- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
sebyboy
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2008
- Mesaj Privat
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
- dady_vale
- ***
- 893 mesaje
- din 03 Feb 2006
- Astra 2007 Z16xp1
- Brasov
dady_vale
- Mesaje scrise: 893
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 Z16xp1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2006
- Mesaj Privat
- dady_vale
- ***
- 893 mesaje
- din 03 Feb 2006
- Astra 2007 Z16xp1
- Brasov
dady_vale
- Mesaje scrise: 893
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 Z16xp1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2006
- Mesaj Privat
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
- dady_vale
- ***
- 893 mesaje
- din 03 Feb 2006
- Astra 2007 Z16xp1
- Brasov
dady_vale
- Mesaje scrise: 893
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 Z16xp1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2006
- Mesaj Privat
- nicu.costinesti
- ***
- 504 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 2000 Y17DT
- Constanta
nicu.costinesti
- Mesaje scrise: 504
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
Da, ca sa faci o operatie completa, iti trebuie o rampa, un canal sau sa ridici cumva botul masinii pe capre. Eu folosesc doua dale de beton in curtea casei si ii urc rotile din fata pe aceste dale.
Dat tie doar ca sa verifici furtunele de vacuum ce pleaca spre electrovalve si servofrana (in afara de cel de sub pompa ce pleca spre motor) poti si fara rampa, caci e un pic de loc pe deasupra intre motor si radiatorul de lichid racire.
Dat tie doar ca sa verifici furtunele de vacuum ce pleaca spre electrovalve si servofrana (in afara de cel de sub pompa ce pleca spre motor) poti si fara rampa, caci e un pic de loc pe deasupra intre motor si radiatorul de lichid racire.
- dady_vale
- ***
- 893 mesaje
- din 03 Feb 2006
- Astra 2007 Z16xp1
- Brasov
dady_vale
- Mesaje scrise: 893
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 Z16xp1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2006
- Mesaj Privat
Cei de la Opel mi-au spus ca trebuie sa puna testerul lor ceva de tech2 ca sa vada exact ce este cu codul p1125, am patit duminica dimineata cand mi s-a aprins becul si nu mai tragea motorul mai deloc parca din 100cp am mai ramas cu 50cp. Dar m-am oprit am stat vreo 2-3 min si am pornit motorul si ...nu am mai avut prob. Imi este frica sa nu cumva sa patesc in vreo depasire sa ma bag si sa-i dau si sa nu mai poata trage ca eu zic ca e tragedie O sa merg sa fac testul si ca imi zice o sa va transmit, poate a mai rezolvat cineva problema asta.
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
- dady_vale
- ***
- 893 mesaje
- din 03 Feb 2006
- Astra 2007 Z16xp1
- Brasov
dady_vale
- Mesaje scrise: 893
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 Z16xp1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2006
- Mesaj Privat
CORBU a scris:buna seara. baieti am rezolvat problema cu 1125 era de vina toba intermediara si finala . si a revenit masina si sunt extrem de bucuros . mult noroc si nu uitati sa deconactati evacuarea si sa mergeti asa sa vedeti ce se intampla!
Cum adica "deconectati evacuarea " ?
Mi s-a zis ca codul are mai multe componente care pot sa dea eroarea, de toba nu mi-a zis ca poate fii, inca nu am dus-o la test dar mi-a mai zis ca poate fii senzorul de RPM de la arborele cotit.
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
sebyboy
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2008
- Mesaj Privat
- realcriss
- **
- 423 mesaje
- din 19 Dec 2008
- Astra 2001 1.7dti y17dt
- Arges
realcriss
- Mesaje scrise: 423
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2008
- Mesaj Privat
acelasi cod p1125 m-a lovit si pe mine ieri, azi nu s-a mai aprins nimic in bord dar tot nu trage si scoate funingine pe teava, azi am verificat debitmetrul care e ok, maine verific valva cu pricina (wastegate), azi i-am scos unul din cele doua furtune si nu face vacuum decat cand are chef (aleator)
va tin la curent cu ce am rezolvat
va tin la curent cu ce am rezolvat
- dady_vale
- ***
- 893 mesaje
- din 03 Feb 2006
- Astra 2007 Z16xp1
- Brasov
dady_vale
- Mesaje scrise: 893
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 Z16xp1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2006
- Mesaj Privat
realcriss a scris:acelasi cod p1125 m-a lovit si pe mine ieri, azi nu s-a mai aprins nimic in bord dar tot nu trage si scoate funingine pe teava, azi am verificat debitmetrul care e ok, maine verific valva cu pricina (wastegate), azi i-am scos unul din cele doua furtune si nu face vacuum decat cand are chef (aleator)
va tin la curent cu ce am rezolvat
va tin la curent cu ce am rezolvat
Chair te rog, mie nu mi-a mai facut figuri dar eu stiu cand o sa-l apuce din nou.
- madboy
- **
- 200 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Arges
madboy
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
am si eu o problema mare cu codul asta 1125 . pe la 120 se aprinde martorul in bord. cateodata nu se aprinde cateodata se aprinde . si in special daca o pun pe pilot la 130km/h merge si cand incepe sa urce un deal masina tre sa se forteze sa rama la 130 km/h mi se apinde becul, e ca si cum nu are motorul destula putere. mentionez ca pana la 120 merge bine . apoi mai greu. si am observat ca mai mult de 150 nu mai vrea. am schimbat valva wetgate de langa egr si tot asa face de la ce sa fie? sa piarda vacum ? am verificat furtunele de vacum nu par sa piarda vacum. sa varific pompa de vacum de pe alternator sa vad ca face destul vacum? sau ma dati mi si mie variante.
- realcriss
- **
- 423 mesaje
- din 19 Dec 2008
- Astra 2001 1.7dti y17dt
- Arges
realcriss
- Mesaje scrise: 423
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2008
- Mesaj Privat
am zis ca va tin la curent si am uitat.
Problema: erau doua probleme de fapt
1. electrovalva din spatele motorului care actioneaza capsula vacumatica (cea cu tija) de la turbina
2. turbina, avea elicea de la evacuare desprinsa de pe ax
acum nu pot sa imi dau seama care s-a stricat prima s-au daca s-au stricat ambele o data, le-am schimbat pe amandoua si merge brici
Problema: erau doua probleme de fapt
1. electrovalva din spatele motorului care actioneaza capsula vacumatica (cea cu tija) de la turbina
2. turbina, avea elicea de la evacuare desprinsa de pe ax
acum nu pot sa imi dau seama care s-a stricat prima s-au daca s-au stricat ambele o data, le-am schimbat pe amandoua si merge brici
- dady_vale
- ***
- 893 mesaje
- din 03 Feb 2006
- Astra 2007 Z16xp1
- Brasov
dady_vale
- Mesaje scrise: 893
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 Z16xp1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2006
- Mesaj Privat
realcriss a scris:am zis ca va tin la curent si am uitat.
Problema: erau doua probleme de fapt
1. electrovalva din spatele motorului care actioneaza capsula vacumatica (cea cu tija) de la turbina
2. turbina, avea elicea de la evacuare desprinsa de pe ax
acum nu pot sa imi dau seama care s-a stricat prima s-au daca s-au stricat ambele o data, le-am schimbat pe amandoua si merge brici
Problema: erau doua probleme de fapt
1. electrovalva din spatele motorului care actioneaza capsula vacumatica (cea cu tija) de la turbina
2. turbina, avea elicea de la evacuare desprinsa de pe ax
acum nu pot sa imi dau seama care s-a stricat prima s-au daca s-au stricat ambele o data, le-am schimbat pe amandoua si merge brici
Se poate spune cat a costat?
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- realcriss
- **
- 423 mesaje
- din 19 Dec 2008
- Astra 2001 1.7dti y17dt
- Arges
realcriss
- Mesaje scrise: 423
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2008
- Mesaj Privat
@dady_vale ti-am trimis PM
am invatat ca:
-turbina se diagnosticheaza corect numai data jos de pe masina, se vede joc axial/longitudinal, starea palelor elicei etc
-vacumul se testeaza in mers, se baga o seringa mai mare, deschisa, in capul furtunului de vacuum (pe diverse furtune in functie de ce vrem sa vedem, de preferat pe furtunul care ajunge la capsula ce deschide turbina), se porneste masina, se merge putin iar apoi cand ai oprit se verifica seringa, daca e trasa inseamna ca functioneaza
P.S. stie cineva de unde cupar manometru/senzor de presiune + ceas, sa il pun pe furtunul de la turbo pt a vedea presiunea?
am invatat ca:
-turbina se diagnosticheaza corect numai data jos de pe masina, se vede joc axial/longitudinal, starea palelor elicei etc
-vacumul se testeaza in mers, se baga o seringa mai mare, deschisa, in capul furtunului de vacuum (pe diverse furtune in functie de ce vrem sa vedem, de preferat pe furtunul care ajunge la capsula ce deschide turbina), se porneste masina, se merge putin iar apoi cand ai oprit se verifica seringa, daca e trasa inseamna ca functioneaza
P.S. stie cineva de unde cupar manometru/senzor de presiune + ceas, sa il pun pe furtunul de la turbo pt a vedea presiunea?