- gigi2007
- OP
- 134 mesaje
- din 07 Jul 2007
- Insignia 2011
- Olt
gigi2007
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
Va rog sa ma ajute cineva care se pricepe pentru ca eu sant total depasit de problema.Distributia la gts este pe lant dar are doua curele daca nu gresesc acolo la electromotor,una lata si una mai subtire iar ieri in mers am auzit un zgomot la motor,am oprit imediat si cand am ridicat capota mirosea a ars si iesea fum.Sa rupt aceea curea subtire.As avea o intrebare daca stie cineva,ce rol are aceea curea?este ceva grav?a putut afecta si altceva pe la motor?va multumesc
- gigi2007
- OP
- 134 mesaje
- din 07 Jul 2007
- Insignia 2011
- Olt
gigi2007
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
- gigi2007
- OP
- 134 mesaje
- din 07 Jul 2007
- Insignia 2011
- Olt
gigi2007
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Roly
- **
- 430 mesaje
- din 26 Jan 2009
- Insignia 2014 1.6 SIDI
- Germania
Roly
- Mesaje scrise: 430
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2014 1.6 SIDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2009
- Mesaj Privat
- gigi2007
- OP
- 134 mesaje
- din 07 Jul 2007
- Insignia 2011
- Olt
gigi2007
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Roly
- **
- 430 mesaje
- din 26 Jan 2009
- Insignia 2014 1.6 SIDI
- Germania
Roly
- Mesaje scrise: 430
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2014 1.6 SIDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2009
- Mesaj Privat
- gigi2007
- OP
- 134 mesaje
- din 07 Jul 2007
- Insignia 2011
- Olt
gigi2007
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Roly
- **
- 430 mesaje
- din 26 Jan 2009
- Insignia 2014 1.6 SIDI
- Germania
Roly
- Mesaje scrise: 430
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2014 1.6 SIDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2009
- Mesaj Privat
- gigi2007
- OP
- 134 mesaje
- din 07 Jul 2007
- Insignia 2011
- Olt
gigi2007
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
- dany_ionutz
- **
- 458 mesaje
- din 22 Oct 2008
- Vectra 2003 2.2 dti 125cp
- Suceava
dany_ionutz
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2008
- Mesaj Privat
- gigi2007
- OP
- 134 mesaje
- din 07 Jul 2007
- Insignia 2011
- Olt
gigi2007
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
BlackEye
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 2004 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2008
- Mesaj Privat
Si eu am un Vectra C cu motorizarea de 2.2 dti. Si mie mi s-a intamplat sa aud un pocnet la motor. Doar ca la a mea s-a forfecat roata de antrenare a curelei de alternator din capatul arborelui cotit; cureaua era in stare perfecta doar ca atarna...
Daca se descarca bateria incep sa-ti pice diverse servicii care functioneaza electric, pentru ca nu mai au energie: ABS, ESP, servodirectie, ventilatoar racire radiator motor/clima, etc.
Daca se descarca bateria incep sa-ti pice diverse servicii care functioneaza electric, pentru ca nu mai au energie: ABS, ESP, servodirectie, ventilatoar racire radiator motor/clima, etc.
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- gigi2007
- OP
- 134 mesaje
- din 07 Jul 2007
- Insignia 2011
- Olt
gigi2007
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Olt
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2007
- Mesaj Privat
varsatoru
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
rivalu- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2009
- Mesaj Privat
- dumitru florin
- ***
- 742 mesaje
- din 11 Jul 2008
- Vectra 2004 Y22DTR
- Alta tara
dumitru florin
- Mesaje scrise: 742
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2008
- Mesaj Privat
Cate chestii total aiurea se pot spune ...in primul rand este o singura curea are dreptate octav...
Ceea ce vezi tu una rupta si nu mai stiu ce...este posibil ca,cureaua ta sa se fi despicat in doua(mai mult ca sigur).
Iar bateria nu are nici o treaba ...cureaua ta sigur nu a fost schimbata niciodata...
Verifica tot chitul de transmisie(fulie arbore cotit,amortizor vibratie,rola intinzatoare,rola ghidaj)si bineinteles o curea noua.....mergi la un mecanic..
Poate scapi fara sa schimbi fulia arborelui cotit ca te usuca de bani...si fara ea tot te duce undeva la 7 mil...multa bafta
Ceea ce vezi tu una rupta si nu mai stiu ce...este posibil ca,cureaua ta sa se fi despicat in doua(mai mult ca sigur).
Iar bateria nu are nici o treaba ...cureaua ta sigur nu a fost schimbata niciodata...
Verifica tot chitul de transmisie(fulie arbore cotit,amortizor vibratie,rola intinzatoare,rola ghidaj)si bineinteles o curea noua.....mergi la un mecanic..
Poate scapi fara sa schimbi fulia arborelui cotit ca te usuca de bani...si fara ea tot te duce undeva la 7 mil...multa bafta
- Roly
- **
- 430 mesaje
- din 26 Jan 2009
- Insignia 2014 1.6 SIDI
- Germania
Roly
- Mesaje scrise: 430
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2014 1.6 SIDI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2009
- Mesaj Privat
- dumitru florin
- ***
- 742 mesaje
- din 11 Jul 2008
- Vectra 2004 Y22DTR
- Alta tara
dumitru florin
- Mesaje scrise: 742
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2008
- Mesaj Privat
Eu m-am referit la cauze...nu din cauza alternatorului i s-a rupt lui cureaua(sigur era uzata)...poate rola din capatul alternatorului..sa fie si ea uzata...dar slabe sanse...de obicei se duce amortizorul de vibratii...sau fulia arbore cotit...de aceea cureaua se rupe in timp..
Bineinteles ca omul nu va mai merge cu masina pt ca va termina bateria....va merge numai pe baterie...
Bineinteles ca omul nu va mai merge cu masina pt ca va termina bateria....va merge numai pe baterie...
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
dumitru florin a scris:Eu m-am referit la cauze...nu din cauza alternatorului i s-a rupt lui cureaua(sigur era uzata)...poate rola din capatul alternatorului..sa fie si ea uzata...dar slabe sanse...de obicei se duce amortizorul de vibratii...sau fulia arbore cotit...de aceea cureaua se rupe in timp..
nici nu sunt 2 luni de cand am schimbat intregul chit de role si fulii,mai putin cea de la alternator.
am avut amortizorul blocat si toate vibratiile le preluau fuliile...toata distractia m-a dus lejer 1500 RON,in unele cazuri si mai mult! si asta sunt numai piesele...pentru ca manopera a fost facuta de mine si inca cineva. insa, intr-un service manopera poate sa ajunga lejer la 500 de ron,sunt foarte multe de desfacut,motorul desprins din tambur,ridicat vreo 5 cm mai sus....si bonboana de pe coliva......desfacerea fuliei de la arbore. cu tot chinul de pe lume si am avut si pistol pneumatic tot am stat 1.5 H pentru a desface fulia!
aveti mare grija pentru ca toate astea se pot preveni, doar daca se respecta termeni si perioada de intretinere!
bafta!