Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am reusit sa inlocuiesc amortizorul de inalta presiune de la capota cu unul de dacie, care este aproape la fel la dimensiuni.
pentru cine este interesat ,procedeul este urmatorul:
se cauta un amortizor nou de dacie break, solenta, etc (la magazinele de la Autovit se gasesc)cu cap detasabil(are piesa de prindere de la tija prin insurubare)si se scoate acea piesa inlocuind_o cu cea originala care se scoare tot prin desurubare.restul este floare la ureche .
avantaj: pretul mic 250.000lei si faptul ca este nou
Skip ads

  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
"amortizorul de inalta presiune de la capota"
Question Question

sorry...unde este(sau care este) amortizorul asta la capota?
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
fa un desen ca nu stim ce e aia........ Question Question Question
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
la vectra si omega cind deschizi capota e un telescop care o ridica si o tine sus
nu e cu bat metalic pe care il iei tu cu mina si-l infigi in locasul din capota...

pe un site german e o explicatie la cum sa faci asta la zafira/astra (ca nici ele n-au, deh, masini mai 'eftine nu limuzine ca vectra sau omega.... Wink )
ar merita incercarea...
  • bogdanene

  • Mesaje scrise: 695
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2005

  • Mesaj Privat
da-ne site-ul............. Smile
  • emporio_24

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2005

  • Mesaj Privat
lasa zafirule k si ale noastre sunt masoini chiar daca nu avem amortizoare la capota Smile Laughing
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
http://translate.google.com...%2Flanguage_tools
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
emporio_24 a scris:lasa zafirule k si ale noastre sunt masoini chiar daca nu avem amortizoare la capota Smile Laughing

am remarcat Smile
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ironia soartei este ca mie era sa-mi cada in cap capota . si acum ma gindesc cu groaza cum a trecut la centimetrii de miinile mele .daca aveam bat nu trebuia sa-mi fac griji . acum mereu ma uit cu atentie la capota chiar daca am pus amortizor nou. zilele viitoare cred ca-l schimb si pe celalalt sa fiu sigur .
am vazut in talcioc la 100.000 amortizoare originale dar erau la mina 2-a si nu stii cit te tin.
asa putin mai scump dar nou cred ca merita fata de pretul original 1,2 mil.
atentie ca sunt mai multe modele de lungimi diferite ,si cu capatul de pe tija detasabil prin desurubare .
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
zafirul a scris:la vectra si omega cind deschizi capota e un telescop care o ridica si o tine sus
nu e cu bat metalic pe care il iei tu cu mina si-l infigi in locasul din capota...

pe un site german e o explicatie la cum sa faci asta la zafira/astra (ca nici ele n-au, deh, masini mai 'eftine nu limuzine ca vectra sau omega.... Wink )
ar merita incercarea...


ma gandeam eu ,dar nu eram sigur...tipul din Calarasi cu kadett-ul ala shmeker, care a venit la o intalnire la mall, avea asa ceva adaptat...
de atunci mi s-au aprins si mie beculetele Very Happy
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Este relatriv simplu de montat asa ceva pe masina, la Astra/Kadett merg si amortizoarele SH deoarece este capota usoara, doua buc. am montate si eu la a mea, nu am gasit nici un dezavantaj pana acum Smile
  • dany-turbo

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
a montat cineva amortizor la o capota care nu a avut????? ma intereseaza cam ce amortizor sa pun ????
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
si pe mine ma intereseaza insa nu stiu exact cum sa masor(cu capota inchisa) la ce distanta trebuiesc date gaurile pt prinderea amortizorului!
ma gandesc... sa le prind intai in capota si apoi sa vad cat se intind si sa stabilesc la ce inaltime vreau sa fie capota ricata dupa care dau gauri si le fixez in aripi(pe interior)!!?? Exclamation

Poate ne ajuta roBERT Very Happy
  • styx

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
cand itzi iese sa-mi spui shi mie cum... eu le-am luat de pe e-bay inca din vara da' nu m-am invrednicit sa le pun... shi nici nu am idee cum
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Se monteaza simplu, atentie sa nu faceti ca mine care am mai dat o gaura in plus...
Pentru primul punct de fixare se foloseste surubul care fixeaza balamaua, cel care este situat catre partea din fata a masinii, se scoate surubul existent (atentie la reglaj sa nu se miste capota) si se infileteaza surubul "nuca" aferent amortizorului, se prea poate sa fie nevoie sa majorati gaura/filetul in cazul in care filetul original este M6, iar nuca este M8 sau mai dati o gaura suplimentara in zona adiacenta - cazul meu -
Pentru al II-lea este un pic mai delicat, eu am masurat cu ruleta amortizorul extins si "apasat". Cu capota aproape inchisa am masurat distanta dintre cele doua puncte in asa fel incat aceasta sa fie egala cu lungimea amortizorului "comprimat" plus o rezerva de 1-2 cm. Al doilea punct se va fixa pe partea interioara a aripii cat mai aproape de compartimentul motor in asa fel incat nervura capotei sa nu atinga amortizorul.
Verificati in prealabil cu amortizorul in pozitia "extins" si cele doua puncte trasate cat de mult se ridica capota.
Recomand sa folositi doua buc. stg. + dr. chiar daca teoretic ajunge decat una singura.
Atentie! amortizoarele se monteaza cu corpul in pozitie superioara ( orientativ - catre habitaclu).
Multa Bafta, va astept cu poze Smile
  • styx

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
ptiuuu eshti maestru... sar'na de detalii
cum se indreapta vremea... ma pun pe treaba... shi pun shi poze cand termin Wink
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Uite daca nu reusesc sa uit fac eu cateva pozne in weekend
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR