Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • ady_ckj

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Opel astra bertone turbo! Cand franez masina are uneori tendinta sa traga stanga ,uneori chiar si dreapta foarte usor. Am indreptat jantele, am echilibrat-o si am facut unghiurile dar problema ramane la fel!! Sa fie din cauza cauciucurilor care sunt cam roase pe interior( Dunlop sport 215/40 r17). Discurile si placutele sunt schimbate si ele de curand!! Ramane luni sa cumpar doua gume sa le bag pe fata sa vad daca merge treaba! (Nu ma sfatuiti sa le schimb cu alea de pe spate ca si alea sunt la fel de varza Crying or Very sad - cu gropile de prin Bucuresti)Ce sfaturi imi dati?
Skip ads

  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Se intampla ca uneori din cauza uzurii, pistonasul de frana sa ramana usor blocat si in cazul acesta masina "trage" in partea respectiva.
Verifica sa nu fie garnitura rupta si mizerie intrata. Ma refer la pistonasul etrierului de franare.
  • ady_ckj

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Schimb luni cauciucurile si o sa ma uit si la pistonase Wink Sper sa fie asta problema!!
  • Marian79

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 C16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2005

  • Mesaj Privat
vezi si amortizoarele in ce stare se afla.
  • bratone

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Mai bine verifica pistonasele ca s-ar putea sa fie uzate, si poate dai banu pe gume mai incolo.
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
fa un test de frana pe stand. ala iti scoate grafic cu stanga/dreapta si vezi care-i treaba

Poti sa ai si ceva joc in bucsi undeva care in franare sa miste roata in spate
  • ady_ckj

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Da, cred ca un test la frane ar fi cel mai potrivit, cauciucurile trebuie sa le schimb oricum, macar 2 , ca pe unul de pe spate am o galma mica !! Sper sa fie de la pistonase!!!
  • codrin

  • Mesaje scrise: 477
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Eu as inclina sa cred ca problema este de la pistoanele de la etrier.
La fel am patit la o Dacie care era inca in garantie , si dupa ce m-am certat cu mecanicii in Dacia Service ( ! ) care spuneau ba ca e de la frana de mana , ba de la discurile de frana (cica erau ovalizate ) , i-am obligat sa desfaca etrierul dreapta (masina tragea stanga) , au descoperit cu stupoare ca aveam dreptate. pistonul era blocat si nu mai mergea frana pe dreapta fata , si de aceea tragea stanga.
Puteam sa o rezolv eu singur , dar masina era in garantie si nu am vrut sa umblu.
Chestia asta s-a intamplat datorita lichidului de frana care este higroscopic si care absoarbe umezeala .
De aceea se recomanda schimbarea lichidului la cel mult 2 ani.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Masina trage de directie spre roata la care tine frana mai bine. Este si motivul pentru care la ITP nu se admit diferente la franare pe aceeasi punte mai mari de 10%. Alte cauze: amortizoarele cum s-a mai spus si toate articulatiile rotii de pe partea in care trage. Este evident ca la curse diferite ale pistoanelor de etrier va fi si dezechilibru la franare intre cele doua roti de pe aceeasi punte. Parerea mea este ca proba este concludenta in conditiile in care articulatiile sunt OK pe ambele roti, amortizoarele si bineinteles cauciucurile, altfel poti suspecta orice si nu sti de unde provine efectul.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Am patit si eu aceiasi chestie. teste,echilibrari,geometrie...la fel facea. In final s-a dovedit a fi de la anvelope care erau destul de uzate. Le-am schimbat cu unele noi si problema a disparut.
  • giani71

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: pitesti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Pe langa ce cauze posibile au enumerat ceilalti colegi, este posibil sa fie si din cauza discurilor si placutelor schimbate de curand.
Este nevoie sa parcurgi cateva sute de km pana se aseaza placutele pe discuri...si sa se indeparteaza si o eventuala grasime de la montaj care ar putea sa fi aderat la suprafetele de frictiune...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR