul din Calarasi cu kadett-ul ala shmeker, care a venit la o intalnire la mall, avea asa ceva adaptat...
de atunci mi s-au aprins si mie beculetele
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- dany-turbo
- *
- 45 mesaje
- din 22 Jan 2006
dany-turbo
- Mesaje scrise: 45
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
si pe mine ma intereseaza insa nu stiu exact cum sa masor(cu capota inchisa) la ce distanta trebuiesc date gaurile pt prinderea amortizorului!
ma gandesc... sa le prind intai in capota si apoi sa vad cat se intind si sa stabilesc la ce inaltime vreau sa fie capota ricata dupa care dau gauri si le fixez in aripi(pe interior)!!??
Poate ne ajuta roBERT
ma gandesc... sa le prind intai in capota si apoi sa vad cat se intind si sa stabilesc la ce inaltime vreau sa fie capota ricata dupa care dau gauri si le fixez in aripi(pe interior)!!??
Poate ne ajuta roBERT
- styx
- **
- 276 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Vectra 1994 C20NE
styx
- Mesaje scrise: 276
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
Se monteaza simplu, atentie sa nu faceti ca mine care am mai dat o gaura in plus...
Pentru primul punct de fixare se foloseste surubul care fixeaza balamaua, cel care este situat catre partea din fata a masinii, se scoate surubul existent (atentie la reglaj sa nu se miste capota) si se infileteaza surubul "nuca" aferent amortizorului, se prea poate sa fie nevoie sa majorati gaura/filetul in cazul in care filetul original este M6, iar nuca este M8 sau mai dati o gaura suplimentara in zona adiacenta - cazul meu -
Pentru al II-lea este un pic mai delicat, eu am masurat cu ruleta amortizorul extins si "apasat". Cu capota aproape inchisa am masurat distanta dintre cele doua puncte in asa fel incat aceasta sa fie egala cu lungimea amortizorului "comprimat" plus o rezerva de 1-2 cm. Al doilea punct se va fixa pe partea interioara a aripii cat mai aproape de compartimentul motor in asa fel incat nervura capotei sa nu atinga amortizorul.
Verificati in prealabil cu amortizorul in pozitia "extins" si cele doua puncte trasate cat de mult se ridica capota.
Recomand sa folositi doua buc. stg. + dr. chiar daca teoretic ajunge decat una singura.
Atentie! amortizoarele se monteaza cu corpul in pozitie superioara ( orientativ - catre habitaclu).
Multa Bafta, va astept cu poze
Pentru primul punct de fixare se foloseste surubul care fixeaza balamaua, cel care este situat catre partea din fata a masinii, se scoate surubul existent (atentie la reglaj sa nu se miste capota) si se infileteaza surubul "nuca" aferent amortizorului, se prea poate sa fie nevoie sa majorati gaura/filetul in cazul in care filetul original este M6, iar nuca este M8 sau mai dati o gaura suplimentara in zona adiacenta - cazul meu -
Pentru al II-lea este un pic mai delicat, eu am masurat cu ruleta amortizorul extins si "apasat". Cu capota aproape inchisa am masurat distanta dintre cele doua puncte in asa fel incat aceasta sa fie egala cu lungimea amortizorului "comprimat" plus o rezerva de 1-2 cm. Al doilea punct se va fixa pe partea interioara a aripii cat mai aproape de compartimentul motor in asa fel incat nervura capotei sa nu atinga amortizorul.
Verificati in prealabil cu amortizorul in pozitia "extins" si cele doua puncte trasate cat de mult se ridica capota.
Recomand sa folositi doua buc. stg. + dr. chiar daca teoretic ajunge decat una singura.
Atentie! amortizoarele se monteaza cu corpul in pozitie superioara ( orientativ - catre habitaclu).
Multa Bafta, va astept cu poze
- styx
- **
- 276 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Vectra 1994 C20NE
styx
- Mesaje scrise: 276
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat