bratone
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2004
- Mesaj Privat
Daca nu o pornesc intr-un interval de 24 de ore nu mai porneste. La service vroiau sa-mi schimbe pompele de motorina, capac filtru motorina, injectoare, mai toata masina, ca doar sunt un alt fraier care nu se pricepe si tre' sa-i ia malaiu'.
Ideea e ca azi 5.02 am incercat s-o pornesc si n-a vrut, ca doar n-am mers cu ea de vineri seara. Dupa 2 chei, m-am uitat in filtru de motorina si era full, dupa care i-am dat la automat pana a pornit, dar a mers un pic si s-a oprit. Am desfacut din nou filtrul de motorina si era aproape gol. I-am pus motorina in filtru, l-am inchis, dupa care i-am dat la automat pana i-a crapat bateria, dar n-a mai pornit.
Eu i-am schimbat anul trecut niste piese de la pompa de motorina, 4 garnituri, ceva legat de injectoare, iar astia de la service zic ca nu sunt tot alea ca n-au cum sa se strice asa repede.
Una peste alta nu stiu ce are, acum am ramas si fara baterie, si sta in fata blocului si rugineste degeaba.
Poate a mai avut careva problema asta, sau ati mai auzit, ca eu sunt convins ca e vreun rahat de piesa de 2 lei, care rezolva toata problema.
As mai avea nevoie de un manual de reparatie, tot pentru modelu asta, daca are cineva?
Astept un raspuns, multam.
Ideea e ca azi 5.02 am incercat s-o pornesc si n-a vrut, ca doar n-am mers cu ea de vineri seara. Dupa 2 chei, m-am uitat in filtru de motorina si era full, dupa care i-am dat la automat pana a pornit, dar a mers un pic si s-a oprit. Am desfacut din nou filtrul de motorina si era aproape gol. I-am pus motorina in filtru, l-am inchis, dupa care i-am dat la automat pana i-a crapat bateria, dar n-a mai pornit.
Eu i-am schimbat anul trecut niste piese de la pompa de motorina, 4 garnituri, ceva legat de injectoare, iar astia de la service zic ca nu sunt tot alea ca n-au cum sa se strice asa repede.
Una peste alta nu stiu ce are, acum am ramas si fara baterie, si sta in fata blocului si rugineste degeaba.
Poate a mai avut careva problema asta, sau ati mai auzit, ca eu sunt convins ca e vreun rahat de piesa de 2 lei, care rezolva toata problema.
As mai avea nevoie de un manual de reparatie, tot pentru modelu asta, daca are cineva?
Astept un raspuns, multam.
- senatorC30SE
- **
- 99 mesaje
- din 01 Jan 2006
- Omega 2002 y32se
- ARAD
senatorC30SE
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: ARAD
- Masina: Omega 2002 y32se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Intrebari :
1) De cand iti face asa?
2) Ai facut ceva special inainte sa aiba simptomele astea ?
3) Acum nu mai porneste deloc ? Ai incercat sa o tractezi ?
Raspunsuri :
Cel mai probabil iti intra aer in circuitul de alimentare cu motorina. Sursa cea mai des intalnita este returul de la injectoare cum a spus si senatorC30SE care crapa si lasa aerul sa intre in pompa de injectie dezamorsand-o. Sursa pomenita in documentatii ar fi garniturile de la injectoare. Tu zici ca ti-a aparut aer in filtrul de motorina deci urmeaza procedura :
0) Pune bateria pe redresor
1) Monteaza o supapa de sens inainte de intrarea furtunului (care duce din rezervor) in borcanul filtrului de motorina
2) Inlocuieste furtunasele de retur de la injectoare, ai grija sa nu fie vreun T de legatura crapat/spart iar noile furtune sa se stranga bine pe tevi.
-------- Procedura de pornire ----------
3) Scoate furtunul care se duce in filtru de motorina si trage motorina (prin supapa de sens nou montata) pana iese.
4) Cupleaza conducta la loc in filtru.
5) Scoate furtunul de retur din T-ul sau si trage motorina si pe-acolo pana iese afara.
Explciatie la procedura. Furtunele de retur arata cam asa
|___|___|___|
| <---------- Scoate de aici si trage pana curge motorina.
|
| <- aici vine in pompa de injectie. lasa bagat
6) Cupleaza la loc furtunelul de retur in T-ul sau.
7) Dai la demaror (cu bateria redresata) cate 5-10 secunde, cu pauza de inca 5-10 secunde (timp sa se regenereze bateria). In stadiul asta ar trebui sa porneasca dupa 3-4 repetari.
--------------- Daca nu porneste--------------
8 ) Tracteaza masina in treapta a 2-a cu contactul pus pe la 40Kmph si ar trebui sa porneasca in maxim 200 metrii.
!!!! 9) !!!! Tureaz-o imediat dupa ce a pornit la 3000 rpm si mentine-o acolo 1-2 minute pentru ca eventualele bule de aer de pe traseu sa nu dezamorseze pompa din nou (probabil o sa vezi cum da sa moara si revine singura)
Bafta la procedura
1) De cand iti face asa?
2) Ai facut ceva special inainte sa aiba simptomele astea ?
3) Acum nu mai porneste deloc ? Ai incercat sa o tractezi ?
Raspunsuri :
Cel mai probabil iti intra aer in circuitul de alimentare cu motorina. Sursa cea mai des intalnita este returul de la injectoare cum a spus si senatorC30SE care crapa si lasa aerul sa intre in pompa de injectie dezamorsand-o. Sursa pomenita in documentatii ar fi garniturile de la injectoare. Tu zici ca ti-a aparut aer in filtrul de motorina deci urmeaza procedura :
0) Pune bateria pe redresor
1) Monteaza o supapa de sens inainte de intrarea furtunului (care duce din rezervor) in borcanul filtrului de motorina
2) Inlocuieste furtunasele de retur de la injectoare, ai grija sa nu fie vreun T de legatura crapat/spart iar noile furtune sa se stranga bine pe tevi.
-------- Procedura de pornire ----------
3) Scoate furtunul care se duce in filtru de motorina si trage motorina (prin supapa de sens nou montata) pana iese.
4) Cupleaza conducta la loc in filtru.
5) Scoate furtunul de retur din T-ul sau si trage motorina si pe-acolo pana iese afara.
Explciatie la procedura. Furtunele de retur arata cam asa
|___|___|___|
| <---------- Scoate de aici si trage pana curge motorina.
|
| <- aici vine in pompa de injectie. lasa bagat
6) Cupleaza la loc furtunelul de retur in T-ul sau.
7) Dai la demaror (cu bateria redresata) cate 5-10 secunde, cu pauza de inca 5-10 secunde (timp sa se regenereze bateria). In stadiul asta ar trebui sa porneasca dupa 3-4 repetari.
--------------- Daca nu porneste--------------
8 ) Tracteaza masina in treapta a 2-a cu contactul pus pe la 40Kmph si ar trebui sa porneasca in maxim 200 metrii.
!!!! 9) !!!! Tureaz-o imediat dupa ce a pornit la 3000 rpm si mentine-o acolo 1-2 minute pentru ca eventualele bule de aer de pe traseu sa nu dezamorseze pompa din nou (probabil o sa vezi cum da sa moara si revine singura)
Bafta la procedura
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Ce legatura are lantul cu treapta de viteza in care o tractezi? conteaza numai turatia motorului si modul cum dai drumu la ambreiaj sa nu bruschezi lantul, in rest poti s-o trag si in a I-a, singurul lucru este frana de motor fata de masina din fatza. A -2a am zis pe la 40Kmph pentru ca motorul sa aiba o turatie de 2000 rpm. Daca o tragi in a 3-a la 40Kmph are turatie mai mica si e posibil sa porneasca mai greu (distanta mai mare) si la o viteza si mai mare la un vehicul tractat, daca nu esti pe o pista dreapta fara trafic poate fi chiar un pericol.. depinzand si de eficienta celui care te tracteaza. In cazul meu daca o trageam in a I-a, masina care ma tracta moare, nu poate sa traga si masina si frana masiva de motor, iar in a III-a nu porneste datorata turatiei prea mici a motorului. Cu a II-a la 40 porneste repede si nu moare nici masina din fata.
bratone
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2004
- Mesaj Privat
Am fost la un service unde cunosc niste baieti, si i-am pus sa-mi spele rezervoru'. Am scos fo 8 litri de motorina din rezervor, da' puteai sa juri ca e petrol. Vreau sa va zic ca dupa 2 zile de stat intr-o galeata s-a decantat, cred ca parafina, de vreo 3 degete. Am spalat toata instalatia de alimentare, am pus motorina curata (decantata, mi-au dat baietii de la service), si-am tras cu o pompa de benzina de Dacia, prin furtunul de retur(de la pompa la injectoare), si-am mai scos si de acolo niste mal.
Ideea e ca azi, dupa 2 zile, a pornit la sfert de cheie. O mai las pana duminica, si iar ii dau o cheie. E posibil asta sa fi fost problema, motorina noastra de kkt din Romania.
Ideea e ca azi, dupa 2 zile, a pornit la sfert de cheie. O mai las pana duminica, si iar ii dau o cheie. E posibil asta sa fi fost problema, motorina noastra de kkt din Romania.
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
bratone
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2004
- Mesaj Privat
Am alimentat de la Rompetrol o perioada lunga si n-am avut probleme. Problemele au aparut dupa ce am inceput sa alimentez de la Mol. Acum am revenit la prima dragoste. Cred ca motorina de la Mol e ffff proasta, in special contine apa. Cateva rude de ale mele alimenteaza de la Mol, iar pe gerul din ianuarie au stat toti pe tusa ca le inghetase motorina. A mea in schimb, deja aveam facute fo doua plinuri de la Rompetrol, la -19 grade a pornit la sfert.
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
bratone
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2004
- Mesaj Privat
Am pornit-o azi(duminica 12.02) dimineata pe la 7 ca sa fie si un pic de frig, a luat-o la sfert de cheie. N-o mai pornisem de joi.
Baietii de la service, unde mi-am spalat rezervoru' ziceau sa-i bag niste aditiv in motorina pt curatat injectoare, ca la cat era de jegoasa motorina, ar prinde bine un tratament si la injectoare, la aprindere.
Astept de la voi sfaturi legate de marca aditivului. Multam
Baietii de la service, unde mi-am spalat rezervoru' ziceau sa-i bag niste aditiv in motorina pt curatat injectoare, ca la cat era de jegoasa motorina, ar prinde bine un tratament si la injectoare, la aprindere.
Astept de la voi sfaturi legate de marca aditivului. Multam
- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
valiauto
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2005
- Mesaj Privat