gangxta
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Targoviste
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2004
- Mesaj Privat
Am un opel astra din 1996, 1,6 16v X16XEL si cand a venit vorba de cumparat rovigneta..sau cum se numeste...am fost incadrat la categoria NON EURO! Mi se pare cam ciudat pt ca o masina ca a mea din 96 si la echiparea ei nu cred sa fie non euro! In plus am suit-o pe rampa si am vazut cu ochii mei catalizatorul GM! In talon intr-adevar nu se specifica nimic in privinta euro! Ce sa fac...ma duc sa-i scot catalizatorul care si asa e cam vechi si care oricum nu e recunoscut de nimeni? Cred ca ar merge masina mai bine fara el nu?
- DnI
- **
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
gangxta
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Targoviste
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2004
- Mesaj Privat
sigur e vechi..masina din 96.. In plus cand ii mai dau asa niste ture mai inalte..un 4500-5500rpm incepe sa cam miroasa a sulf in masina...Strange feeling! Si mai sunt in cunostinta faptului ca am avut coloana de evacuar fisurata inainte de catalizator si am prin un pasaj inundat in bucuresti... So..cred ca al meu catalizator e cam dus.. Dar ma intreb..nu o sa fie probleme pe evacuare? Ea fiind calculata cu un catalizator...
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- YoYo_man
- **
- 106 mesaje
- din 14 Jun 2004
- Astra 1997
- Oradea
YoYo_man
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
gangxta
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Targoviste
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
- DnI
- **
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
parerile sunt impartite cu catalizatoarele...
la dacia 1310 cei pe injectie dabia asteapta sa le scoata... multi zic ca, consumul scade si motorul merge mai frumos.
eu la calibra nu am catalizator, doar sonda lambda, nu ma plang de nimic din cauza asta.
multe masini nu mai au catalizatoarele.
in plus daca il spargi si intrebi cat costa unul nou nici nu mai stai pe ganduri
la dacia 1310 cei pe injectie dabia asteapta sa le scoata... multi zic ca, consumul scade si motorul merge mai frumos.
eu la calibra nu am catalizator, doar sonda lambda, nu ma plang de nimic din cauza asta.
multe masini nu mai au catalizatoarele.
in plus daca il spargi si intrebi cat costa unul nou nici nu mai stai pe ganduri
- Corneliu Panait
- **
- 268 mesaje
- din 25 Nov 2004
- Zafira 2003 Z18XE
- Constanta
Corneliu Panait
- Mesaje scrise: 268
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- **
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- n3v001
- **
- 286 mesaje
- din 11 Jun 2004
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
n3v001
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2004
- Mesaj Privat
- codrin
- **
- 477 mesaje
- din 30 Dec 2004
- Astra 2001 Z12XE
- Iasi
codrin
- Mesaje scrise: 477
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2004
- Mesaj Privat
Corneliu Panait a scris:Ma gandesc ca pe Astra F erau cel putin Euro 1.
Asa este . Eu am Euro 2 ( pe certificat am X2) pe Astra F din 93 , motor C14NZ
La masinile la care nu este codificata in certificat norma , incadrarea se face la non-euro .
vezi la :
https://www.clubopel.com/vie...&start=0&
augustus
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
esti tare, n3v001
am si eu probleme cu opelul meu si intr-adevar planseul curbat e cald bine , chiar se bombase putin inspre interiorul masinii.(mai iesea si fum)
am fost la mecanic si mi-a zis sa dau catalizatorul jos,
m-am interesat prin tg mures si am vazut ca unul original costa 10,5 milioane, iar unul universal 2, 8 mil.
inca stau in dubii daca sa pun unul universal, ca la altceva nu ma gandesc
am citit cu mare interes toate posturile despre catalizator si am inteles ca e util doar pentru protectia mediului.(si itp bineinteles ) sau ma insel?
merg luni sa mi-l scoata cineva, ca eu nu ma pricep la astea. daca va spun ca sunt din sectorul medical, cred ca e suficient
nu mi-o luati in nume de rau, observ ca sunt oameni priceputi aici si va ascult cu mare placere; daca ma mai lamuriti si pe mine cu una cu alta voi fi si mai recunoscator!
am si eu probleme cu opelul meu si intr-adevar planseul curbat e cald bine , chiar se bombase putin inspre interiorul masinii.(mai iesea si fum)
am fost la mecanic si mi-a zis sa dau catalizatorul jos,
m-am interesat prin tg mures si am vazut ca unul original costa 10,5 milioane, iar unul universal 2, 8 mil.
inca stau in dubii daca sa pun unul universal, ca la altceva nu ma gandesc
am citit cu mare interes toate posturile despre catalizator si am inteles ca e util doar pentru protectia mediului.(si itp bineinteles ) sau ma insel?
merg luni sa mi-l scoata cineva, ca eu nu ma pricep la astea. daca va spun ca sunt din sectorul medical, cred ca e suficient
nu mi-o luati in nume de rau, observ ca sunt oameni priceputi aici si va ascult cu mare placere; daca ma mai lamuriti si pe mine cu una cu alta voi fi si mai recunoscator!
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Eu am scos catalizatorul la Cielo Exe Euro2 , l'am inlocuit cu o teava cu doua flanse cumparata din magazin .
Avantaje :
Am scapat de huruitul "tip catalizator" - catalizatorul in stare buna , fara probleme .
Consumul a scazut cu aproximativ 0,2L/100Km , evacuare mai usoara .
Tragea un pic mai bine parca .
Din pacate figura asta nu merge la motoarele cu E3 si E4 din cauza sondei lambda nr. 2 .
Avantaje :
Am scapat de huruitul "tip catalizator" - catalizatorul in stare buna , fara probleme .
Consumul a scazut cu aproximativ 0,2L/100Km , evacuare mai usoara .
Tragea un pic mai bine parca .
Din pacate figura asta nu merge la motoarele cu E3 si E4 din cauza sondei lambda nr. 2 .
augustus
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
am fost la mecanic. aveam si 2 bujii cu depuneri, asta era cauza pt care masina nu imi mergea rotund si nu avea putere.
mi-a dat toba catalitica jos, 2 taieturi la capete, apoi curatat catalizator cu o bara ascutita , montat si sudat la loc
daca stie ceva de vreo problema care ar putea apare sa-mi spuna si mie.nu prea am inteles cum sta treaba cu teava si flansele(imi spunea iso)
sunt f multumit, masina trage ff bine,ma gandesc totusi la consum ca ma arunc cam tare in acceleratie(acum ca se simte diferenta... )
mersi iso pt incurajari
mi-a dat toba catalitica jos, 2 taieturi la capete, apoi curatat catalizator cu o bara ascutita , montat si sudat la loc
daca stie ceva de vreo problema care ar putea apare sa-mi spuna si mie.nu prea am inteles cum sta treaba cu teava si flansele(imi spunea iso)
sunt f multumit, masina trage ff bine,ma gandesc totusi la consum ca ma arunc cam tare in acceleratie(acum ca se simte diferenta... )
mersi iso pt incurajari
- ToX
- ****
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
eu tocmai am fost la RAR sa-mi fac omologare la C20XE ... chestia ciudata e ca pe carte la fostul C20NE aveam X2 la nr ala, ceea ce insemna euro 2. tipul de la voluntari mi-a zis ca e cam imposibil, si ca ei nu au in baza de date figurand motorul C20XE ca euro2. m-au trimis la RAR grivita, am dat peste un nenea care mi-a pus stampila acolo la misto cum ca e euro 2, si inapoi la RAR unde mi-am rezolvat omologarea + itp. acum nu mai are in coada X2 ci B2, terminatie pe care nu am gasit-o nic ipe site-ul lor ...e ceva ciudat