Eram sigur ca nu o sa ma crezi cu 0 ohmi dar ai sa te convingi si tu cum m-am convins si eu. Impedanta este atat de mica fiindca curentul ce o strabate atinge, parca, in varf de impuls valoarea de 8A. Valoarea asta am citit-o in documentatie si apoi am masurat-o si eu de asta sunt asa sigur. Poti sa-ti imaginezi o bobina cu spire f. putine dar confectionate din "sarma" groasa. In regimul in care functioneaza bobina - impulsuri - este esentiala reactanta inductiva a ei care sigur e mai mare si care depinde si de frecventa impulsurilor. Masuratoarea de proba se face in curent continuu deci e vorba de o rezistenta nu de o impedanta.
Accesul la aceasta valva e din partea superioara dar iti trebuie o cheie speciala pentru a o putea scoate. O inelara polizata si scurtata eventual o poti face tu daca ai cu ce.
Revin si insist: daca problema ta este doar cea pe care ai scris-o atunci nu ai treaba la spill valve. Un eventual scurtcircuit intre spirele bobinei, care ar justifica cresterea excesiva a curentului de sarcina dupa cum ziceai tu, ar avea efecte majore in functionarea motorului. Cum porneste si cum functioneaza dupa ce repari unitatea de control ca ziceai ca ai facut-o in repetate randuri ?