- tomytm
- **
- 106 mesaje
- din 27 Jan 2009
- Vectra 1999 x16xel
- Timis
tomytm
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2009
- Mesaj Privat
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
- tomytm
- **
- 106 mesaje
- din 27 Jan 2009
- Vectra 1999 x16xel
- Timis
tomytm
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2009
- Mesaj Privat
Cum v-am mai zis si eu am avut probleme cu masina ca imi mergea in 3 pistoane la relanti...nu prea tragea...dar am fost la un service si am schimbat bujiile, am pus Bosch exact codul care mi l-au spus ei si masina nu mai tripideaza, trage mai bine si consuma mai putin...dupa ce mi-au pus bujiile mi-au rescris si parametrii de detonare iar acum merge foarte bine.
Pentru ca si eu am fost inainte de astia la un alt service unde am dat o caruta de bani si tot ce mi-au zis a fost sa desfac motorul...bine ca nu l-am desfacut ca altfel dadeam banii degeaba...
Ideea e ca la mine cu bujiile am rezolvat totul. Si mi-au mai spus sa schimb si uleiul pe care l-am schimbat: am pus GM 10w40 iar inainte foloseam Castrol 10w40 si mi-au zis sa nu mai bag decat GM. O alta chestie a fost ca imi mai consuma si ulei iar de cand am bagat GM consuma un pic mai putin si ulei.
Eu zic sa incercati si cu alt fel de bujii.
Pentru ca si eu am fost inainte de astia la un alt service unde am dat o caruta de bani si tot ce mi-au zis a fost sa desfac motorul...bine ca nu l-am desfacut ca altfel dadeam banii degeaba...
Ideea e ca la mine cu bujiile am rezolvat totul. Si mi-au mai spus sa schimb si uleiul pe care l-am schimbat: am pus GM 10w40 iar inainte foloseam Castrol 10w40 si mi-au zis sa nu mai bag decat GM. O alta chestie a fost ca imi mai consuma si ulei iar de cand am bagat GM consuma un pic mai putin si ulei.
Eu zic sa incercati si cu alt fel de bujii.
- raduviorel71
- OP
- 7 mesaje
- din 13 Mar 2009
- Astra 1996 X16XEL
- Bucuresti
raduviorel71
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1996 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2009
- Mesaj Privat
Am schimbat bujiile vara trecuta si sunt Champion cu un pin. Initial am avut Beru insa nu stiu daca asta e problema ca si cu Beru a avut simptomele astea. Tomytm spuneai ca tie ti-a rescris parametrii de detonare, la mine problema e ca nici la reprezentanta Opel nu au mufa cu 10 pini pt astra F din 96 cum am eu si nu gasesc unde sa ii fac diagnoza. Poate fi si din calculator nu stiu. Uleiul este de la Opel, GM 10w40 schimbat saptamana trecuta inainte de drumul mai lung in care am avut probleme. Caut sa ii fac diagnoza si apoi sa incerc cu senzorul de temperatura ca am inteles ca si ala afecteaza aprinderea. Cand pornesc de pe loc toba trepideaza f tare si ma gandesc ca poate e si din catalizator infundat. Oricum m-a cam stors de bani si nervi. Sper sa ii dau de cap. Succes!
- tomytm
- **
- 106 mesaje
- din 27 Jan 2009
- Vectra 1999 x16xel
- Timis
tomytm
- Mesaje scrise: 106
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1999 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2009
- Mesaj Privat
cherestea
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1996 x16xl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2009
- Mesaj Privat
florin26
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2010
- Mesaj Privat
sal sunt florin sunt nou pe aici si nu mai pot de nervi sa ma ajute cineva si pe mine am un opel astra g din 2000 motor x16xel 16 16v cind il pornesc turatia sta pe la 1600 si oxcileaza dupa un timp scade la 825 verificat pe tester prb e ca daca bag piciorul in ea are o retinere la plecat dar cum creste tur merge ras la pedala am schimbat motorasul de relanti crezand ca se remediaza dar se simnte un pic mai bine cind trag de volan in loc scade tur pe la 550 500 ce as putea sa mai curat sa mai fac ca ma dispera am fost la mec inaite sa schimb iac si miau umblat pe la cablul de accceleratie si cred ca si pe la surubul ala de tine clapeta cred ca nu mai este reglata cum trebuie zic eu cum ar trebui sa stea capeta ce dis ar trebui sa aive deschisa la relanti plssssssssssssssssss help myyyy
- electronistul
- ****
- 1,123 mesaje
- din 29 Nov 2007
- Astra 2012 A20DT
- Cluj
electronistul
- Mesaje scrise: 1,123
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2007
- Mesaj Privat
Florine, încearcã sã scrii o idee mai inteligibil - eu nu prea mi-am dat seama din post-ul tãu care e problema. Chiar nu am avut rãbdare sã citesc toatã înșiruirea aceea de cuvinte, nu mi-o lua în nume de rãu. Existã virgule, litere mari când începi o propoziție sau frazã nouã, diverse alte semne de punctuație ca sã nu mai vorbim de diacritice.
În legãturã cu problema pe care o ai la X16XEL-ul tãu, chiar aș vrea sã te ajut, dacã ne faci sã înțelegem mai bine care e problema, de fapt.
În legãturã cu problema pe care o ai la X16XEL-ul tãu, chiar aș vrea sã te ajut, dacã ne faci sã înțelegem mai bine care e problema, de fapt.
Acvyl
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2007
- Mesaj Privat
madalin25
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 G
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2009
- Mesaj Privat
salutare...am si eu cam aceeasi problema cu opel-ul meu...tremura la relanti pana ce apa ajunge cam pe la 80 de grade...apoi isi revine...chestia amuzanta e ca la tester nu da nici o eroare:)))...bine singura ar fi cea de la egr care la opel e ceva inevitabil...
daca vrei sa-i faci ceva nu prea ai ce...numai sa ai un mecanic ffffff bun care sa se duca la sigur...daca -ti bagi tu sg nasul in ea nu o sa-i dai de cap niciodata...am incercat si eu schimb de bujii,curatare de clapeta de acc, IAC , drq si degeaba................
Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
daca vrei sa-i faci ceva nu prea ai ce...numai sa ai un mecanic ffffff bun care sa se duca la sigur...daca -ti bagi tu sg nasul in ea nu o sa-i dai de cap niciodata...am incercat si eu schimb de bujii,curatare de clapeta de acc, IAC , drq si degeaba................
Folositi va rog frumos butonul 'modifica' este activ timp de 60 de minute de la postare.
edit by StefanTolos
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Probleme si la mine.Am verifact bujiile,fisele,mergea la fel..intrerupt.Intr-un final am desfacut si injectoarele.Primul,adica cel din dreapta motorului,cum te uiti la el,era ud si murdar de ulei.Am cumparat injector de la SH 80 de lei.Am probat,le-am schimbat intre ele..dar nimic.Am verificat daca deschid injectoarele,daca primesc impulsuri.Ele sunt alimentate cu curent continu cand dau la automat,masa(-) fiind impulsionata,sa ma exprim asa,de catre calculatorul de injectie.Amverificat iar sa vad firele de masa daca primesc ceva din calculator.Cu o lampa de control cu bec,am pus un capat la + la baterie si minusul l-am luat de la injectoare,cel care trebuie sa vina din calculator.La alea 3 injectoare primeam semnal pe minus,la primul injector nu.Am verificat deacum firele,pe instalatie sa vad daca sunt intrerupte.Totul bun.Din calculator nu primeste masa si pace!Am fost la electrician si se pare( sa dea Dumnezeu ) ca a gasit problema. Un tiristor ir722c ( e o piesa care inkide/deskide semnalul primit de la procesor) defect.Adica,pana la tiristor este continuitate,mai departe unde trebuie sa iasa semnalul pe fir..nu este.Sper acum sa gasesc tiristorul asta si sa mearga.Asa ca daca patiti ca si mine sa schimbati fise,bujii si tot nu merge,si ca sa nu scoateti injectoarele asa cum am facut eu,ca e un pic de munca,scoateti numai mufele si puneti un bec de pozitie 12V si dati la cheie.daca becul palpaie (nu sa stea aprins) inseamna ca injectoarele lucreaza.Sau sa fiti mai siguri,dati si injectoarele jos,cu tot cu rampa,le mufati,si dati la cheie.Daca pulverizeaza toate 4 benzina,cand dati la cheie,puteti da vina apoi pe senzori.Nu stiu daca ati inteles multe din ce am zis eu aici dar la mine asta pare a fi problema.Pana la ECU ,tot circuitul bun,din ECU numi da impuls negativ la injetor ca sa deschida.ARE VREO LEGATURA IMPULSUL ASTA CU BOBINA? Scanteie imi da pe injectorul asta care nu lucreaza,doar minus nu primeste.Astept sfaturi,pareri,de la cei care au intampinat/rezolvat problema asemanatoare.
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Nu are nici o legatura bobina cu comanda pe care ECU o da la injectoare. Poate fi tiristorul de vina insa atentie: din ce stiu eu tiristorul deschide numai cand este comandat (comanda injectoarelor este in impulsuri), teoretic asta trebuie verificat cu osciloscopul. Mi-e teama sa nu fie chiar ECU de vina adica sa nu mai dea semnal de deschidere pe pinil respectiv.
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
- RaDuCu_CostEL
- **
- 248 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Bacau
RaDuCu_CostEL
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
Si eu ma numar printre randul norocosior care le merge masina in 3 pistoane , care da in nas , care consuma 15 in oras , care tremura in draci a relanti , etc ... Am schimbat bujii , fise , bobina de inductie si degeaba ... am pus testerul pe masina si culmea , totul e ok dar un mecanic mi-a zis ca e de la o supapa (nush exact cum a zis ... blocata , sparta) imi scapa compresia pe un piston si de asta merge asa si consuma atat.
Eu zic ca are dreptate omu , voi ce ziceti? Cam cat m-ar ajunge o reparatie? (supapa/supapele si manopera)
Eu zic ca are dreptate omu , voi ce ziceti? Cam cat m-ar ajunge o reparatie? (supapa/supapele si manopera)
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
- RaDuCu_CostEL
- **
- 248 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Bacau
RaDuCu_CostEL
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
- RaDuCu_CostEL
- **
- 248 mesaje
- din 25 Oct 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Bacau
RaDuCu_CostEL
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2008
- Mesaj Privat
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
Asta asa e.Am patit la o astra g 1,7dti chestia cu ` mai bine schimbam motorul ``. Dupa ce am bagat 700 de euro pe piese (Ca in timp ce desfaceam,tot faceam lista cu ce trebuia inlocuit,si am zis ca deh..daca tot m-am apucat,sa ii pun piese bune`...si tot asa,pana am bagat vreo 25-30 de milioane in el,de mers tot nu a mers bine..si de bani am ramas pierdut.Pentru 250-300 de euro cat e un motor,daca tii masina pentru tine,e mai convenabil sa il schimbi.Plus ca mai ai si avantajul ca poate nu a fost desfacut niciodata si e oricum alta treaba cand e asamblat de fabrica si tu numa ii dai cheie.
Aaa..si am uitat sa mai spun: la mine s-a rezolvat problema schimband ECU.Al meu era defect,nu imi deschidea un injector.Am luat altul,de pe o masina adusa din anglia,cu 3 milioane cu cip si imobilizator (super pret parerea mea ).si masina a pornit la prima cheie.(verificand mai intai bineinteles daca deschid toate injectoarele).
Tot mai trepideaza ea din cand in cand dar am banuiala ca e de la senzorul de temperatura,ala de deasupra la servoca atunci cand e rece merge ceas motorul,dupa ce trece de 8o-85 de grade,si stau la semafor,mai are cateodata ca un fel de detonatie,un rateu...m-am obisnuit asa deacu...si cand o sa am timp si ceva bani departe..o sa schimb si senzorul ala.
Aaa..si am uitat sa mai spun: la mine s-a rezolvat problema schimband ECU.Al meu era defect,nu imi deschidea un injector.Am luat altul,de pe o masina adusa din anglia,cu 3 milioane cu cip si imobilizator (super pret parerea mea ).si masina a pornit la prima cheie.(verificand mai intai bineinteles daca deschid toate injectoarele).
Tot mai trepideaza ea din cand in cand dar am banuiala ca e de la senzorul de temperatura,ala de deasupra la servoca atunci cand e rece merge ceas motorul,dupa ce trece de 8o-85 de grade,si stau la semafor,mai are cateodata ca un fel de detonatie,un rateu...m-am obisnuit asa deacu...si cand o sa am timp si ceva bani departe..o sa schimb si senzorul ala.