bratone
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2004
- Mesaj Privat
Ideea e ca azi 5.02 am incercat s-o pornesc si n-a vrut, ca doar n-am mers cu ea de vineri seara. Dupa 2 chei, m-am uitat in filtru de motorina si era full, dupa care i-am dat la automat pana a pornit, dar a mers un pic si s-a oprit. Am desfacut din nou filtrul de motorina si era aproape gol. I-am pus motorina in filtru, l-am inchis, dupa care i-am dat la automat pana i-a crapat bateria, dar n-a mai pornit.
Eu i-am schimbat anul trecut niste piese de la pompa de motorina, 4 garnituri, ceva legat de injectoare, iar astia de la service zic ca nu sunt tot alea ca n-au cum sa se strice asa repede.
Una peste alta nu stiu ce are, acum am ramas si fara baterie, si sta in fata blocului si rugineste degeaba.
Poate a mai avut careva problema asta, sau ati mai auzit, ca eu sunt convins ca e vreun rahat de piesa de 2 lei, care rezolva toata problema.
As mai avea nevoie de un manual de reparatie, tot pentru modelu asta, daca are cineva?
Astept un raspuns, multam.
- senatorC30SE
- **
- 99 mesaje
- din 01 Jan 2006
- Omega 2002 y32se
- ARAD
senatorC30SE
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: ARAD
- Masina: Omega 2002 y32se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
1) De cand iti face asa?
2) Ai facut ceva special inainte sa aiba simptomele astea ?
3) Acum nu mai porneste deloc ? Ai incercat sa o tractezi ?
Raspunsuri :
Cel mai probabil iti intra aer in circuitul de alimentare cu motorina. Sursa cea mai des intalnita este returul de la injectoare cum a spus si senatorC30SE care crapa si lasa aerul sa intre in pompa de injectie dezamorsand-o. Sursa pomenita in documentatii ar fi garniturile de la injectoare. Tu zici ca ti-a aparut aer in filtrul de motorina deci urmeaza procedura :
0) Pune bateria pe redresor
1) Monteaza o supapa de sens inainte de intrarea furtunului (care duce din rezervor) in borcanul filtrului de motorina
2) Inlocuieste furtunasele de retur de la injectoare, ai grija sa nu fie vreun T de legatura crapat/spart iar noile furtune sa se stranga bine pe tevi.
-------- Procedura de pornire ----------
3) Scoate furtunul care se duce in filtru de motorina si trage motorina (prin supapa de sens nou montata) pana iese.
4) Cupleaza conducta la loc in filtru.
5) Scoate furtunul de retur din T-ul sau si trage motorina si pe-acolo pana iese afara.
Explciatie la procedura. Furtunele de retur arata cam asa
|___|___|___|
| <---------- Scoate de aici si trage pana curge motorina.
|
| <- aici vine in pompa de injectie. lasa bagat
6) Cupleaza la loc furtunelul de retur in T-ul sau.
7) Dai la demaror (cu bateria redresata) cate 5-10 secunde, cu pauza de inca 5-10 secunde (timp sa se regenereze bateria). In stadiul asta ar trebui sa porneasca dupa 3-4 repetari.
--------------- Daca nu porneste--------------
8 ) Tracteaza masina in treapta a 2-a cu contactul pus pe la 40Kmph si ar trebui sa porneasca in maxim 200 metrii.
!!!! 9) !!!! Tureaz-o imediat dupa ce a pornit la 3000 rpm si mentine-o acolo 1-2 minute pentru ca eventualele bule de aer de pe traseu sa nu dezamorseze pompa din nou (probabil o sa vezi cum da sa moara si revine singura)
Bafta la procedura 😉
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
bratone
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2004
- Mesaj Privat
Ideea e ca azi, dupa 2 zile, a pornit la sfert de cheie. O mai las pana duminica, si iar ii dau o cheie. E posibil asta sa fi fost problema, motorina noastra de kkt din Romania.
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
bratone
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
bratone
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2004
- Mesaj Privat
Baietii de la service, unde mi-am spalat rezervoru' ziceau sa-i bag niste aditiv in motorina pt curatat injectoare, ca la cat era de jegoasa motorina, ar prinde bine un tratament si la injectoare, la aprindere.
Astept de la voi sfaturi legate de marca aditivului. Multam
- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
valiauto
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2005
- Mesaj Privat