xot
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2006
- Mesaj Privat
De la început, sã ºtiþi cã am cãutat ºi citit toate subiectele de pe forum legate de resincronizarea cheilor. Nici unul dintre procedeele descrise nu a funcþionat în cazul meu...
Maºina este o Vectra-C Elegance 2.0 DTI, din 2003. Ambele chei au funcþionat ireproºabil pânã când uneia dintre chei i-am scos bateria pentru cel mult 2-3 s. Dupã ce i-am repus bateria, LED-urile cheii se aprind la apãsarea butoanelor (3 butoane: închis, deschis ºi portbagaj). La punerea contactului îmi apare acel lacãt pe bord ºi nu porneºte. De asemenea, nici telecomanda nu funcþioneazã (închiderea/deschiderea din telecomanda de pe cheie).
Îmi poate spune cineva o metodã pe care a aplicat-o acestui model de maºinã ºi care a mers? Dacã da, îmi poate descrie fiecare pas în ordine?
Vã mulþumesc!
P.S. Faþã de metodele descrise deja, am mai gãsit ºi aceasta, dar n-am încercat-o încã, fiind searã ºi fiindu-mi teamã sã nu porneascã alarma ºi sã n-o mai pot opri , dupã cum se zicea pe acel sait.
P.P.S. Poate ajutã cu ceva: resetarea intervalului de service mi-a reuºit (apãsat butonul de reset al kilometrajului parþial, pus contactul ºi menþinut în tot acest timp butonul de reset apãsat).
Maºina este o Vectra-C Elegance 2.0 DTI, din 2003. Ambele chei au funcþionat ireproºabil pânã când uneia dintre chei i-am scos bateria pentru cel mult 2-3 s. Dupã ce i-am repus bateria, LED-urile cheii se aprind la apãsarea butoanelor (3 butoane: închis, deschis ºi portbagaj). La punerea contactului îmi apare acel lacãt pe bord ºi nu porneºte. De asemenea, nici telecomanda nu funcþioneazã (închiderea/deschiderea din telecomanda de pe cheie).
Îmi poate spune cineva o metodã pe care a aplicat-o acestui model de maºinã ºi care a mers? Dacã da, îmi poate descrie fiecare pas în ordine?
Vã mulþumesc!
P.S. Faþã de metodele descrise deja, am mai gãsit ºi aceasta, dar n-am încercat-o încã, fiind searã ºi fiindu-mi teamã sã nu porneascã alarma ºi sã n-o mai pot opri , dupã cum se zicea pe acel sait.
P.P.S. Poate ajutã cu ceva: resetarea intervalului de service mi-a reuºit (apãsat butonul de reset al kilometrajului parþial, pus contactul ºi menþinut în tot acest timp butonul de reset apãsat).
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
xot
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2006
- Mesaj Privat
xot
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2006
- Mesaj Privat
- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
- emmanuel
- **
- 235 mesaje
- din 10 Feb 2005
- Bucuresti
emmanuel
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2005
- Mesaj Privat
xot
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2006
- Mesaj Privat
Pãi nu am cum sã vã spun ce i-au fãcut, pentru cã Gold & Platin are o politicã foarte interesantã: nu ai acces în service, doar în sala de aºteptare. Bonusul pe care l-am primit a constat în 4 ore pierdute ºi n-au dat ºi ei nici mãcar o cafea. (Aºa obiºnuiesc la revizii).
M-am uitat pe Comanda de reparaþii ºi, într-adevãr, au fãcut o reprogramare a cheii. ªi timpul de execuþie a fost de 3,0 h!!
M-am uitat pe Comanda de reparaþii ºi, într-adevãr, au fãcut o reprogramare a cheii. ªi timpul de execuþie a fost de 3,0 h!!
- senatorC30SE
- **
- 99 mesaje
- din 01 Jan 2006
- Omega 2002 y32se
- ARAD
senatorC30SE
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: ARAD
- Masina: Omega 2002 y32se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2006
- Mesaj Privat
xot
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2006
- Mesaj Privat
hoolligan
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2006
- Mesaj Privat
dellorya
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina: Astra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Dragster
- **
- 172 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
Dragster
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
La betonele meu cheia se desincronizeaza destuld e des chiar... La cheile de Astra G (nu stiu daca e la fel si la Vectra C), din cate am reusit sa-mi dau seama, exista o problema mai profunda, adica soclu bateriei din cheie se desprinde in timp din piciorusele care fac contact cu integratul. Automat cheia se desincronizeaza. Eu am folosit ambele chei alternativ, incercand sa le uzez cat mai putin, dar chiar si asa una imi face figuri ocazional.
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- newmedia_ltd
- *
- 16 mesaje
- din 27 Apr 2006
- Astra 2003 Y20DTH
- Iasi
newmedia_ltd
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2006
- Mesaj Privat
La punerea contactului îmi apare acel lacãt pe bord ºi nu porneºte.
mai baieti
dar asta suna a lipsa cod pentru imobilizator
si la opelul meu am avut prb cu cheia
am fost tot la gold&platin mi-au luat aia atunci un 50 roni si la cateva ore iar nu mai mergea cheia(la inchidere/deschidere dar motorul pornea)
poate a pierdut cipu ala cu codul din cheie cand a deschis pentru a schimba bateria
eu l-am ratacit odata si nu stiam de ce nu porneste motoru
ipoteza asta a mea este valabila numai in cazul in care afirmatia citata de mine la inceputul mesajului este adevarata.
Ultima modificare făcută de newmedia_ltd la Sam 03 Nov, 2007 10:49 am
- popescu iulian
- ****
- 1,400 mesaje
- din 19 Jun 2006
- Antara 2012 A22DMH
- Timisoara
popescu iulian
- Mesaje scrise: 1,400
- Locatie: Timisoara
- Masina: Antara 2012 A22DMH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
xot a scris:Pãi nu am cum sã vã spun ce i-au fãcut, pentru cã Gold & Platin are o politicã foarte interesantã: nu ai acces în service, doar în sala de aºteptare. Bonusul pe care l-am primit a constat în 4 ore pierdute ºi n-au dat ºi ei nici mãcar o cafea. (Aºa obiºnuiesc la revizii).
M-am uitat pe Comanda de reparaþii ºi, într-adevãr, au fãcut o reprogramare a cheii. ªi timpul de execuþie a fost de 3,0 h!!
M-am uitat pe Comanda de reparaþii ºi, într-adevãr, au fãcut o reprogramare a cheii. ªi timpul de execuþie a fost de 3,0 h!!
Cu tot respectul, o astfel de operatie dureaza fix 1 min, si spun asta in cunostinta de cauza.Am dus o masina la G&P pe platforma deoarece fusese pierduta cheia, am facut alta in Germania, dar care trebuia programata, si a durat fix 1 min, a costat fix 26 ron ( da 260000 rol), si a facut-o in fata mea, a pus tech2 si imediat a programat cheia. Totul e sa stii pe cine sa suni