Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • gangxta

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Targoviste
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Am un opel astra din 1996, 1,6 16v X16XEL si cand a venit vorba de cumparat rovigneta..sau cum se numeste...am fost incadrat la categoria NON EURO! Mi se pare cam ciudat pt ca o masina ca a mea din 96 si la echiparea ei nu cred sa fie non euro! In plus am suit-o pe rampa si am vazut cu ochii mei catalizatorul GM! In talon intr-adevar nu se specifica nimic in privinta euro! Ce sa fac...ma duc sa-i scot catalizatorul care si asa e cam vechi si care oricum nu e recunoscut de nimeni? Cred ca ar merge masina mai bine fara el nu?
Skip ads

  • DnI

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2004

  • Mesaj Privat
poti sa-l scoti!
chiar se poate sa-ti mearga mai bine motorul in cazul in care este vechi si jegos Smile
  • gangxta

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Targoviste
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
sigur e vechi..masina din 96.. In plus cand ii mai dau asa niste ture mai inalte..un 4500-5500rpm incepe sa cam miroasa a sulf in masina...Strange feeling! Si mai sunt in cunostinta faptului ca am avut coloana de evacuar fisurata inainte de catalizator si am prin un pasaj inundat in bucuresti... So..cred ca al meu catalizator e cam dus.. Dar ma intreb..nu o sa fie probleme pe evacuare? Ea fiind calculata cu un catalizator...
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Trebuie sa folosesti un dorn bine ascutit si sa "spargi" "buretele" catalizatorului pe una din gauri (intrare-iesire) evident pe partea mai scurta, atentie sa nu gauresti tabla, poti s-o faci si singur cu un pic de rabdare si nu iti trebuie sudura, ca sa nu mai spun ca nu se va vedea din afara...
  • YoYo_man

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
nu scoate catalizatorul de tot. daca il scoti la turatii mici masina va merge mai rau (intr-adevar la turatii mari va merge un pic mai bine) si vei consuma un pic mai mult. eu zic ca nu merita. f ciudat cum a fost incadrata la non-euro cand tu de fapt ai euro 2
  • gangxta

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Targoviste
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Deci sa nu-l scot de tot nu?... Sau mai bine nu umblu deloc...Oricum faza cu euro2 era si in mintea mea..pana cand am fost la AND sa iau rovigneta si...In plus nu scrie nimik in talon si asta ma intriga cel mai mult
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Intrebare naiva... ce diferenta este in "tratamentul fiscal" intre cele 2 incadrari ?
Din punctul meu de vedere, asi prefera sa fie "NE" caci normele de trecere a controlului tehnic sunt mai putin severe, iar vignieta nu se plateste...
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
NON euro = 24 EUR
Euro 1 = 21 EUR
Euro 2 = 16.8 EUR
Ca sa mergi la RAR si sa o incadrezi la alta norma te costa mai mult, asa ca nu merita.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Eu aveam Vectra A '92 motor C18NZ, care era Euro2, altfel nu se putea inmatricula in 2001 cand a fost adusa, si cu siguranta ca si Astra-ul tau e Euro2, cu X la motor.
  • DnI

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2004

  • Mesaj Privat
parerile sunt impartite cu catalizatoarele...
la dacia 1310 cei pe injectie dabia asteapta sa le scoata... multi zic ca, consumul scade si motorul merge mai frumos.
eu la calibra nu am catalizator, doar sonda lambda, nu ma plang de nimic din cauza asta.
multe masini nu mai au catalizatoarele.
in plus daca il spargi si intrebi cat costa unul nou Shocked nici nu mai stai pe ganduri Laughing Laughing
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Am sunat astazi la OPEL - motorul meu e Euro 2 SIGUR. Ma gandesc ca pe Astra F erau cel putin Euro 1. Ciudat, cred ca o sa ma cert cu ei atunci cand imi platesc si eu rovinieta.
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
pe mine m-au bagat la euro2 la rovinieta.

am X1 in coada numarului de omologare de pe talon.
  • n3v001

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Cand catalizatorul e cu adevarat infundat se incalzeste planseul curbat dintre scaune dupa ce ai mers cu ea vreo jumatate de ora pipaie-l si daca e cald...atunci mai bine scapa de el. Intr-adevar va consuma mai mult dar vei simti diferenta de putere.
  • codrin

  • Mesaje scrise: 477
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Corneliu Panait a scris:Ma gandesc ca pe Astra F erau cel putin Euro 1.


Asa este . Eu am Euro 2 ( pe certificat am X2) pe Astra F din 93 , motor C14NZ

La masinile la care nu este codificata in certificat norma , incadrarea se face la non-euro .

vezi la :
https://www.clubopel.com/vie...&start=0&
  • augustus

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
esti tare, n3v001
am si eu probleme cu opelul meu si intr-adevar planseul curbat e cald bine Sad, chiar se bombase putin inspre interiorul masinii.(mai iesea si fum)
am fost la mecanic si mi-a zis sa dau catalizatorul jos,
m-am interesat prin tg mures si am vazut ca unul original costa 10,5 milioane, iar unul universal 2, 8 mil.
inca stau in dubii daca sa pun unul universal, ca la altceva nu ma gandesc Smile
am citit cu mare interes toate posturile despre catalizator si am inteles ca e util doar pentru protectia mediului.(si itp bineinteles Cool ) sau ma insel?
merg luni sa mi-l scoata cineva, ca eu nu ma pricep la astea. daca va spun ca sunt din sectorul medical, cred ca e suficient
nu mi-o luati in nume de rau, observ ca sunt oameni priceputi aici si va ascult cu mare placere; daca ma mai lamuriti si pe mine cu una cu alta voi fi si mai recunoscator!
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Eu am scos catalizatorul la Cielo Exe Euro2 , l'am inlocuit cu o teava cu doua flanse cumparata din magazin .

Avantaje :
Am scapat de huruitul "tip catalizator" - catalizatorul in stare buna , fara probleme .
Consumul a scazut cu aproximativ 0,2L/100Km , evacuare mai usoara .
Tragea un pic mai bine parca .


Din pacate figura asta nu merge la motoarele cu E3 si E4 din cauza sondei lambda nr. 2 . Wink
  • augustus

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2006

  • Mesaj Privat
am fost la mecanic. aveam si 2 bujii cu depuneri, asta era cauza pt care masina nu imi mergea rotund si nu avea putere.
mi-a dat toba catalitica jos, 2 taieturi la capete, apoi curatat catalizator cu o bara ascutita , montat si sudat la loc
daca stie ceva de vreo problema care ar putea apare sa-mi spuna si mie.nu prea am inteles cum sta treaba cu teava si flansele(imi spunea iso)
sunt f multumit, masina trage ff bine,ma gandesc totusi la consum ca ma arunc cam tare in acceleratie(acum ca se simte diferenta... Cool )

mersi iso pt incurajari
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,291
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
eu tocmai am fost la RAR sa-mi fac omologare la C20XE ... chestia ciudata e ca pe carte la fostul C20NE aveam X2 la nr ala, ceea ce insemna euro 2. tipul de la voluntari mi-a zis ca e cam imposibil, si ca ei nu au in baza de date figurand motorul C20XE ca euro2. m-au trimis la RAR grivita, am dat peste un nenea care mi-a pus stampila acolo la misto cum ca e euro 2, si inapoi la RAR unde mi-am rezolvat omologarea + itp. acum nu mai are in coada X2 ci B2, terminatie pe care nu am gasit-o nic ipe site-ul lor ...e ceva ciudat Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR