raduradu
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
normal acest martor ar trebui sa se stinge dupa 3-4 secunde de la punerea contactului(simultan cu martorul airbeg) dar la mine de un timp sta aprins pana ce pornesc motorul dupa care se stinge! daca scot bornele cateva minute problema revine la normal dar daca fac 50-100 km martorul iar o ia razna la o noua pornire. stie cineva ce ar putea fi( si am un consum de 11 in ors in conditiile in care merg fff incet si schimb pana in 2000-2500 rotatii).
benzina 12 16v
benzina 12 16v
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
raduradu
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
raduradu
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
raduradu
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
- cipo
- **
- 192 mesaje
- din 04 Nov 2005
- Vectra 2007 Z19DTH
- Bucuresti
cipo
- Mesaje scrise: 192
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2005
- Mesaj Privat
raduradu
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
- cipo
- **
- 192 mesaje
- din 04 Nov 2005
- Vectra 2007 Z19DTH
- Bucuresti
cipo
- Mesaje scrise: 192
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2005
- Mesaj Privat
revin cu info: "defectul" a disparut la fel de subit cum a si aparut, facandu-ma sa ma simt penibil ieri la service cand am solicitat un test. normal, martorul se stingea la fel ca inainte (dupa cateva secunde, o data cu ceilalti martori), iar la o scanare nu s-a gasit nici o eroare.
poate ca daca as fi fost mai atent dimineata cand am pornit masinia, as fi avut vreo cativa lei in plus in buzunar.
cauzele: necunoscute.
poate ca daca as fi fost mai atent dimineata cand am pornit masinia, as fi avut vreo cativa lei in plus in buzunar.
cauzele: necunoscute.
raduradu
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
alez911
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina: Corsa 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Sebi_Marius
- **
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
E ciudat becusorul asta galben. De cand am masina s-a manifestat in fel si chip:
-in mod normal mi se stinge impreuna cu becul de la airbag inainte de a porni dar de cand mi-a clipit de cateva ori, se stinge numai dupa ce pornesc motorul
-alta data, tot dupa o clipire d-asta, si-a revenit singur, adica se stingea inainte de a da cheie
-de curand mi-a clipit iarasi, se stinge dupa ce pornesc motorul si am remarcat, uneori, cum exista un mic lag la demaraj. Poate doar mi se pare. Oricum, motorul pare sa functioneze in regula. As putea sa asociez ultimul eveniment legat de becusorul buclucas cu prezenta unui miros ceva mai puternic de benzina. Prima si ultima data cand am simtit miros de benzina(sau gaze?) mai puternic s-a aprins si becul ala care semnaleaza nereguli la evacuare. Tot atunci mi-a pornit si pompa de purjare a gazelor. Hm, acum mi-a trecut ideea prin cap: parca n-am mai auzit-o functionand...Trebuie sa o verific neaparat!!!
-in mod normal mi se stinge impreuna cu becul de la airbag inainte de a porni dar de cand mi-a clipit de cateva ori, se stinge numai dupa ce pornesc motorul
-alta data, tot dupa o clipire d-asta, si-a revenit singur, adica se stingea inainte de a da cheie
-de curand mi-a clipit iarasi, se stinge dupa ce pornesc motorul si am remarcat, uneori, cum exista un mic lag la demaraj. Poate doar mi se pare. Oricum, motorul pare sa functioneze in regula. As putea sa asociez ultimul eveniment legat de becusorul buclucas cu prezenta unui miros ceva mai puternic de benzina. Prima si ultima data cand am simtit miros de benzina(sau gaze?) mai puternic s-a aprins si becul ala care semnaleaza nereguli la evacuare. Tot atunci mi-a pornit si pompa de purjare a gazelor. Hm, acum mi-a trecut ideea prin cap: parca n-am mai auzit-o functionand...Trebuie sa o verific neaparat!!!
- Sebi_Marius
- **
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
vanwil
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina: Corsa 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2005
- Mesaj Privat
- Sebi_Marius
- **
- 158 mesaje
- din 24 Mar 2005
- Corsa 2006 Z13DT
Sebi_Marius
- Mesaje scrise: 158
- Locatie:
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2005
- Mesaj Privat
robby
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: ploiesti
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
legat de acest martor galben, masina cu cheita. pana acum se stingea in regim normal, adik la 4-5 sec dupa punerea contactului. azi, in timp ce rulam, am constatat ca acest martor s-a aprins. nu puteam rula cu mai mult de 110km/h, masina era mult mai puturoasa, nu mai tragea, parca lipsita de turbina, indiferent in ce treapta ma aflam. dupa o scurta oprire, la repornire, martorul s-a inchis, odata cu ceilalti martori, numai ca acum la 4 sec dupa pornirea motorului, in schimb masina mergea super, tragea ca inainte, iar in timpul mersului nu s-a reaprins. sa fie ceva grav? ce reprezinta acest martor? ce poate cauza activarea acestuia?
masinuta este un opel astra caravan, 1.7 dti.
va multumesc anticipat pt orice raspuns, sfat sau sugestie in aceasta privinta!
masinuta este un opel astra caravan, 1.7 dti.
va multumesc anticipat pt orice raspuns, sfat sau sugestie in aceasta privinta!
- Corsafuhrer
- ***
- 869 mesaje
- din 26 Mai 2006
- Corsa 2003 Y17DT
- Bucuresti
Corsafuhrer
- Mesaje scrise: 869
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2006
- Mesaj Privat
La mine e la fel. Acest martor nu se stinge dupa ce pun contactul, odata cu cel de ABS si de catalizator, ci doar dupa ce pornesc motorul. In mers nu s-a aprins niciodata. Sa fie legat cu faptul ca mie imi sta aprins tot timpul beculetul de airbag (nu mai am airbag-urile frontale cred)
Later edit: i-am facut geometria si unghiul de fuga, pt ca "manca" din cauciuc pe stanga fata si acum se stinge beculetul buclucas o data cu ABS&stuff, la cateva secunde dupa punerea contactului.
Later edit: i-am facut geometria si unghiul de fuga, pt ca "manca" din cauciuc pe stanga fata si acum se stinge beculetul buclucas o data cu ABS&stuff, la cateva secunde dupa punerea contactului.
raduradu
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2006
- Mesaj Privat
- Corsafuhrer
- ***
- 869 mesaje
- din 26 Mai 2006
- Corsa 2003 Y17DT
- Bucuresti
Corsafuhrer
- Mesaje scrise: 869
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2006
- Mesaj Privat