dany_boy
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 2.2 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2008
- Mesaj Privat
- lucio
- ***
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
nu te-as sfatui am auzit ca au probleme la un anumit numar de km daca te uiti pe mobile la masini accidentate ai sa vezi ca majoritatea 3.0 CDTI urilor au probleme ....deci mai bine as sta cuminte calitatativ vorbind nu prea tin ....si eu am avut de ales de la un 3.0 la un 1.9 si am ales cel de 1.9 si sunt bucuros acum ...acum depinde de tine
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
dany_boy
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 2.2 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2008
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
E mai rezonabil motorul de 1.9 cdti fata de cel de 3.0 cdti.
Daca facem niste calcule simple in ceea ce priveste taxele, cu diferenta de care ramane dupa achitarea acestor taxe, faci remap la 1.9 cdti si il duci la 200 cp, deci mai puternic decat 3.0 cddti.
Poti cauta pe forum cateva detalii despre remap(in aria publicitate). Din mai multe studii facute de mine, e mai rezonabila remaparea decat powerbox(cip).
Daca facem niste calcule simple in ceea ce priveste taxele, cu diferenta de care ramane dupa achitarea acestor taxe, faci remap la 1.9 cdti si il duci la 200 cp, deci mai puternic decat 3.0 cddti.
Poti cauta pe forum cateva detalii despre remap(in aria publicitate). Din mai multe studii facute de mine, e mai rezonabila remaparea decat powerbox(cip).
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
dany_boy
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 2.2 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2008
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
dany_boy
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 2.2 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2008
- Mesaj Privat
Vreau sa raman la Opel pt ca inca sunt muiltumit si in acelasi timp pt ca am o persoana care daca am o prob cu ea ma ajuta.Tot de la aceasta pers am aflat ca turbina,injectoarele,pompa de injectie suporta o suprasolicitare in urma remaparii ceea ce le ar putea cauza "decesul".Mentionez ca omul aduce masini din afara din 93 si chiar stie cu ce se mananca opel M ar interesa daca se poate si vreo parere a unui posesor de v 6.Multumesc foarte mult
Kmc0smin- Suspendat
- 569 mesaje
- din 01 Feb 2008
- Vectra 2008 Z19DTH
- Bucuresti
Kmc0smin- Mesaje scrise: 569
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2008
- Mesaj Privat
dany_boy
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 2.2 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2008
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Teoretic cam asa e, exista o suprasolicitare. Totusi, daca remapul e facut de un tuner de renume cum e EDS-ul, se poate presupune ca suprasolicitarea este suportata de rezerva de rezistenta la efort pe care orice piesa din motor o are.
Nu am auzit decat de o singura problema cu EDS-ul, si asta la un OPC la care mai intai s-a facut remap si apoi s-a schimbat evacuarea. Din cauza presiunii mai scazute s-a creat o temperatura mai mare ceea ce a dus la topirea cilindrilor. Alte comentarii nu au sens, e clar ca noua evacuare nu s-a inteles cu remap-ul EDS, care e facut pentru stage1 (masina standard), nu pentru un custom tuning.
Cat despre subiect, nu prea se justifica saltul de la 2.2 125CP la 1.9 150CP decat daca faci remap la 200CP. Diferenta de putere e prea mica, consumul e acelasi. Doar la taxe se castiga ceva, dar asta se anuleaza cu diferenta de bani pe care o scoti din buzunar la achizitionare. Parerea mea, mergi cu ea pana iti permiti o Insignia 2.0 160CP sau fa-ti remap la cea pe care o ai.
Nu am auzit decat de o singura problema cu EDS-ul, si asta la un OPC la care mai intai s-a facut remap si apoi s-a schimbat evacuarea. Din cauza presiunii mai scazute s-a creat o temperatura mai mare ceea ce a dus la topirea cilindrilor. Alte comentarii nu au sens, e clar ca noua evacuare nu s-a inteles cu remap-ul EDS, care e facut pentru stage1 (masina standard), nu pentru un custom tuning.
Cat despre subiect, nu prea se justifica saltul de la 2.2 125CP la 1.9 150CP decat daca faci remap la 200CP. Diferenta de putere e prea mica, consumul e acelasi. Doar la taxe se castiga ceva, dar asta se anuleaza cu diferenta de bani pe care o scoti din buzunar la achizitionare. Parerea mea, mergi cu ea pana iti permiti o Insignia 2.0 160CP sau fa-ti remap la cea pe care o ai.