Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
stie careva daca pompa de vaccum se poate incadra in cercul de suspecti . am sesizat ca chiar daca eroarea nu apare 1125 , la turatia de 2200 uneori turbina intra si isi face treaba dar uneori e moarta . e cea mai urata eroare care am putut sa o am la masina. mult noroc
Skip ads

  • sebyboy

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2008

  • Mesaj Privat
nu am reusit sa rezolvproblema,,,,,,tot imi apare becul galben:(((
am facut testul agrafa si imi da cod:7105 oare ce o fi asta?
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
7105 nu are cum sa-ti dea. poate P1105 Secondary Vacuum Sensor Circuit sau P0105 MAP Sensor Circuit Insufficient Activity
  • dady_vale

  • Mesaje scrise: 893
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z16xp1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Licurici ai mai rezolvat ceva la masina? Ti-am dat un PM.
  • dady_vale

  • Mesaje scrise: 893
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z16xp1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Poate si mie cineva sa-mi zica unde este exact pompa de vaccum? S-au unde sa ma uit mai exact sa vad la furtune si orice este de vedere macro pt ca micro se descurca cei din service. Smile
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Pompa de vacuum la Astra G y17dt se afla montata pe alternator, undeva jos in botul masinii intre motor si radiatorul de racire al lichidului antigel si este actionata in acelasi timp cu alternatorul de catre cureaua de transmisie.
  • dady_vale

  • Mesaje scrise: 893
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z16xp1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2006

  • Mesaj Privat
C-am greu de ajuns acolo fara un canal sau elevator Sad
  • nicu.costinesti

  • Mesaje scrise: 504
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Da, ca sa faci o operatie completa, iti trebuie o rampa, un canal sau sa ridici cumva botul masinii pe capre. Eu folosesc doua dale de beton in curtea casei si ii urc rotile din fata pe aceste dale.
Dat tie doar ca sa verifici furtunele de vacuum ce pleaca spre electrovalve si servofrana (in afara de cel de sub pompa ce pleca spre motor) poti si fara rampa, caci e un pic de loc pe deasupra intre motor si radiatorul de lichid racire.
  • dady_vale

  • Mesaje scrise: 893
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z16xp1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Cei de la Opel mi-au spus ca trebuie sa puna testerul lor ceva de tech2 ca sa vada exact ce este cu codul p1125, am patit duminica dimineata cand mi s-a aprins becul si nu mai tragea motorul mai deloc parca din 100cp am mai ramas cu 50cp. Dar m-am oprit am stat vreo 2-3 min si am pornit motorul si ...nu am mai avut prob. Imi este frica sa nu cumva sa patesc in vreo depasire sa ma bag si sa-i dau si sa nu mai poata trage ca eu zic ca e tragedie Sad O sa merg sa fac testul si ca imi zice o sa va transmit, poate a mai rezolvat cineva problema asta.
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
buna seara. baieti am rezolvat problema cu 1125 era de vina toba intermediara si finala . si a revenit masina si sunt extrem de bucuros . mult noroc si nu uitati sa deconactati evacuarea si sa mergeti asa sa vedeti ce se intampla!
  • dady_vale

  • Mesaje scrise: 893
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z16xp1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2006

  • Mesaj Privat
CORBU a scris:buna seara. baieti am rezolvat problema cu 1125 era de vina toba intermediara si finala . si a revenit masina si sunt extrem de bucuros . mult noroc si nu uitati sa deconactati evacuarea si sa mergeti asa sa vedeti ce se intampla!


Cum adica "deconectati evacuarea " ?

Mi s-a zis ca codul are mai multe componente care pot sa dea eroarea, de toba nu mi-a zis ca poate fii, inca nu am dus-o la test dar mi-a mai zis ca poate fii senzorul de RPM de la arborele cotit.
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
adica desfa conducta care duce de la turbina spre catalizator si mergi asa/ da codul are multe variante si sunt multe posibilitati. multa rabdare
  • sebyboy

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2008

  • Mesaj Privat
si ce sa intamplat dupa desfacerea conductei?fi mai explicativ te rog!
  • realcriss

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
acelasi cod p1125 m-a lovit si pe mine ieri, azi nu s-a mai aprins nimic in bord dar tot nu trage si scoate funingine pe teava, azi am verificat debitmetrul care e ok, maine verific valva cu pricina (wastegate), azi i-am scos unul din cele doua furtune si nu face vacuum decat cand are chef (aleator)

va tin la curent cu ce am rezolvat
  • dady_vale

  • Mesaje scrise: 893
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z16xp1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2006

  • Mesaj Privat
realcriss a scris:acelasi cod p1125 m-a lovit si pe mine ieri, azi nu s-a mai aprins nimic in bord dar tot nu trage si scoate funingine pe teava, azi am verificat debitmetrul care e ok, maine verific valva cu pricina (wastegate), azi i-am scos unul din cele doua furtune si nu face vacuum decat cand are chef (aleator)

va tin la curent cu ce am rezolvat


Chair te rog, mie nu mi-a mai facut figuri dar eu stiu cand o sa-l apuce din nou.
  • madboy

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Arges
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
am si eu o problema mare cu codul asta 1125 . pe la 120 se aprinde martorul in bord. cateodata nu se aprinde cateodata se aprinde . si in special daca o pun pe pilot la 130km/h merge si cand incepe sa urce un deal masina tre sa se forteze sa rama la 130 km/h mi se apinde becul, e ca si cum nu are motorul destula putere. mentionez ca pana la 120 merge bine . apoi mai greu. si am observat ca mai mult de 150 nu mai vrea. am schimbat valva wetgate de langa egr si tot asa face de la ce sa fie? sa piarda vacum ? am verificat furtunele de vacum nu par sa piarda vacum. sa varific pompa de vacum de pe alternator sa vad ca face destul vacum? sau ma dati mi si mie variante.
  • realcriss

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
am zis ca va tin la curent si am uitat.
Problema: erau doua probleme de fapt
1. electrovalva din spatele motorului care actioneaza capsula vacumatica (cea cu tija) de la turbina
2. turbina, avea elicea de la evacuare desprinsa de pe ax
acum nu pot sa imi dau seama care s-a stricat prima s-au daca s-au stricat ambele o data, le-am schimbat pe amandoua si merge brici
  • dady_vale

  • Mesaje scrise: 893
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z16xp1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2006

  • Mesaj Privat
realcriss a scris:am zis ca va tin la curent si am uitat.
Problema: erau doua probleme de fapt
1. electrovalva din spatele motorului care actioneaza capsula vacumatica (cea cu tija) de la turbina
2. turbina, avea elicea de la evacuare desprinsa de pe ax
acum nu pot sa imi dau seama care s-a stricat prima s-au daca s-au stricat ambele o data, le-am schimbat pe amandoua si merge brici

Se poate spune cat a costat?
  • BV-31STE

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2006

  • Mesaj Privat
dupa cum ii spuneam lui dady_vale eu am avut furtunul din poza crapat in partea de sus, aproape de colier.

  • realcriss

  • Mesaje scrise: 423
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 1.7dti y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2008

  • Mesaj Privat
@dady_vale ti-am trimis PM

am invatat ca:
-turbina se diagnosticheaza corect numai data jos de pe masina, se vede joc axial/longitudinal, starea palelor elicei etc
-vacumul se testeaza in mers, se baga o seringa mai mare, deschisa, in capul furtunului de vacuum (pe diverse furtune in functie de ce vrem sa vedem, de preferat pe furtunul care ajunge la capsula ce deschide turbina), se porneste masina, se merge putin iar apoi cand ai oprit se verifica seringa, daca e trasa inseamna ca functioneaza

P.S. stie cineva de unde cupar manometru/senzor de presiune + ceas, sa il pun pe furtunul de la turbo pt a vedea presiunea?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR