psmc
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
psmc
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
- thrill
- ***
- 860 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 860
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
2 sfaturi !
1. foloseste functia cautare, majoritatea problemelor s-au discutat deja. iti las mai jos un link despre dezamorsarea pompei.
2. lasa masina cu botul la vale.
https://www.clubopel.com/vie...dezamorsare+pompa
1. foloseste functia cautare, majoritatea problemelor s-au discutat deja. iti las mai jos un link despre dezamorsarea pompei.
2. lasa masina cu botul la vale.
https://www.clubopel.com/vie...dezamorsare+pompa
psmc
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
m-am uitat pe furtunele de tur si retur am si supapa acea pe tur inainte de filtru dar tot degeaba, m-am uitat si pe forum dar nu am vazu sa zica vrunu cum a rez pana la urma decat cu pompa manuala de amorsare, dar nu as vrea sa stau si sa salt capota in fiecara zi si sa dau la pompa, vreau sa mearga ca inainte. multumesc
- DB77AAA
- *******
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
psmc
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
am schimbat furtunele de la retur am verificat si teurile si tot asa face iar la filtru am o intrare care este turul si o iesire care iese si este tot turul filtrat si duce la pompa de injectie iar filtrul de motorina l-am schimbat acum vreo luna dar nu am avut probleme pana acum ,a inceput de cateva zile sa faca asa,am verificat si conductele de motorina dar nimic
- adrian terinte
- ****
- 1,214 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,214
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
Salut
Schimba carcasa filtrului cum a mai spus un coleg anterior.
Am avut si eu probleme asemanatoare,am schimbat furtune,teuri,am pus supapa,curatat rezervor si tot degeaba,pana la urma am schimbat filtrul cu unul de W passat din '94 provizoriu sa vad daca mai face dar de atunci merge OK si o sa raman in continuare pe acest tip de filtru pentru ca este mai bun decat plasticele moderne ,"feru e tot fer" cum zic scocarii
Schimba carcasa filtrului cum a mai spus un coleg anterior.
Am avut si eu probleme asemanatoare,am schimbat furtune,teuri,am pus supapa,curatat rezervor si tot degeaba,pana la urma am schimbat filtrul cu unul de W passat din '94 provizoriu sa vad daca mai face dar de atunci merge OK si o sa raman in continuare pe acest tip de filtru pentru ca este mai bun decat plasticele moderne ,"feru e tot fer" cum zic scocarii
- DB77AAA
- *******
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
miky1970
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2008
- Mesaj Privat
psmc
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
miky1970
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2008
- Mesaj Privat
- georginio2200
- *
- 1 mesaje
- din 18 Mai 2009
- Vectra 1998
- Bucuresti
georginio2200
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Am un vectra b din '98, am ramas fara motorina de mai multe ori datorita indicatorului care functioneaza cand vrea si cum vrea.
Cand m-am luminat sa merg dupa km, m-a lasat in drum. Pur si simplu nu a vrut sa mai porneasca, dupa ce am amorsat-o a pornit,
dar merge doar la relanti, daca o accelerez se opreste. De pornit porneste usor dar nu o pot accelera.
Va rog daca imi puteti da un sfat cu ce ar putea avea, unde ar fi defectul?
Multumesc.
Am un vectra b din '98, am ramas fara motorina de mai multe ori datorita indicatorului care functioneaza cand vrea si cum vrea.
Cand m-am luminat sa merg dupa km, m-a lasat in drum. Pur si simplu nu a vrut sa mai porneasca, dupa ce am amorsat-o a pornit,
dar merge doar la relanti, daca o accelerez se opreste. De pornit porneste usor dar nu o pot accelera.
Va rog daca imi puteti da un sfat cu ce ar putea avea, unde ar fi defectul?
Multumesc.
psmc
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
kulea
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
mihai_v
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 2dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2007
- Mesaj Privat
- boby1510
- **
- 164 mesaje
- din 22 Jun 2008
- Insignia 2012 a20dt
- Bucuresti
boby1510
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012 a20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2008
- Mesaj Privat
snaemih
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2009
- Mesaj Privat
Sal
Am cumparat de curand un vectra b, an 1998, motor 2000 cmc.De la inceput am avut becul de avarie motor aprins in mers si masina pierdea din putere.Acum porneste dar in scurt timp se opreste, filtrul de motorina ramane gol, cand desfac furtunul de alimentare din filtru este ca si cum ar fi vidat.Masina mai porneste doar dupa ce se raceste.Am schimbat intre timp garniturile de la injectoare, electromotorul l-am reparat.
Poate ma ajutati cu un sfat ev, daca dezmembreaza cineva as dori sa cumpar un motor sau pompa cu calculator cu tot pt ca asta suspectez ca ar fi.
Am cumparat de curand un vectra b, an 1998, motor 2000 cmc.De la inceput am avut becul de avarie motor aprins in mers si masina pierdea din putere.Acum porneste dar in scurt timp se opreste, filtrul de motorina ramane gol, cand desfac furtunul de alimentare din filtru este ca si cum ar fi vidat.Masina mai porneste doar dupa ce se raceste.Am schimbat intre timp garniturile de la injectoare, electromotorul l-am reparat.
Poate ma ajutati cu un sfat ev, daca dezmembreaza cineva as dori sa cumpar un motor sau pompa cu calculator cu tot pt ca asta suspectez ca ar fi.
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,663 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,663
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
snaemih a scris: cand desfac furtunul de alimentare din filtru este ca si cum ar fi vidat.Masina mai porneste doar dupa ce se raceste.
Sal,s-ar putea sa ai rezervorul infundat,sau sa-ti inchida busonul de la motorina ermetic,dintr-un motiv sau altul.In mod normal,pe masura ce se consuma motorina din rezervor,este inlocuita de aer,tras prin capac.Daca nu are gaura libera,mumu aer...Dar mai probabil decat asta,este sa ai sorbul de la rezervor infundat,si duce la acelasi rezultat,dar mult mai rapid..Si nu porneste cand se raceste,cum ai zis,ci cand reuseasca sa treaca ceva motorina prin dopul creat.Daca posesorul anterior sau chiar tu ati bagat motorina de la camioane,cam asta se intampla.Asta nu e un lucru rau,dar tb.filtrata,macar printr-o palnie cu sita.
snaemih
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2009
- Mesaj Privat
SUPERDRAGOS a scris:
Sal,s-ar putea sa ai rezervorul infundat,sau sa-ti inchida busonul de la motorina ermetic,dintr-un motiv sau altul.In mod normal,pe masura ce se consuma motorina din rezervor,este inlocuita de aer,tras prin capac.Daca nu are gaura libera,mumu aer...Dar mai probabil decat asta,este sa ai sorbul de la rezervor infundat,si duce la acelasi rezultat,dar mult mai rapid..Si nu porneste cand se raceste,cum ai zis,ci cand reuseasca sa treaca ceva motorina prin dopul creat.Daca posesorul anterior sau chiar tu ati bagat motorina de la camioane,cam asta se intampla.Asta nu e un lucru rau,dar tb.filtrata,macar printr-o palnie cu sita.
snaemih a scris: cand desfac furtunul de alimentare din filtru este ca si cum ar fi vidat.Masina mai porneste doar dupa ce se raceste.
Sal,s-ar putea sa ai rezervorul infundat,sau sa-ti inchida busonul de la motorina ermetic,dintr-un motiv sau altul.In mod normal,pe masura ce se consuma motorina din rezervor,este inlocuita de aer,tras prin capac.Daca nu are gaura libera,mumu aer...Dar mai probabil decat asta,este sa ai sorbul de la rezervor infundat,si duce la acelasi rezultat,dar mult mai rapid..Si nu porneste cand se raceste,cum ai zis,ci cand reuseasca sa treaca ceva motorina prin dopul creat.Daca posesorul anterior sau chiar tu ati bagat motorina de la camioane,cam asta se intampla.Asta nu e un lucru rau,dar tb.filtrata,macar printr-o palnie cu sita.
ok o sa verific si mai scriu de-ar fi asa simplu...
kulea
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
eu cred ca e pompa de injectie
adica am patit-o de a inceput sa moara la relantiu , am incercat sa ma duc cu ea la mecanic si in drum incolo s-a aprins becul minunat mi-a din putere penreu 10 secunde si dupa aia si-a revenit si becul sa stins apoi dupa cam 100 m a murit motorul si nu am reusit sa il pornesc decat dupa vreo 2 , 3 ore am foarte foarte greu si scotea un fum alb am duso la mecanic si de acolo iarasi nu a mai pornit mi-a dat eroare pe tester
P1120 critical system malfuction
apoi am traso pana acasa , acasa a doua zi am reusit sa o pornesc iarasi dar tot la fel de greu
am un filmuletz , poate va ajuta mai mult ....sa vedeti cum face si cum porneste ,
din cate am auzit p1120 e pompa de injectie ,,
observati in filmulet at cand incearca sa revina la relantiu scade sub 900 de rtm parca pana pe la 500 si trepideaza tare si apoi se stabilizeaza iarasi la 900
as avea sanse sa gasesc in germania la un pret mai bun? sau undeva unde o pot repara si sa am si ceva garantie cat de cat ?
poate mai are cineva ceva sfaturi...multumesc
http://www.youtube.com/watch?v=wnYcwJvTUNc
adica am patit-o de a inceput sa moara la relantiu , am incercat sa ma duc cu ea la mecanic si in drum incolo s-a aprins becul minunat mi-a din putere penreu 10 secunde si dupa aia si-a revenit si becul sa stins apoi dupa cam 100 m a murit motorul si nu am reusit sa il pornesc decat dupa vreo 2 , 3 ore am foarte foarte greu si scotea un fum alb am duso la mecanic si de acolo iarasi nu a mai pornit mi-a dat eroare pe tester
P1120 critical system malfuction
apoi am traso pana acasa , acasa a doua zi am reusit sa o pornesc iarasi dar tot la fel de greu
am un filmuletz , poate va ajuta mai mult ....sa vedeti cum face si cum porneste ,
din cate am auzit p1120 e pompa de injectie ,,
observati in filmulet at cand incearca sa revina la relantiu scade sub 900 de rtm parca pana pe la 500 si trepideaza tare si apoi se stabilizeaza iarasi la 900
as avea sanse sa gasesc in germania la un pret mai bun? sau undeva unde o pot repara si sa am si ceva garantie cat de cat ?
poate mai are cineva ceva sfaturi...multumesc
http://www.youtube.com/watch?v=wnYcwJvTUNc