Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • gigi2007

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Va rog sa ma ajute cineva care se pricepe pentru ca eu sant total depasit de problema.Distributia la gts este pe lant dar are doua curele daca nu gresesc acolo la electromotor,una lata si una mai subtire iar ieri in mers am auzit un zgomot la motor,am oprit imediat si cand am ridicat capota mirosea a ars si iesea fum.Sa rupt aceea curea subtire.As avea o intrebare daca stie cineva,ce rol are aceea curea?este ceva grav?a putut afecta si altceva pe la motor?va multumesc
Skip ads

  • gigi2007

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2007

  • Mesaj Privat
am gresit acele doua curele sant la alternator.scuze
  • gigi2007

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2007

  • Mesaj Privat
chiar nu primesc nici-un raspuns?
  • Roly

  • Mesaje scrise: 430
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2014 1.6 SIDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Pai ce motor ai?
  • gigi2007

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2007

  • Mesaj Privat
2,2 DTI
  • Roly

  • Mesaje scrise: 430
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2014 1.6 SIDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Daca este de la alternator se descarca bateria ca nu are ce sa-l incarce.
  • gigi2007

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2007

  • Mesaj Privat
PAI SI ALTCEVA LA MOTOR SE POATE INTIMPLA MERSI
  • Roly

  • Mesaje scrise: 430
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2014 1.6 SIDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2009

  • Mesaj Privat
nu
  • gigi2007

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2007

  • Mesaj Privat
OK
  • dany_ionutz

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2003 2.2 dti 125cp
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2008

  • Mesaj Privat
am acelasi motor ca si tine.nu se intampla nimic daca se rupe cureaua de la alternator
  • gigi2007

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2007

  • Mesaj Privat
EU NU MA PRICEP SUNT DOUA CURELE UNA SUBTIRE SI UNA MAI LATA SA RUPT CEA SUBTIRE CE ROL AVEA
  • BlackEye

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am un Vectra C cu motorizarea de 2.2 dti. Si mie mi s-a intamplat sa aud un pocnet la motor. Doar ca la a mea s-a forfecat roata de antrenare a curelei de alternator din capatul arborelui cotit; cureaua era in stare perfecta doar ca atarna...
Daca se descarca bateria incep sa-ti pice diverse servicii care functioneaza electric, pentru ca nu mai au energie: ABS, ESP, servodirectie, ventilatoar racire radiator motor/clima, etc.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
gigi2007 a scris:EU NU MA PRICEP SUNT DOUA CURELE UNA SUBTIRE SI UNA MAI LATA SA RUPT CEA SUBTIRE CE ROL AVEA

NU SUNT DOUA CURELE!!!e doar una singura! Wink
  • gigi2007

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Olt
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2007

  • Mesaj Privat
am spus nu ma pricep.atunci aceea curea subtire de unde este?se afla chiar langa ceea lata.sa se fi despicat.arata ca si cum ar fi doua
  • varsatoru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
@gigi2007 : cred ca o poza ar face cat 1000 de cuvinte Smile
  • rivalu

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Adevarate cuvinte spui tu varasatorule,din ce am citit aceea curea este reprezinta cureea de accesori si vine pe alternator,servo....ramai fara curent in baterie...
  • dumitru florin

  • Mesaje scrise: 742
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Cate chestii total aiurea se pot spune ...in primul rand este o singura curea are dreptate octav...
Ceea ce vezi tu una rupta si nu mai stiu ce...este posibil ca,cureaua ta sa se fi despicat in doua(mai mult ca sigur).
Iar bateria nu are nici o treaba ...cureaua ta sigur nu a fost schimbata niciodata...
Verifica tot chitul de transmisie(fulie arbore cotit,amortizor vibratie,rola intinzatoare,rola ghidaj)si bineinteles o curea noua.....mergi la un mecanic..

Poate scapi fara sa schimbi fulia arborelui cotit ca te usuca de bani...si fara ea tot te duce undeva la 7 mil...multa bafta
  • Roly

  • Mesaje scrise: 430
  • Locatie: Germania
  • Masina: Insignia 2014 1.6 SIDI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2009

  • Mesaj Privat
@dumitru florin - Eu stiu ca bateria se incarca cu ajutorul alternatorului , iar daca alternatorul nu este antrenat prin curea atuncea se descarca bateria din cauza consumatorilor. Sa ma corecteze cineva in masura daca gresesc. Rolling Eyes
  • dumitru florin

  • Mesaje scrise: 742
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Eu m-am referit la cauze...nu din cauza alternatorului i s-a rupt lui cureaua(sigur era uzata)...poate rola din capatul alternatorului..sa fie si ea uzata...dar slabe sanse...de obicei se duce amortizorul de vibratii...sau fulia arbore cotit...de aceea cureaua se rupe in timp..
Bineinteles ca omul nu va mai merge cu masina pt ca va termina bateria....va merge numai pe baterie...
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
dumitru florin a scris:Eu m-am referit la cauze...nu din cauza alternatorului i s-a rupt lui cureaua(sigur era uzata)...poate rola din capatul alternatorului..sa fie si ea uzata...dar slabe sanse...de obicei se duce amortizorul de vibratii...sau fulia arbore cotit...de aceea cureaua se rupe in timp..

nici nu sunt 2 luni de cand am schimbat intregul chit de role si fulii,mai putin cea de la alternator.
am avut amortizorul blocat si toate vibratiile le preluau fuliile...toata distractia m-a dus lejer 1500 RON,in unele cazuri si mai mult! si asta sunt numai piesele...pentru ca manopera a fost facuta de mine si inca cineva. insa, intr-un service manopera poate sa ajunga lejer la 500 de ron,sunt foarte multe de desfacut,motorul desprins din tambur,ridicat vreo 5 cm mai sus....si bonboana de pe coliva......desfacerea fuliei de la arbore. cu tot chinul de pe lume si am avut si pistol pneumatic tot am stat 1.5 H pentru a desface fulia!
aveti mare grija pentru ca toate astea se pot preveni, doar daca se respecta termeni si perioada de intretinere!
bafta!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR