OPEL OMEGA B- Suspendat
- 67 mesaje
- din 09 Feb 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
OPEL OMEGA B- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
dap, ai dreptate, cred k la mine se infundau injectoarele, s dupa c o turam isi revenea.posibil sa nu fie egr-ul problema, k mi se oprea la relanti doar atunci knd aveam putina benzina in rezervor. cred k tragea gunoaie, k are 190.000km si filtrul de benzina n-a fost niciodata schimbat. asa k nu forjati masina k mine k nu curatati egr-ul.
- nickm
- **
- 382 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Zafira 2008 A17DTR
- Arges
nickm
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arges
- Masina: Zafira 2008 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
OPEL OMEGA B a scris:eu sunt seful mereu, k locuiesc l tara si nu am politie kre sa ma sacaie, asa k ii dau 150 in localitate fara probleme. in ritmul asta n-o sa mai curatz egr-ul vre-o 10 ani.
Nu-ti doresc asta dar, la vitezele astea prin localitate, sper sa nu te vedem la stiri ca ai omorat pe cineva sau mai rau...Doamne fereste!
- nickm
- **
- 382 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Zafira 2008 A17DTR
- Arges
nickm
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arges
- Masina: Zafira 2008 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
sporea- Suspendat
- 130 mesaje
- din 20 Jul 2009
- Vectra 1996 berlina
- Caras-Severin
sporea- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 1996 berlina
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
maxxx_asu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Olt
- Masina: Tigra 1998 14 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2009
- Mesaj Privat
maxxx_asu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Olt
- Masina: Tigra 1998 14 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Tazz
- **
- 265 mesaje
- din 27 Jul 2008
- Tigra 1995 x14xe
- Mehedinti
Tazz
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Tigra 1995 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
cipri_an
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Neamt
- Masina: Tigra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2011
- Mesaj Privat
- catalin_delmar
- **
- 81 mesaje
- din 28 Nov 2010
- Corsa 2003 1.2
- Bucuresti
catalin_delmar
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2010
- Mesaj Privat
astraopel- Suspendat
- 275 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Bucuresti
astraopel- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat
marcelana
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2011
- Mesaj Privat
salutare. mi-am luat recent un opel vectra b 2.0 dti. prima problema care a aparut a fost ca nu se tura mai mult de 2400-2500 si nu fugea mai mult de 110. am fost la mecanic si mi-a gasit furtunasele de la electrovalva egr de sub turbina inversate. mi-a curatat si turbina(se invartea numai cu cheia pinionul acela de la ea). mi-a facut tubina,am schimbat si bujiile ca erau arse sau ce aveau ele. dupa schimbarea lor nu mi se mai aprindeau in bord(ma refer la spirala aceea,semnul pt bujii),automat nici motorul nu mai pornea la rece ci numai la cald. Am dus-o iar la tester si mi-a zis k nu-mi merge deloc debitmetrul de aer,ceva de vaccum pr sub admisie nu merge la parametrii normali,senzorul de la apa sau cum s-o mai numi(are 2 pini si e langa cel care indica temperatura) si mai avea ceva dar nu ma stiu ce,parca ceva la termostat. Am schimbat debitmetrul de aer si senzorul acela de la apa.Am mers vreun km,am oprito,si cand sa o pornesc mi-a revenit inapoi la erorile de dinainte(nu tragea,becul la bujii nu se aprindea in bord si nici curent la ele nu venea).Am scos mufa de la senzorul de apa,becul la bujii se aprinde,o pot porni la rece,fuge pana la 140km/h,se tureaza pana la 4000,dar nu are putere in deal,se opreste,sunt nevoit sa ajung pana in treapta a doua,si imi sta aprins in bord rubinetul acela portocaliu,nu stiu cum se numeste.Un mecanic mi-a zis sa schimb electrovalva egr,altul mi-a zis ca ele pica f greu si mai degraba verific furtunasele de vaccum si tot circuitul lor.Mai e ceva,in mers si in realanti mi se opreste motorul dar in urmatoarea vractiune se secunda porneste,ca si cum ingenungheaza motorul.Cu cateva zile in urma am apasat brusc acceleratia si a inceput sa se opreasca de tot motorul.Am mers vreo 2km cu 140 si acum ingenungheaza doar.
Si mai am o problema,cand stau pe loc,volumul la casetofon e normal,cand maresc viteza se mareste si volumul,si atunci cand dau vol la zero(deci ar trebui sa nu se auda nimic)pe loc nu se aude dar cand maresc viteza creste si volumul,pt mine e f ciudat.
M-as bucura f mult daca va-ti putea da cu parerea,multumesc.
Si mai am o problema,cand stau pe loc,volumul la casetofon e normal,cand maresc viteza se mareste si volumul,si atunci cand dau vol la zero(deci ar trebui sa nu se auda nimic)pe loc nu se aude dar cand maresc viteza creste si volumul,pt mine e f ciudat.
M-as bucura f mult daca va-ti putea da cu parerea,multumesc.