Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • tomytm

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2009

  • Mesaj Privat
raduviorel71, ai incercat sa schimbi bujiile?
La mine din bujii a fost...ca altfel desfaceam si eu motorul si nici nu rezolvam ca si tine...
Ce bujii ai pe masina?
Skip ads

  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Eu am Beru UltraX - tot nu trage cum ar trebui la turatii joase si la 1500rpm se balbaie.
  • tomytm

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Cum v-am mai zis si eu am avut probleme cu masina ca imi mergea in 3 pistoane la relanti...nu prea tragea...dar am fost la un service si am schimbat bujiile, am pus Bosch exact codul care mi l-au spus ei si masina nu mai tripideaza, trage mai bine si consuma mai putin...dupa ce mi-au pus bujiile mi-au rescris si parametrii de detonare iar acum merge foarte bine.
Pentru ca si eu am fost inainte de astia la un alt service unde am dat o caruta de bani si tot ce mi-au zis a fost sa desfac motorul...bine ca nu l-am desfacut ca altfel dadeam banii degeaba...
Ideea e ca la mine cu bujiile am rezolvat totul. Si mi-au mai spus sa schimb si uleiul pe care l-am schimbat: am pus GM 10w40 iar inainte foloseam Castrol 10w40 si mi-au zis sa nu mai bag decat GM. O alta chestie a fost ca imi mai consuma si ulei iar de cand am bagat GM consuma un pic mai putin si ulei.
Eu zic sa incercati si cu alt fel de bujii.
  • raduviorel71

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am schimbat bujiile vara trecuta si sunt Champion cu un pin. Initial am avut Beru insa nu stiu daca asta e problema ca si cu Beru a avut simptomele astea. Tomytm spuneai ca tie ti-a rescris parametrii de detonare, la mine problema e ca nici la reprezentanta Opel nu au mufa cu 10 pini pt astra F din 96 cum am eu si nu gasesc unde sa ii fac diagnoza. Poate fi si din calculator nu stiu. Uleiul este de la Opel, GM 10w40 schimbat saptamana trecuta inainte de drumul mai lung in care am avut probleme. Caut sa ii fac diagnoza si apoi sa incerc cu senzorul de temperatura ca am inteles ca si ala afecteaza aprinderea. Cand pornesc de pe loc toba trepideaza f tare si ma gandesc ca poate e si din catalizator infundat. Oricum m-a cam stors de bani si nervi. Sper sa ii dau de cap. Succes!
  • tomytm

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Te cred ca te-a stors de bani si nervi...
Cauta mai intai sa poti sa-ti faci o diagnoza completa...trebuie sa gasesti undeva sa aiba mufa ca a ta. Nu stie nici un coleg de pe langa tine unde sa te trimita? Ca altfel o sa tot schimbi la piese pana sa o gasesti pe aia stricata.
  • cherestea

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 x16xl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2009

  • Mesaj Privat
sa nu fie crapata galeria de evacuare pana in sonda landa am patito si si de acolo era
  • florin26

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2010

  • Mesaj Privat
sal sunt florin sunt nou pe aici si nu mai pot de nervi sa ma ajute cineva si pe mine am un opel astra g din 2000 motor x16xel 16 16v cind il pornesc turatia sta pe la 1600 si oxcileaza dupa un timp scade la 825 verificat pe tester prb e ca daca bag piciorul in ea are o retinere la plecat dar cum creste tur merge ras la pedala am schimbat motorasul de relanti crezand ca se remediaza dar se simnte un pic mai bine cind trag de volan in loc scade tur pe la 550 500 ce as putea sa mai curat sa mai fac ca ma dispera am fost la mec inaite sa schimb iac si miau umblat pe la cablul de accceleratie si cred ca si pe la surubul ala de tine clapeta cred ca nu mai este reglata cum trebuie zic eu cum ar trebui sa stea capeta ce dis ar trebui sa aive deschisa la relanti plssssssssssssssssss help myyyy
  • electronistul

  • Mesaje scrise: 1,123
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Florine, încearcã sã scrii o idee mai inteligibil - eu nu prea mi-am dat seama din post-ul tãu care e problema. Chiar nu am avut rãbdare sã citesc toatã înșiruirea aceea de cuvinte, nu mi-o lua în nume de rãu. Existã virgule, litere mari când începi o propoziție sau frazã nouã, diverse alte semne de punctuație ca sã nu mai vorbim de diacritice.
În legãturã cu problema pe care o ai la X16XEL-ul tãu, chiar aș vrea sã te ajut, dacã ne faci sã înțelegem mai bine care e problema, de fapt.
  • Acvyl

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Raduviorel - Eu am mers un an asa ..vectra b acelasi motor - problema era de la bobina de inductie care nu dadea scanteie la una din bujii. Noua este in jurul la 6 mil. aftermarket, iar la dezmembrari este 3. BAFTA
  • madalin25

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2000 G
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salutare...am si eu cam aceeasi problema cu opel-ul meu...tremura la relanti pana ce apa ajunge cam pe la 80 de grade...apoi isi revine...chestia amuzanta e ca la tester nu da nici o eroare:)))...bine singura ar fi cea de la egr care la opel e ceva inevitabil...

daca vrei sa-i faci ceva nu prea ai ce...numai sa ai un mecanic ffffff bun care sa se duca la sigur...daca -ti bagi tu sg nasul in ea nu o sa-i dai de cap niciodata...am incercat si eu schimb de bujii,curatare de clapeta de acc, IAC , drq si degeaba................


Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos

  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Probleme si la mine.Am verifact bujiile,fisele,mergea la fel..intrerupt.Intr-un final am desfacut si injectoarele.Primul,adica cel din dreapta motorului,cum te uiti la el,era ud si murdar de ulei.Am cumparat injector de la SH 80 de lei.Am probat,le-am schimbat intre ele..dar nimic.Am verificat daca deschid injectoarele,daca primesc impulsuri.Ele sunt alimentate cu curent continu cand dau la automat,masa(-) fiind impulsionata,sa ma exprim asa,de catre calculatorul de injectie.Amverificat iar sa vad firele de masa daca primesc ceva din calculator.Cu o lampa de control cu bec,am pus un capat la + la baterie si minusul l-am luat de la injectoare,cel care trebuie sa vina din calculator.La alea 3 injectoare primeam semnal pe minus,la primul injector nu.Am verificat deacum firele,pe instalatie sa vad daca sunt intrerupte.Totul bun.Din calculator nu primeste masa si pace!Am fost la electrician si se pare( sa dea Dumnezeu ) ca a gasit problema. Un tiristor ir722c ( e o piesa care inkide/deskide semnalul primit de la procesor) defect.Adica,pana la tiristor este continuitate,mai departe unde trebuie sa iasa semnalul pe fir..nu este.Sper acum sa gasesc tiristorul asta si sa mearga.Asa ca daca patiti ca si mine sa schimbati fise,bujii si tot nu merge,si ca sa nu scoateti injectoarele asa cum am facut eu,ca e un pic de munca,scoateti numai mufele si puneti un bec de pozitie 12V si dati la cheie.daca becul palpaie (nu sa stea aprins) inseamna ca injectoarele lucreaza.Sau sa fiti mai siguri,dati si injectoarele jos,cu tot cu rampa,le mufati,si dati la cheie.Daca pulverizeaza toate 4 benzina,cand dati la cheie,puteti da vina apoi pe senzori.Nu stiu daca ati inteles multe din ce am zis eu aici dar la mine asta pare a fi problema.Pana la ECU ,tot circuitul bun,din ECU numi da impuls negativ la injetor ca sa deschida.ARE VREO LEGATURA IMPULSUL ASTA CU BOBINA? Scanteie imi da pe injectorul asta care nu lucreaza,doar minus nu primeste.Astept sfaturi,pareri,de la cei care au intampinat/rezolvat problema asemanatoare.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Nu are nici o legatura bobina cu comanda pe care ECU o da la injectoare. Poate fi tiristorul de vina insa atentie: din ce stiu eu tiristorul deschide numai cand este comandat (comanda injectoarelor este in impulsuri), teoretic asta trebuie verificat cu osciloscopul. Mi-e teama sa nu fie chiar ECU de vina adica sa nu mai dea semnal de deschidere pe pinil respectiv.
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Asta care mi-a masurat toata placa aia cu circuite a spus ca pana la tiristor e totul bun, nu stiu cum a masurat ca nu eram acolo.Problema acu mai este ca nu gasesc tiristor de ala,acelasi cod IR 722C. Am umblat tot Iasul si nu gasesc.Poate are cineva un ECU defect si poate sa ma ajute.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nici echivalente nu gasesti? pune o intrebare pe un forum de electronica.
le: vad ca ai intrebat deja
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Am intrebat pe unde am mai auzit ca ar putea fi,dar fara rezultat.Astept sa vad daca imi trimite cineva de la bucuresti de la o firma care repara ECU.
  • RaDuCu_CostEL

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Si eu ma numar printre randul norocosior care le merge masina in 3 pistoane , care da in nas , care consuma 15 in oras , care tremura in draci a relanti , etc ... Am schimbat bujii , fise , bobina de inductie si degeaba ... am pus testerul pe masina si culmea , totul e ok Smile dar un mecanic mi-a zis ca e de la o supapa (nush exact cum a zis ... blocata , sparta) imi scapa compresia pe un piston si de asta merge asa si consuma atat.
Eu zic ca are dreptate omu , voi ce ziceti? Cam cat m-ar ajunge o reparatie? (supapa/supapele si manopera)
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Nu cred sa fie vreo supapa,s-ar auzi altfel motorul,zgomot metalic,fum..La mine de exemplu nici nu se aude motorul cand e pornit,nici cand stai lipit de masina.Doar daca tii mana pe caroserie,simti odata la 5 secunde sa zicem,un tremurat,ca si cum ar intrerupe.
  • RaDuCu_CostEL

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Da nu are ce sa zgomot metalic sa fie ... ca daca au ramas bocate pe deschis scapa toata compresia pe ciindru respectiv.
  • RaDuCu_CostEL

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Dupa niste vizite pe la mecanici , am ajuns la o concluzie: e mai ieftin sa schimb motorul cu totul decat sa repar 1 supapa sau 2 sau 4 cat is blocate sau strambe.
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Asta asa e.Am patit la o astra g 1,7dti chestia cu ` mai bine schimbam motorul ``. Dupa ce am bagat 700 de euro pe piese (Ca in timp ce desfaceam,tot faceam lista cu ce trebuia inlocuit,si am zis ca deh..daca tot m-am apucat,sa ii pun piese bune`...si tot asa,pana am bagat vreo 25-30 de milioane in el,de mers tot nu a mers bine..si de bani am ramas pierdut.Pentru 250-300 de euro cat e un motor,daca tii masina pentru tine,e mai convenabil sa il schimbi.Plus ca mai ai si avantajul ca poate nu a fost desfacut niciodata si e oricum alta treaba cand e asamblat de fabrica si tu numa ii dai cheie.
Aaa..si am uitat sa mai spun: la mine s-a rezolvat problema schimband ECU.Al meu era defect,nu imi deschidea un injector.Am luat altul,de pe o masina adusa din anglia,cu 3 milioane cu cip si imobilizator (super pret parerea mea ).si masina a pornit la prima cheie.(verificand mai intai bineinteles daca deschid toate injectoarele).
Tot mai trepideaza ea din cand in cand dar am banuiala ca e de la senzorul de temperatura,ala de deasupra la servoca atunci cand e rece merge ceas motorul,dupa ce trece de 8o-85 de grade,si stau la semafor,mai are cateodata ca un fel de detonatie,un rateu...m-am obisnuit asa deacu...si cand o sa am timp si ceva bani departe..o sa schimb si senzorul ala.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR