Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A
  • OPEL OMEGA B

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2009

  • Mesaj Privat
dap, ai dreptate, cred k la mine se infundau injectoarele, s dupa c o turam isi revenea.posibil sa nu fie egr-ul problema, k mi se oprea la relanti doar atunci knd aveam putina benzina in rezervor. cred k tragea gunoaie, k are 190.000km si filtrul de benzina n-a fost niciodata schimbat. asa k nu forjati masina k mine k nu curatati egr-ul. Wink
Skip ads

  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
OPEL OMEGA B a scris:eu sunt seful mereu, k locuiesc l tara si nu am politie kre sa ma sacaie, asa k ii dau 150 in localitate fara probleme. in ritmul asta n-o sa mai curatz egr-ul vre-o 10 ani. Laughing Laughing

Nu-ti doresc asta dar, la vitezele astea prin localitate, sper sa nu te vedem la stiri ca ai omorat pe cineva sau mai rau...Doamne fereste!
  • nickm

  • Mesaje scrise: 382
  • Locatie: Arges
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Referitor la subiectul acestui topic, eu cred ca, concluzia este clara: EGR-ul nu se curata fara sa-l demontezi de pe masina dar, nu se colmateaza daca regimul turatiilor este in jurul valorii de 3000 rpm sau mai mult.
  • sporea

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1996 berlina
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jul 2009

  • Mesaj Privat
vrajaal faza cu caratarea valvei egr trebe data jos si cu viteza aia se curata doar funnigina aia de pe tobe nu si egr-ul
  • maxxx_asu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Olt
  • Masina: Tigra 1998 14 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
nu stiu ce sa mai fac cu tigra mea
De ceva vreme mi se aprinde martorul luminos motor masina merge bine nu am ce sa zic scoate puzin fum dar cred ca este de la aditivul ala de curatza injectoarele cel mai mult ma enerveaza martorul ala .... nu stiu ce sa mai fac astept un sfat
  • maxxx_asu

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Olt
  • Masina: Tigra 1998 14 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
ma poate ajuta cineva dau sau nu
  • Tazz

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Tigra 1995 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2008

  • Mesaj Privat
fa testu agrafa...vezi ce erori ai...
daca nu sti cum se face, foloseste functia search, sunt topicuri pe tema asta(testul agrafa)
  • cipri_an

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Tigra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
fratilor la mine se opreste motorul cand o las in frana de motor apoi o scot pe liber o fi oare de la egr si check engine e aprins tot timpul mentionez ca om o tigra 1.4 din 97.ma ajuta careva?
  • catalin_delmar

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
cipri_an,..... da shi tu mai multe detalii..... cum ar fi : mersul la rece si la cald, mersul motorului la relanti.....,ceva fum la pornire...in mers..., pe tester ai pus-o?
  • astraopel

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Eu cred ca asa se curata doar soseaua pe care circuli fara sa te dai jos din masina
  • marcelana

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2011

  • Mesaj Privat
salutare. mi-am luat recent un opel vectra b 2.0 dti. prima problema care a aparut a fost ca nu se tura mai mult de 2400-2500 si nu fugea mai mult de 110. am fost la mecanic si mi-a gasit furtunasele de la electrovalva egr de sub turbina inversate. mi-a curatat si turbina(se invartea numai cu cheia pinionul acela de la ea). mi-a facut tubina,am schimbat si bujiile ca erau arse sau ce aveau ele. dupa schimbarea lor nu mi se mai aprindeau in bord(ma refer la spirala aceea,semnul pt bujii),automat nici motorul nu mai pornea la rece ci numai la cald. Am dus-o iar la tester si mi-a zis k nu-mi merge deloc debitmetrul de aer,ceva de vaccum pr sub admisie nu merge la parametrii normali,senzorul de la apa sau cum s-o mai numi(are 2 pini si e langa cel care indica temperatura) si mai avea ceva dar nu ma stiu ce,parca ceva la termostat. Am schimbat debitmetrul de aer si senzorul acela de la apa.Am mers vreun km,am oprito,si cand sa o pornesc mi-a revenit inapoi la erorile de dinainte(nu tragea,becul la bujii nu se aprindea in bord si nici curent la ele nu venea).Am scos mufa de la senzorul de apa,becul la bujii se aprinde,o pot porni la rece,fuge pana la 140km/h,se tureaza pana la 4000,dar nu are putere in deal,se opreste,sunt nevoit sa ajung pana in treapta a doua,si imi sta aprins in bord rubinetul acela portocaliu,nu stiu cum se numeste.Un mecanic mi-a zis sa schimb electrovalva egr,altul mi-a zis ca ele pica f greu si mai degraba verific furtunasele de vaccum si tot circuitul lor.Mai e ceva,in mers si in realanti mi se opreste motorul dar in urmatoarea vractiune se secunda porneste,ca si cum ingenungheaza motorul.Cu cateva zile in urma am apasat brusc acceleratia si a inceput sa se opreasca de tot motorul.Am mers vreo 2km cu 140 si acum ingenungheaza doar.
Si mai am o problema,cand stau pe loc,volumul la casetofon e normal,cand maresc viteza se mareste si volumul,si atunci cand dau vol la zero(deci ar trebui sa nu se auda nimic)pe loc nu se aude dar cand maresc viteza creste si volumul,pt mine e f ciudat.
M-as bucura f mult daca va-ti putea da cu parerea,multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR